Hello Guest April 24, 2024, 00:39:51 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: afsluiten  (Read 2137 times)

siep

  • Forum member
  • Posts: 1
afsluiten
« on: March 12, 2008, 22:26:31 »

Het is misscjien een stomme vraag, maar hoe sluit je ship sim 2008 eigenlijk af? Ik kan het niet vinden en doe het nu via taakbeheer van Windiws. Dat moet toch handiger kunnen?
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: afsluiten
« Reply #1 on: March 12, 2008, 23:25:34 »

Hallo Siep en welkom op het forum,

In het hoofdmenu kun je op de onderste optie klikken. In mijn (engelse) versie staat daar "Quit"

Ik weet niet wat er staat als je de NL versie hebt.. misschien "sluiten" of "stoppen" o.i.d.
Daarna op OK klikken en dan sluit het spel af.

Groeten,
Fred
Logged

Henkmusic

  • Forum member
  • Posts: 28
Re: afsluiten
« Reply #2 on: April 21, 2008, 10:21:54 »

Hallo Shipsimmmers,

Ik vind het niet zo'n vreemde vraag. Natuurlijk kan je via het hoofdmenu met Quit of Afsluiten het programma beëindigen. Maar hoe kom je vanuit de simulatie in het hoofdmenu? Je kan wel resetten maar ik heb nog nergens, ook niet in de manuals, gevonden hoe je de simulatie tydens het spelen kan verlaten zonder via de taakmanager de zaak af te sluiten. Dat geeft wel problemen, want de Questviewer blijft soms lang hangen met daar bij de Windowsmeldingen dat het programma niet kan worden beëindigd. Iedereen weet wat ik bedoel. Soms moet zelfs de PC opnieuw worden gestart. Heel irritant allemaal. Vooral bij lange missies zoals b.v. met de "Furie" met het jacht op sleeptouw ga je maar 3 knopen dus de reis van de Noordzee naar Maassluis kan wel meer dan een uur duren. Je kan wel pauzeren met P maar stoppen??
Iemand een suggestie hoe het beter kan?
Groet Henk
Logged

Ballast

  • Global Moderator
  • Posts: 3490
Re: afsluiten
« Reply #3 on: April 21, 2008, 10:37:24 »

Als je wil stoppen tijdens het varen, gewoon op de Esc knop drukken...  ;)

Bij lange missies zou je misschien het spel in een venster kunnen spelen ipv volledig scherm. Dan zou je nog wat anders kunnen doen, het forum bezoeken bijvoorbeeld!  ;)
Logged
It's the crew that makes the difference

marijn

  • Forum member
  • Posts: 274
Re: afsluiten
« Reply #4 on: April 21, 2008, 19:38:59 »

dat is een goed idee... ;D
Logged

member at mmps
made by TJK
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines