Hello Guest April 19, 2024, 04:08:28 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: 1 [2]   Go Down

Author Topic: Dutch - ShipSim Teamspeak  (Read 11784 times)

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #25 on: February 26, 2008, 15:03:11 »

op dit moment moet ik door mijn microfoon schreeuwen anders hoort de andere mij niet, kan ik dit geluidsniveau aanpassen ofzoiets? :-\

Even naar je volumeregeling, en dan op opties klikken. Dan eigenschappen, en "opnemen" selecteren.

Daar dan je microfoon niveau aanpassen.  Kan denk ik ook via TS zelf, maar heb het niet geinstaleerd op dit moment dus kan het niet bekijken.

Groet,
Fred
Logged

Ruben2

  • Forum member
  • Posts: 17
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #26 on: February 26, 2008, 18:18:36 »

Ik heb teamspeak gedownload en ik heb de instructies gevolgd. In het begin werkt het prima, ik kan mensen verstaan en zij mij :)
Alleen als ik nu Ship Simulator opstart kan ik hun nog wel verstaan maar de andere mensen mij niet meer ???
Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Groeten Ruben
Logged

marcstrat

  • Global Moderator
  • Posts: 2626
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #27 on: February 27, 2008, 10:43:06 »

O.K.ik heb nu Teamspeak,
maar hoe te gebruiken,ik krijg een blauw schermpje,dus ik denk dat er iets moet getypt worden voor een connectie.
Maar wat eigenlijk???
Marc
Ik heb teamspeak2 RC2,is dat O.K.
Logged
N

carl

  • Forum member
  • Posts: 262
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #28 on: February 27, 2008, 11:33:47 »

Als je teamspeak heb topgestart ga je naar "connection" en dan "quick connect".
daar vul je dit: 80.190.82.219:8767 in en je nickname.
dan zit je in de aanmelding, en dan komt er als het goed is iemand naar je toe die je rechten geeft om verschillende kanalen te bezoeken.
Logged

Thank you TJK for this sig! ;D

marcstrat

  • Global Moderator
  • Posts: 2626
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #29 on: February 27, 2008, 13:14:55 »

als ik het dan ook goed begrijp,moet je eerst uw teamspeak opstarten,want zodra je het spel open doen kan je dat niet meer(denk ik).
Marc
Logged
N

marcstrat

  • Global Moderator
  • Posts: 2626
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #30 on: February 27, 2008, 13:18:13 »

Heb dat geprobeert,mmar hij geeft een "socket error).
Weet ik niet wat dat mag zijn.
Marc
Logged
N

carl

  • Forum member
  • Posts: 262
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #31 on: February 27, 2008, 17:01:26 »

als ik het dan ook goed begrijp,moet je eerst uw teamspeak opstarten,want zodra je het spel open doen kan je dat niet meer(denk ik).
Marc

Je moet het inderdaad opstarten voordat je shipsim zelf opstart.

dat ene van die socket error weet ik zo even niet :-\
Logged

Thank you TJK for this sig! ;D

Mad Bossy

  • Forum member
  • Posts: 576
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #32 on: February 28, 2008, 12:03:04 »

Hallo allen,

weldra hebben wij 124 geregistreerde gebruikers op TS. Dat is zeer aardig.

Wij spreken in het Nederlands, het Engels en het Duits op deze server om u te helpen om zich bij ons aan te sluiten. Wij hopen dat u pret zult hebben.

Achting Mad Bossy


P.S.: U zult hierna de recentste lijst van alle leden in bijlage vinden.

P.P.S.: Translate by http://de.babelfish.yahoo.com/

@ Mad_Fred: please correct it if necessary

* Ich denke sie verstehen das schon. Braucht keine änderungen. Gut gemacht! * - Mad_Fred  ;)
« Last Edit: February 28, 2008, 16:15:38 by Mad_Fred »
Logged

Juriand

  • Forum member
  • Posts: 11
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #33 on: March 10, 2008, 20:45:28 »

ehmm even niet lachen maar kan iemand mij vertellen waar je de multiplayer op kan starten.

PS ik ben een beginner...
Logged

carl

  • Forum member
  • Posts: 262
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #34 on: March 10, 2008, 20:48:14 »

bedoel je teamspeak of multiplayer?

de multiplayer kan je gewoon opstarten in het begin scherm van shipsim, je moet wel eerst de multiplayer patch hebben gedownload : http://www.shipsim.com/downloads/patches.php

teamspeak moet je eerst zelf downloaden en dan opstarten voordat je schipsim start. het zijn 2 verschillende programmas.
« Last Edit: March 10, 2008, 20:50:54 by carl »
Logged

Thank you TJK for this sig! ;D

Juriand

  • Forum member
  • Posts: 11
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #35 on: March 11, 2008, 15:55:57 »

de multiplayer. Maar mischien ben ik blind maar er staat geen multiplayer patch hoor...
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #36 on: March 11, 2008, 16:04:24 »

Hallo Juriand, en welkom op het forum!!

De multiplayer modus is onderdeel van versie 1.3

Als je in het spel, in het hoofdmenu, onderin links kijkt, kun je je huidige versie zien.
Dat zal V1.0 of V1.1 zjn.

Als het V1.0 is, kun je de patch V1.0 -> V1.3 pakken
Als het V1.1 is, kun je de patch V1.1 -> V1.3 pakken

* Let op: Is het V1.1 Build 1009,  installeer dan eerst de Benelux patch voor de V1.1 -> V1.3 upgrade.

De patches vind je hier:
http://www.shipsim.com/downloads/patches.php

Veel vaarplezier!

Groeten,
Fred


Logged

Juriand

  • Forum member
  • Posts: 11
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #37 on: March 12, 2008, 08:23:04 »

sorry misschien word het een beetje offtopic maar die patch werkt bij mij niet. hij zegt van: A channel that is needed for this project has an incorrect engine version en dan een heleboel cijfers en onderaan oke. Als ik op oke klik zegt m'n pc: There was an error while loading this project. You might need to upgrade your vieuwers package.

Would you like download the latest version? Ja / nee.  ik heb het gedownload maar hij doet nog niets.


MVG JD
Logged

Mad Bossy

  • Forum member
  • Posts: 576
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #38 on: March 15, 2008, 17:04:57 »

AAN INFO

Aangezien gewoonlijk iedereen in het zelfde kanaal zit, dat ook de betekenis van het ding (gemeenschappelijke mededeling)
was I vandaag eens zo vrij en heeft de opnieuw geschrapte Subkanalen is.

Als kunnen de tijden iemand de behoeften van één ogenblikvrede het over "SELF" en toen "Mute Sprekers/Headphone" zijn Hoofdtelefoon schakelt uit.


TO INFO
Since usually all sit in the same channel, which also sense of the thing is (common communication) was I today once so freely and has the Subchannels again deleted.

If times someone one moment peace needs can it over "SELF" and then "Mute Speakers/Headphone" its Headset switch off.


ZUR INFO

Da in der Regel alle im selben Kanal sitzen, was ja auch sinn der Sache ist (gemeinsame Kommunikation)
war ich heute einmal so frei und habe die Subchannels wieder gelöscht.

Wenn mal jemand einen Moment Ruhe braucht kann er über "SELF" und dann "Mute Speakers/Headphone"
sein Headset abschalten.

« Last Edit: March 15, 2008, 17:14:35 by Mad Bossy »
Logged

Opaboot

  • Forum member
  • Posts: 254
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #39 on: March 15, 2008, 20:21:26 »

AAN INFO

Aangezien gewoonlijk iedereen in het zelfde kanaal zit, dat ook de betekenis van het ding (gemeenschappelijke mededeling)
was I vandaag eens zo vrij en heeft de opnieuw geschrapte Subkanalen is.

Als kunnen de tijden iemand de behoeften van één ogenblikvrede het over "SELF" en toen "Mute Sprekers/Headphone" zijn Hoofdtelefoon schakelt uit.


TO INFO
Since usually all sit in the same channel, which also sense of the thing is (common communication) was I today once so freely and has the Subchannels again deleted.

If times someone one moment peace needs can it over "SELF" and then "Mute Speakers/Headphone" its Headset switch off.


ZUR INFO

Da in der Regel alle im selben Kanal sitzen, was ja auch sinn der Sache ist (gemeinsame Kommunikation)
war ich heute einmal so frei und habe die Subchannels wieder gelöscht.

Wenn mal jemand einen Moment Ruhe braucht kann er über "SELF" und dann "Mute Speakers/Headphone"
sein Headset abschalten.


>:( ??? >:( ??? >:( ??? :'(
Logged
Volunteer and crewmember off the SS Furie

Eelkon

  • Guest
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #40 on: March 17, 2008, 14:42:51 »

Waar heb je dat gekopieerd want volgens mij is dat niet correct nederlands :P
Logged

Mad Bossy

  • Forum member
  • Posts: 576
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #41 on: March 17, 2008, 15:04:58 »

Hello, zou ik u eens kort hierbij over de redenen van de veranderingen op de TS server willen ophelderen. Voor de server worden momenteel 30 Groeven gehuurd. Per Groef kan een speler de server gebruiken. De meer speler online is de meer prestaties ontwikkelt zich. De meer Kanalen en de Subkanalen om de meer toe prestaties worden opgenomen nemen. De meer hoogst prestaties worden meer lijden aan de taalkwaliteit. Om deze reden werden wat de Subkanalen opnieuw geschrapt. In regeling met sommige spelers hebben wij op het zowel Hamburg als Rotterdam de Subkanalen op maximaal 5 dat rond de prestaties moet worden beperkt zo klein mogelijk te houden verenigd. Ik zou willen direct ook nog erop wijzen dat de TS server persoonlijk door me wordt gefinancierd en daarom momenteel op 30 Groeven beperkt is die ong... 12 euro in de maandkosten. Ondertussen nochtans hebben de eerste spelers zelf de één kleine bijdrage tot de server vinden om te schenken. Aldus om mogelijke misverstanden te elimineren gelijk in Vorwege, bracht ik geld over zou willen door niemand krijgen. Er is het zogenaamde clansysteem met XG1. Iedereen zou een kleine uit te voeren bijdrage willen registreren, kan met XG1 VRIJ. Zoals geregistreerd is de xg1-Gebruiker dan mogelijke "CLAN" het; aan stap. Ik leverde reeds de shipSim08-Clan. Nu kan men genante KREDIETEN met XG1 zo kopen. Als één verwierf kunnen deze één het na bezitten vaak geschat (hoe, hoeveel) aan de clanoverdrachten. Momenteel 500 Kredieten (kleinste eenheid, anders 1000..2500..5250 of 10750) gekost 6,00 euro. Zoals gezegd, wordt de Kredieten niet gekocht met XG1 en ik heb om het even welk contact aan uw geld, dat me zo ook eerder ben. Wie de hulp voor mechanisme met XG1 behoeften kan graag aankondigen aan me zelf. De clan moet aan SS08 onder ShipSim08 worden gevonden en het ingangswachtwoord leest aan XG1 te komen, het eenvoudig volgende linkergebruik: http://www.xg1.net

P.S.: 1 Las kosten in momenteel ongeveer 150 Kredieten in de maand die opnieuw 1,65 euro correspondeert

Translating by http://www.babelfish.com/

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ich hoffe die Übersetzung ist einigermaßen gelungen.
Sicherheitshalber stelle ich auch die deutsche Version noch mit rein.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo,

ich möchte Euch hiermit einmal kurz über die Gründe der Veränderungen auf dem TS-Server aufklären.

Für den Server sind zur Zeit 30 Slots gemietet. Pro Slot kann ein Spieler den Server nutzen. Um so mehr Spieler online sind um so mehr Performance entsteht. Um so mehr Channels und Subchannels eingebaut werden um so mehr steigt die Performance. Um so höher die Performance wird um so mehr leidet die Sprachqualität. Aus diesem Grund wurden einige der Subchannels wieder gelöscht. In Absprache mit einigen Spielern haben wir uns darauf geeinigt sowohl in Hamburg als auch in Rotterdam die Subchannels auf maximal 5 zu beschränken um die Performance möglichst gering zu halten.

Ich möchte auch gleich noch darauf hinweisen, dass der TS-Server privat von mir finanziert wird und daher zur Zeit auf 30 Slots begrenzt ist was ca. 12 Euro im Monat kostet.

Inzwischen haben sich aber die ersten Spieler gefunden die einen kleinen Beitrag zum Server spenden.

Also um eventuelle Missverständnisse gleich im Vorwege auszuräumen, ich möchte von niemandem Geld überwiesen bekommen.

Es gibt bei XG1 das sogenannte Clan-System.

Jeder der einen kleinen Beitrag leisten möchte, kann sich bei XG1 KOSTENLOS registrieren. Als registrierter XG1-User ist es dann möglich einem "CLAN" beizutreten. Ich habe bereits den ShipSim08-Clan eingerichtet. Nun kann man so genante CREDITS bei XG1 kaufen. Wenn man diese erworben hat kann man sie nach eigenem ermessen (wie oft, wie viel) an den Clan überweisen.

Zur Zeit kosten 500 Credits (kleinste Einheit, sonst 1000, 2500, 5250 oder 10750) 6,00 Euro.

Wie gesagt, die Credits werden bei XG1 gekauft und ich habe keinerlei Kontakt zu Eurem Geld, was mir so auch lieber ist.

Wer Hilfe zur Einrichtung bei XG1 braucht kann sich gerne bei mir melden.

Der Clan ist unter ShipSim08 zu finden und das Zugangspasswort lautet SS08

Um zu XG1 zu kommen, einfach folgenden Link benutzen:

http://www.xg1.net


P.S.: 1 Slot kostet zur Zeit rund 150 Credits im Monat was wiederum 1,65 Euro entspricht

@ Mad_Fred: Sollten sich schwerwiegende Fehler eingeschlichen haben korrigiere sie bitte gerne. DANKE!!!

Gruß Mad Bossy
« Last Edit: March 17, 2008, 19:53:43 by Mad Bossy »
Logged

devin15

  • Forum member
  • Posts: 130
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #42 on: March 17, 2008, 15:28:44 »

Waar heb je dat gekopieerd want volgens mij is dat niet correct nederlands :P
het is van een vertaal site maar je moet gewoon effe goed lezen en wat worden verandere dan snap je het wel
Logged

Eelkon

  • Guest
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #43 on: March 18, 2008, 09:15:39 »

Ohja, die vertaal machines zijn niet altijd goed.
Maar goed.
Wie is er vanavond op Multiplayer ?
Logged

redeagle

  • Forum member
  • Posts: 13
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #44 on: March 19, 2008, 21:58:44 »

dan is het aan te raden om teamspeakoverlay te downloaden op teamspeakoverlay.com dan blijf je het kanaal enz zien op ts
Logged
.                                                                          Stagaire on the Svitzer Marken

Ruben2

  • Forum member
  • Posts: 17
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #45 on: March 24, 2008, 13:19:53 »

Ja ik heb ook Teamspeak overlay gedownload. alleen gebruik ik Windows Vista en kan hij hem daarop niet draaien ??? :'(
Logged

Opaboot

  • Forum member
  • Posts: 254
Re: Dutch - ShipSim Teamspeak
« Reply #46 on: March 24, 2008, 22:56:18 »

Als je teamspeak heb topgestart ga je naar "connection" en dan "quick connect".
daar vul je dit: 80.190.82.219:8767 in en je nickname.
dan zit je in de aanmelding, en dan komt er als het goed is iemand naar je toe die je rechten geeft om verschillende kanalen te bezoeken.

Nieuw ip adres 91.196.168.136
Logged
Volunteer and crewmember off the SS Furie
Pages: 1 [2]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines