Hello Guest April 28, 2024, 21:37:09 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: SS 2008 Start niet op  (Read 1656 times)

Captain Nipper

  • Forum member
  • Posts: 90
SS 2008 Start niet op
« on: June 23, 2008, 20:35:14 »

Hallo,

Sinds kort een nieuwe pc.SS 2008 geinstalleerd (download versie 1.1).
Dan wil ik N H erop zetten, maar dat gaat pas als ik versie 1.42 installeer.
1.42 geinstalleerd en dan start het spel niet meer op. Ook niet na diverse keren uninstalleren en opnieuw weer installeren.
Moet ik misschien eerst nog een andere upgrade installeren? Versie 1.3 misschien?
Versie 1.1 draait gewoon goed. Maar dan ..... ?
Wie weet raad?
Heb dxdiag bijgevoegd.
mvg,
Schipper Nipper
« Last Edit: June 23, 2008, 20:44:39 by Captain Nipper »
Logged

ms. "Spang". 45 x 6.60. 367 Ton. 225 pk Mercedes

Als er geen water bestond, zou ik het uitvinden.

jerphaas

  • Forum member
  • Posts: 13
Re: SS 2008 Start niet op
« Reply #1 on: July 11, 2008, 10:08:26 »

Hallo,

Sinds kort een nieuwe pc.SS 2008 geinstalleerd (download versie 1.1).
Dan wil ik N H erop zetten, maar dat gaat pas als ik versie 1.42 installeer.
1.42 geinstalleerd en dan start het spel niet meer op. Ook niet na diverse keren uninstalleren en opnieuw weer installeren.
Moet ik misschien eerst nog een andere upgrade installeren? Versie 1.3 misschien?
Versie 1.1 draait gewoon goed. Maar dan ..... ?
Wie weet raad?
Heb dxdiag bijgevoegd.
mvg,
Schipper Nipper
Ik denk geen raad sorry maar ik heb hier ook erg last van als ik hem installeer dan zegt hij een paar fout codes en dan zeg ik negeren gaat hij door staat het op mijn computer maar dan start hij op Aleeen maar een blauw scherm:S en mijn vaders laptop doet hij het perfect en een anderer computer xp niet genoeg geheugen en doet hij het nog :S beetje raar :( ik vind het niet echt leuk :'(  :'( dag I kheb de mederators om hulp gevraagt al moet je ook doen
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: SS 2008 Start niet op
« Reply #2 on: July 12, 2008, 00:15:35 »

Hallo Captain Nipper,

Hoe ik het geinstalleerd heb is:

Eerst de game, dan NH (dat brengt je 1.1 versie naar 1.41) en daarna de 1.3 -> 1.42 patch. (dat brengt NH naar 1.42)

Kun je dat eens proberen en zien of het lukt?

Je dxdiag ziet er prima uit, al ben ik geen expert. Maar als dit bovenstaande niet lukt kijken we verder naar andere mogelijkheden.


jerphaas, kun jij je dxdiag ook eens posten? Ik herinner me niet of ik die van jou al gehad had, namelijk. Dan kijk ik er eens naar.

Om je DXDIAG te posten volg je deze stappen:

Klik Start > Uitvoeren. typ dxdiag in, in de witte balk en druk op Enter.  Er komt misschien nog een popup omhoog over WHQL drivers, als dat het geval is, klik dan Ja/Ok.

In het scherm dat zich daarna opent, klik je op Alle gegevens opslaan, en als het volgende scherm verschijnt, save je het bestand op je desktop.  Om hem vervolgens hier te posten, maak je een nieuwe post aan en klik je bij het ingeven van je post op Additional Options. Klik dan op Bladeren. Selecteer het bestand van je desktop en druk dan op Openen.

Is het bestand geselecteerd, post dan je bericht.

* Als je Windows Vista gebruikt, druk dan Windows toets+ R in plaats van op start en uitvoeren te klikken en vervolg dan gewoon de stappen die hierboven zijn beschreven.

Groeten,
Fred

Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines