Hello Guest April 28, 2024, 18:33:44 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: probleempje met multiplay :P  (Read 1761 times)

weekfeel

  • Forum member
  • Posts: 1
probleempje met multiplay :P
« on: August 19, 2008, 18:06:12 »



sinds een week heb ik het spel (dat met zo goed bevalt dat ik meteen een joystick heb gekocht) na daar wat problemen mee gehad te hebben (is opgelost door die update). wil ik wel multiplay spelen !!! maar hij zegt geen online profiel (gek want daar maak ik nu een berricht mee) hetzelfde met dat ene antieke schip. hij zegt dan dat ik mijn registratie code moet invullen (heb ik al lang gedaan). en voorderest vraag ik me af waarom er een duwboot icon bij staat als die er geen zijn ?!!

groeten week
Logged

gradus

  • Forum member
  • Posts: 71
Re: probleempje met multiplay :P
« Reply #1 on: August 19, 2008, 18:46:09 »

als je shipsim opstrart krijg je 6 opties
de derde is profiel daar ga je heen en maak je een profiel aan
je zie beneden profielnaam staan daar type je een naam in die je wil
dan naar bewaar alle profielen opslaan en spelen
Logged

klimgorilla

  • Forum member
  • Posts: 29
Re: probleempje met multiplay :P
« Reply #2 on: August 28, 2008, 19:06:33 »

bedoel je niet duwbak icon? dat komt volgens mij door de nieuwe patch naar 1.4.5 want daar hoort toch ook eigenlijk New Horizon bij?
« Last Edit: August 29, 2008, 13:08:07 by klimgorilla »
Logged

jerphaas

  • Forum member
  • Posts: 13
Re: probleempje met multiplay :P
« Reply #3 on: October 27, 2008, 13:14:04 »

bedoel je niet duwbak icon? dat komt volgens mij door de nieuwe patch naar 1.4.5 want daar hoort toch ook eigenlijk New Horizon bij?

nee 1.4.2 ook duwbak maar... bij 1.4.2 die geen Duw boot weet jij hoe dat komt? en ja dat tropische of zo boot moet ik ook een lecensie code doen maar ik weet niet waar:S
Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: probleempje met multiplay :P
« Reply #4 on: October 27, 2008, 15:18:47 »

Op je online account typ je de licencie code in die bij het spel zat, ook moet je hier alle uitbreidingen etc. intypen.

Vervolgens maak je zoals al eerder besproken werd een nieuw account aan in de game. Als je nu op dat account klikt kun je kiezen: go online. klik dit aan.

Vanaf nu heb je toegang op multiplayer. Let wel op dat je je aan de regels houd want herrieschoppers zijn niet erg geliefd en zullen bij slecht taalgebruik, expres botsen etc. een ban krijgen.

gr,
eggy1991
« Last Edit: October 27, 2008, 16:49:08 by eggy1991 »
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines