Hello Guest March 29, 2024, 14:19:25 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Mijn computer geeft een foutrapport van questvieuwer  (Read 1546 times)

Jeffox

  • Forum member
  • Posts: 1
Mijn computer geeft een foutrapport van questvieuwer
« on: May 08, 2008, 15:22:53 »

Willen jullie me alstublieft helpen ik heb net het spel gekocht en nu geeft mijn computer aan dat ik een foutenrapport moet versturen van questvieuwer en daarom het spel moet afsluiten voordat ik bij het hoofdmenu ben en bij mijn andere computer gaat het beeldscherm op zwart voordat ik bij het menu ben en zegt hij no signal misschien kunnen jullie me daar ook mee helpen

alvast bedankt ;)

Jeffrey
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Mijn computer geeft een foutrapport van questvieuwer
« Reply #1 on: May 08, 2008, 19:05:59 »

Hallo Jeffrey, welkom op het forum!

Tuurlijk willen we je helpen! Als dat mogelijk is.   :)

Kun je misschien even je systeem specificaties of dxdiag aan ons doorgeven, dat kan ons helpen je probleem op te lossen.

Om je DXDIAG te posten volg je deze stappen:

Klik Start > Uitvoeren. typ dxdiag in, in de witte balk en druk op Enter.  Er komt misschien nog een popup omhoog over WHQL drivers, als dat het geval is, klik dan Ja/Ok.

In het scherm dat zich daarna opent, klik je op Alle gegevens opslaan, en als het volgende scherm verschijnt, save je het bestand op je desktop.  Om hem vervolgens hier te posten, maak je een nieuwe post aan en klik je bij het ingeven van je post op Additional Options. Klik dan op Bladeren. Selecteer het bestand van je desktop en druk dan op Openen.

Is het bestand geselecteerd, post dan je bericht.

* Als je Windows Vista gebruikt, druk dan Windows toets+ R in plaats van op start en uitvoeren te klikken en vervolg dan gewoon de stappen die hierboven zijn beschreven.


Groeten,
Fred


Logged

hannes3510

  • Forum member
  • Posts: 1
Re: Mijn computer geeft een foutrapport van questvieuwer
« Reply #2 on: May 25, 2008, 17:34:26 »

Ik heb het zelfde probleem

heb vista business
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Mijn computer geeft een foutrapport van questvieuwer
« Reply #3 on: May 25, 2008, 23:22:35 »

Hallo hannes3510

Ik ben geen expert, maar wat me zo opvalt aan je dxdiag is dat je processor net niet snel genoeg is.

Je hebt een 2.4Ghz processor nodig, en die van jou is 2.0Ghz

Je RAM is in orde, echter het is wel het minimum dat aangegeven word als vereist voor Vista.

Je videokaart is goed genoeg, maar je zou eventueel je driver op kunnen waarderen. Er is nog wel een nieuwere driver, al is die van jou maar een maandje ouder. Maar je weet het niet, het kan maar net dat beetje helpen.

Je sound driver is wat ouder, die zou je ook kunnen updaten eventueel.

Misschien is het dus net je processor die het niet aankan...

Groeten,
Fred
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines