Hello Guest May 10, 2024, 18:49:54 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: 1 2 3 [4]   Go Down

Author Topic: Eerste indruk SSE  (Read 20777 times)

Johan1944

  • Forum member
  • Posts: 10
Re: Eerste indruk SSE
« Reply #75 on: September 02, 2010, 10:22:28 »

Heel lang naar uitgekeken,maar het valt me erg tegen.Er zitten ontzettend veel bugs in het spel.Grafisch zit het er wel mooi uit,maar ten opzichte van SS2008 is het spel voorlopig zijn geld niet waard.Ook vond ik het merkwaardig dat het spel bij Dynabyte excl 10% klantenkaart korting en Dixons 35 euro kost.
Logged

Falcon001

  • Forum member
  • Posts: 7
Re: Eerste indruk SSE
« Reply #76 on: September 03, 2010, 19:24:52 »

Ik ben het met Johan eens. Grafisch ziet het er best prima uit. Een vooruitgang. Het barst echter van de bugs. Daardoor is het eigenlijk een schande dat dit spel nu in deze staat aangeboden wordt. De ene na de andere campagnemissie crasht. VSTEP zou zich eigenlijk diep moeten schamen. Er zal wel een hele flinke update moeten komen om het spel acceptabel te krijgen. Ook geen single missies. Goed beschouwd één grote miskoop. (Nog) Niet kopen dus!!!
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Eerste indruk SSE
« Reply #77 on: September 03, 2010, 19:28:28 »

Wacht eerst de volgende patches maar af!
Logged

Ballast

  • Global Moderator
  • Posts: 3490
Re: Eerste indruk SSE
« Reply #78 on: September 03, 2010, 20:04:29 »

Ik ben het met Johan eens. Grafisch ziet het er best prima uit. Een vooruitgang. Het barst echter van de bugs. Daardoor is het eigenlijk een schande dat dit spel nu in deze staat aangeboden wordt. De ene na de andere campagnemissie crasht. VSTEP zou zich eigenlijk diep moeten schamen. Er zal wel een hele flinke update moeten komen om het spel acceptabel te krijgen. Ook geen single missies. Goed beschouwd één grote miskoop. (Nog) Niet kopen dus!!!


Ik ben nu halverwege de missies, en ik heb nog niet eentje gehad die crashte  ??? Kan je je dxdiag eens posten? Ik vermoed dat er wellicht iets niet goed is met je pc, hardwarematig dan wel software matig  :)
Logged
It's the crew that makes the difference

Falcon001

  • Forum member
  • Posts: 7
Re: Eerste indruk SSE
« Reply #79 on: September 04, 2010, 21:45:22 »

Dit is mijn DXDIAG. Lijkt me op het eerste gezicht voldoende om deze sim redelijk te spelen. Draait ook behoorlijk soepel maar bij de Greenpeace missies crasht het geheel bij sommige missies steeds op hetzelfde moment (bij de missie met het platform wil de RHIB niet meer aan boord komen en crasht de zaak standaard) óf ik zie bij de 4e missie na schakelen van Rotterdam naar Sydney alleen maar een scheepssilhouette. Vreemd.

 ???
Logged

Kobus Post

  • Forum member
  • Posts: 308
Re: Eerste indruk SSE
« Reply #80 on: September 04, 2010, 23:00:39 »

Heb je de instellingen op high of op low staan?
Je zit namelijk aan het randje van de systeemeisen.
Logged
MacBook Pro Retina 15"

dycore

  • Forum member
  • Posts: 179
Re: Eerste indruk SSE
« Reply #81 on: September 05, 2010, 13:31:04 »

wat ik nog het meest irritant vindt,is dat met de meest kleine aanrakingen, met een kaai bv,het gelijk gebeurt is,je bent gedoemd tot zinken,slaat nergens op >:(
Logged

Falcon001

  • Forum member
  • Posts: 7
Re: Eerste indruk SSE
« Reply #82 on: September 05, 2010, 18:58:09 »

Instellingen staan op high. Vreemd is dat iedere keer op precies hetzelfde moment de sim stopt. In andere missies loopt de sim bij dezelfde situaties (bijvoorbeeld aan boord nemen Rhib) wel gewoon door. Volgens mij ligt het dus niet aan high of low settings. Er zijn ook dermate veel klachten van andere kopers over deze sim dat ik dat niet geloof.
Logged

RdW

  • Forum member
  • Posts: 11
Re: Eerste indruk SSE
« Reply #83 on: September 07, 2010, 18:22:50 »

Spel ziet er goed uit, aantal player ships en hoe ze er uit zien perfect! maar ik erger me rot aan het feit dat de schepen erg slecht bestuurbaar zijn. Ik merkte dat bij de campagne missie van Greenpeace "van dik hout", Ik vaar met de rainbow warrior III weer de berghaven in, probeer hem goed stil te leggen maar ipv stil te liggen schiet die tegen de steiger aan en zinkt die, irritant!

Ook het brandblussen met de RPA 12 in Hamburg bij dat booreiland is erg lastig, je kan niet vergenoeg uitzoomen om te zien waar de brandhaard zich bevind. Ik heb die missie maar opgeslagen omdat het me begon te vervelen.

Daarnaast vind ik het aantal missies en de variatie van schepen daar in erg matig. In SS08 had ieder schip wel een missie. Ik kan er nu niet een vinden met de Loodsboot Apollo of de KNRM Reddingboot Arie Visser.

Dit wilde ik even gezegd hebben ;)

Groeten,
Rutger
Logged

sparks48

  • Forum member
  • Posts: 37
Re: Eerste indruk SSE
« Reply #84 on: September 08, 2010, 08:11:52 »

Rutger, in dat uitzoomen heb je wel gelijk. Het is niet zo moeilijk, als je onder de E. Raude ligt bij de middelste poot kun je eigenlijk overal bij. Wat veel lastiger is, om twee stralen verschillend te richten. Ik had een straal op het rechterdeel gezet, toen de tweede aan en op het linkerdeel proberen te krijgen, dan schiet kanon nr. 1 ook gelijk naar links. Dus maar wat heen en weer gezwabberd en de fik ging i.d.d. uit.

Maar er zitten i.d.d. diverse bugs in het spul. Vooor de tweede keer de Sigita de Solent opgevaren om te vissen, dan krijg je door dat je moet stoppen voor een helikopter die een positie komt aangeven, maar je wacht forever. Je ziet wel elke 6 minuten een Boeing 747 overkomen, maar verder kun je de moord steken. Na ruim een uur dobberen maar weer beeindigd.

Met een trainingsrondje de Pride of Rotterdam in Southampton voor de kant proberen te leggen: speed 0.1 kts, de boeg tegen de kant drukken (de kont lag er al), dan zie je 'm keurig langzaam tegen de kant lopen en vervolgens begint het ding gewoon af te zuipen en op zijn kant door het water te springen. Nou ja... En soortgelijke verhalen heb ik al veel meer gelezen. De visserijinspektie met de cutter ging dan tenminste nog goed. Overigens een crime om die onverlichte bootjes in het bijna duister nog te vinden en er dan niet tegenaan te knallen.
Logged
Pages: 1 2 3 [4]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines