Hello Guest April 20, 2024, 13:23:15 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: een boot laten zinken?  (Read 3472 times)

dakkie

  • Forum member
  • Posts: 8
een boot laten zinken?
« on: July 11, 2008, 14:05:37 »

Hej ik heb al een paar keer geprobeerd om een boot te laten zinken alleen steeds als ik meer schade had werkte de motor steeds minder goed en kon ik bijna niet meer varen...
Is ook wel logisch zo is dat in het echt ook :D
Maar echt zinken lukt niet ???
Weet iemand hoe dat wel moet?
Ps: ik heb een gedownloade versie ligt het daar aan?
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: een boot laten zinken?
« Reply #1 on: July 11, 2008, 15:38:37 »

Nou Dakkie zou jou niet graag als kaptien willen hebben, de kunst is juist om geen schade aan te richten en zeker niet te zinken. ??? ;D
grt
Logged

dakkie

  • Forum member
  • Posts: 8
Re: een boot laten zinken?
« Reply #2 on: July 11, 2008, 15:43:12 »

Hahaha :D
maar weet je wel hoe ik het kan laten gebeure :o?
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: een boot laten zinken?
« Reply #3 on: July 11, 2008, 16:15:42 »

das niet zo moeilijk, als je iets raakt dan zink je, maar ik zou het maar niet doen in mp, want dan wordt je onherroepelijk gekickt en als het dikwijls gebeurt krijg je een ban aan je broek, dus met maw gewoon normaal doen.
grt
Logged

dakkie

  • Forum member
  • Posts: 8
Re: een boot laten zinken?
« Reply #4 on: July 11, 2008, 17:52:33 »

Wat betekent mp en maw..? ben nog niet zo lang hier duzzz ???
maar als ik iets raak is dat nooit gelijk de volle 100% schade en als ik 2 keer iets hard wil raken lukt dat de eerste keer wel maar de tweede keer niet meer omdat de boot dan te langzaam is geworden ???
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: een boot laten zinken?
« Reply #5 on: July 11, 2008, 18:18:36 »

mp multyplayer. maw met andere woorden
Logged

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: een boot laten zinken?
« Reply #6 on: July 11, 2008, 18:29:08 »

dakkie als ik jou was zou ik maar kappen met dit spel.
ten eerste ben jij trots op een illegaal gedownload spel.
en ten tweede snap jij niet hoe je iets moet simuleren, dat wil zeggen het nabootsen zoals het in het echt gaat.
en niet de intentie hebben iemand opzettelijk te laten zinken.
in jou opzet vind jou niet welkom.

Logged

dakkie

  • Forum member
  • Posts: 8
Re: een boot laten zinken?
« Reply #7 on: July 11, 2008, 19:14:10 »

dakkie als ik jou was zou ik maar kappen met dit spel.
ten eerste ben jij trots op een illegaal gedownload spel.
en ten tweede snap jij niet hoe je iets moet simuleren, dat wil zeggen het nabootsen zoals het in het echt gaat.
en niet de intentie hebben iemand opzettelijk te laten zinken.
in jou opzet vind jou niet welkom.


Jemig wat een seri mensen hier zeg...
en het is maar een spel hoor ::)
en als ik ergens naar vraag ken je daar toch ook gewoon normaal antwoord op geven op wat ik vraag inplaats van overbodig je mening geven die ik niet vraag over iets anders dan waar dit topic over gaat!
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: een boot laten zinken?
« Reply #8 on: July 12, 2008, 00:41:44 »

Hallo Dakkie,

Ik wil je toch even vragen of je het spel legaal hebt gedownload (dus gekocht van VSTEP) of illegaal?

Je kunt wel begrijpen dat spelen met een illegale versie niet toegestaan is, uiteraard.

Om te kunnen zinken, moet je je spel patchen, omdat dit niet standaard in 1.0 zat, maar in een patch is geintroduceerd.
Maar om te kunnen patchen (ofwel upgraden), moet je wel een legale versie hebben.

Dus gaarne eerst antwoord op mijn eerste vraag, voordat ik je verder kan helpen.

Dankjewel.

Groeten,
Fred
Logged

dakkie

  • Forum member
  • Posts: 8
Re: een boot laten zinken?
« Reply #9 on: July 12, 2008, 12:16:44 »

Nou jha ik heb hem gedownload via een site met BitTorrent ofzo... dus illegaal denk ik :-[
Sry :o
maar als ik het goed begrijp werken die patches niet met het illegale spel? dus moet ik het wel kopen?
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: een boot laten zinken?
« Reply #10 on: July 12, 2008, 21:42:57 »

Hallo dakkie,

Ja inderdaad je zult het spel moeten kopen want je kunt de illegale versies die op het internet 'rondzweven' niet patchen.

Normaal worden mensen met een illegale versie van het spel per direct van het forum geweerd door middel van een ban.

Omdat jij het eerlijk toegeeft word je niet meteen in de ban gedaan maar heb je een week om hier een legale licensie code te registeren. Als dat binnen 7 dagen niet gedaan is zullen we je helaas moeten bannen, omdat het uiteraard niet getolereerd word dat mensen hier deel uitmaken van de community met een gestolen spel.

Dat begrijp je uiteraard wel.

Groeten,
Fred
Logged

dakkie

  • Forum member
  • Posts: 8
Re: een boot laten zinken?
« Reply #11 on: July 13, 2008, 09:59:43 »

Wat moet ik precies doen dan? met wat voor code? ???
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: een boot laten zinken?
« Reply #12 on: July 13, 2008, 10:26:49 »

Hallo Dakkie

Je hebt een geldige, legale licensie code nodig.
Die verkrijg je door het spel te kopen. Ofwel in de winkel, ofwel van de ship simulator website.

De versie die je nu hebt is illegaal. Beschouw het maar als "gestolen van de ontwikkelaars".
Daarmee kun je dus niet upgraden. En dus loop je een hoop toegevoegde zaken, zoals bijvoorbeeld het zinkeng van schepen, maar ook multiplayer en nog veel meer, mis.

Plus, dat je ook geen toegang meer zult krijgen tot het forum, als je niet binnen een week een geldige licensie code van een legaal gekochte versie van het spel hier in je forum profiel registreerd. Want uiteraard is het gebruiken van een illegale versie gewoon diefstal en word het niet getolereerd dat je een illegaal spel speelt.

Ik hoop dat dit het ene beetje verduidelijkt.

Groet,
Fred
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines