Hello Guest April 19, 2024, 13:16:27 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: upgrade?  (Read 2311 times)

johndegr

  • Forum member
  • Posts: 2
upgrade?
« on: April 04, 2008, 11:13:06 »

Hoi,
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een upgrade van mijn versie 2006 naar 2008 kan verkrijgen?
Via site zie ik add-ons 2006, doch is dit dan een update van horizons of 2008???????

Snap niet of die nieuwe horizons apart zitten of update of dat ik dan versie 2008 moet hebben.

Meest eenvoudige zou toch moeten zijn om versie 2006 te kunnen updaten naar 2008, met alle aanvullende patches en horizons?


Graag info

John
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: upgrade?
« Reply #1 on: April 04, 2008, 14:11:44 »

Hallo John, en welkom op het forum!

De New Horizons addon is eigenlijk de SS06 Addon die naar SS08 is overgezet. Maar daar zit dan ook nog weer wat nieuwe inhoud bij die nooit in de SS06 Addon gezeten heeft.

Je kunt nu dus op twee manieren je spel complementeren met de New Horizons inhoud.

Als je nog geen addon had voor SS06 (voor jou dus niet van toepassing) dan kun je de hele NH addon kopen.

Maar de klanten die de SS06 wel hebben, kregen ten tijde van de release van deze addon, van VSTEP het aanbod om deze addon, als de tijd rijp was, gratis te upgraden naar SS08.

Dit geld nog steeds, maar geld ALLEEN voor de 6 schepen die in de SS06 Addon zaten, dus je krijgt de extra inhoud dan niet.

Als je in je forum profiel zowel de licensie code van SS08 invult, als ook die van de SS06 Addon, dan kun je via een download link en met een licensie code, die je beide daarna in je forum profiel ontvangt, de SS08 versie van jou SS06 addon downloaden.

Op dit moment is dat alleen nog maar een pakket met de 6 schepen, maar zoals aangekondigt volgt daar ook nog een update voor, waarin de missies ook zitten, plus nog wat fixes m.b.t. de 6 schepen.

Op deze manier kun je dus een deel van de NH addon al gratis downloaden.

Wat je dan nog mist, zijn de nieuwe schepen Busgier 2 en de Duwboot (+bakken) en het nieuwe vaargebied Padstow (Cornwall).

Deze worden voor de SS06 Addon klanten die niet de volledige NH addon kopen beschikbaar gemaakt in losse downloads. Deze komen deze maand uit, is de planning, en deze zijn niet gratis. Maar dan betaal je dus geen twee keer voor de 6 schepen die je al hebt nu, maar alleen voor de nieuwe dingen.

Verder zitten er in NH ook nog wat extra fixes, maar die komen in een losse gratis patch ook nog uit.

Dus uiteindelijk kunnen de SS06 klanten precies dezelfde inhoud krijgen als de mensen die de NH addon kopen.

Het is wat ingewikkeld, maar dat komt gewoon door het aanbod dat VSTEP deed voor het gratis updaten van de SS06 addon. Was NH helemaal hetzelfde geweest dan was het makkelijker, maar sinds er meer inhoud bij is gekomen moet het met zo'n omweg, zullen we maar zeggen.

Ik hoop dat dit de boel ietwat verduidelijkt.

Je kunt dus:
- nu al de 6 schepen downloaden door de codes in je profiel te zetten.
- daarna de update die daarvoor komt ook weer gratis downloaden.
- daarna de losse nieuwe addons kopen.
- en daarna upgraden naar V1.4 met de geplande losse patch.

En dan ben je helemaal up to date met de spelers die NH hebben gekocht.

Groeten,
Fred
« Last Edit: April 04, 2008, 14:15:06 by Mad_Fred »
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines