Hello Guest March 29, 2024, 10:44:47 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Zo eindelijk  (Read 2764 times)

azuretiger

  • Forum member
  • Posts: 8
Zo eindelijk
« on: June 24, 2008, 08:36:41 »

Eindelijk ss 08 eerlijk gekocht, Werd gek van die crack versie, en de echte is ook veel leuker met de update's enz lijkt mij, Maar zijn er ook dingen zoals boten die je zelf kan toevoegen, Zoja waar kan ik die vinden ?
Logged
Ready To Go

devin15

  • Forum member
  • Posts: 130
Re: Zo eindelijk
« Reply #1 on: June 24, 2008, 17:11:25 »

je kan schepen erbij voegen en dat zijn dan van de add-on . new horizon     http://www.shipsim.nl/products/ship+simulator+2008+addon.php?PHPSESSID=c1a1d9b0facb2745f1c4fd49d60aaa32 
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Zo eindelijk
« Reply #2 on: June 24, 2008, 21:50:57 »

Nou gefeliciteerd met je aankoop dan en welkom op het forum!

Goed van je dat je niet langer illegaal speelt, maar jammer dat het is om het tekortschieten van de illegale versie en niet vanwege het ondersteunen van de ontwikkelaar...   ::)

Maar oké, eerlijk komen toegeven dat je eigenlijk normaal gestolen versies gebruikt bij voorkeur, is ook wel weer zo netjes. Dan weten we meteen wat voor vlees we in de kuip hebben zal ik maar zeggen.   ;D

Groeten,
Fred
Logged

azuretiger

  • Forum member
  • Posts: 8
Re: Zo eindelijk
« Reply #3 on: June 26, 2008, 00:07:09 »

haha!

ach ja beter opbiechten dan verzwijgen, Zo kan ik misschien wel weer met een schone lij beginnen (A) als iedereen het me vergeeft  ::)
Logged
Ready To Go

jerphaas

  • Forum member
  • Posts: 13
Re: Zo eindelijk
« Reply #4 on: July 11, 2008, 10:11:01 »

haha!

ach ja beter opbiechten dan verzwijgen, Zo kan ik misschien wel weer met een schone lij beginnen (A) als iedereen het me vergeeft  ::)

:D
Logged

Boersma

  • Forum member
  • Posts: 14
Re: Zo eindelijk
« Reply #5 on: August 10, 2008, 12:07:19 »

Hallo,

Ik ben zelf ook in het bezit van een illegale versie,, en ik ben van plan om vandaag nog de echtse ss08 te kopen
Maar ik heb daar even een vraagje over: Als je de download versie koopt, wat kan je daar dan mee, kan je die op cd/dvd branden, of hou je een bepaalde link/bestand over waarmee je het spel kan installeren?

MvG Boersma
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Zo eindelijk
« Reply #6 on: August 10, 2008, 13:16:50 »

Hallo
Je kan het altijd op cd of dvd kopieeren, maar ik persoonlijk ga voor die paar euro meer voor de originele box versie ;D daar maak ik een kopie van en de originele ga in de archiefkast ;D
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines