Helaas rob werkt dit in flightsim het zelfde, niet als je zelf een server opent, wel als je online op ivao of onlinesim speelt, ook daar is dit bekend.
Het zal altijd zo blijven ook al zouden we anders willen, het gaat om ontvangen en verzenden van data en de lijnen zijn niet allemaal even lang en snel.
Het heeft niets met het spel te maken, WEL alles met de server waar het op staat, als deze centraal ergens staat en aangesloten zou zijn op een superlijn, heb je minder last dan wanneer deze via via van jou data krijgt of verstuurd.
Ik zou ook willen dat dit anders was maar helaas is het internet nog niet aan sim programma's toe.
Eerst maar eens kijken wat onze vrienden gebakken hebben van de nieuwe update, mocht er daar iets aan mankeren kunnen we dit altijd kenbaar maken.
Of het een SIM is? ja die vraag heb ik ook al eens gesteld, volgens de titel wel, maar zoals het er uit ziet en zich laat behandelen NIET.
We hadden gehoopt dat ze van 2008 geleerd hadden hoe het niet moet maar ja het is iets anders gelopen.
Wel wil ik ze de kans geven om een en ander te verbeteren, 2006/08 is ook zo begonnen, maar het word nu wel tijd voor spijkers met koppen en geen luchthaken.
Rider