Dag heren,
De addon is er nog maar net, en voor velen nog niet eens beschikbaar. Daarnaast word de laaste hand gelegd aan de server software, en dus zullen de servers nog wel eens minder presteren of offline zijn.
Ik weet er ook het fijne niet van maar ik ga ervan uit dat de problemen te maken hebben met de komende server software release.
Er zal ook qua VSTEP servers ook wel het e.e.a. getest worden om alles te verbeteren en zoiets pakt niet altijd goed uit. Maar zo te zien aan de test servers van de beta testers kan er toch al snel en stabiel gehost worden door spelers, dus laten we daarop focussen in plaats van het negatieve aspect dan maar. Het ziet er dus goed uit voor de nabije toekomst!
VSTEP hoeft geen servers te hosten, maar doen dit toch voor ons en proberen om er het beste uit te persen. De meeste spellen hebben alleen speler servers en geen servers die door de ontwikkelaars gehost en dus betaald worden. Dus toch mooi dat ze het zo doen. Hadden ze gewacht tot de server software helemaal klaar was, dan was alle MP plezier die iedereen tot nu toe gehad heeft er misschien niet eens geweest!
Als ze steeds berichten moeten maken over die dingen dan kost dat ook weer een hoop tijd.. Als de servers down zijn dan hoeft dat toch haast niet bevestigd te worden.. dan zie we dat vanzelf. En we weten ondertussen dat MP nog niet perfect is en dat er aan gewerkt word en dat dit soms problemen geeft met de servers. En keiharde feiten geven over wanneer het weer online is als ze down zijn is soms lastig. Als ze er weer zijn, zien we dat ook wel.
Het word steeds beter maar helaas gaat het soms niet van een leien dakje.
Een beetje meer communicatie over wat er gaande is wanneer er problemen zijn zou echter niet verkeerd zijn, dat ben ik met jullie eens. Al is het maar "Sorry voor het ongemak, we zijn ermee aan het werk". DAn weet je hoe het zit en is er minder teleurstelling.
Groet,
Fred