Hello Guest April 24, 2024, 05:51:01 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Paar vraagjes  (Read 2305 times)

Jens26

  • Forum member
  • Posts: 3
Paar vraagjes
« on: December 16, 2012, 19:58:23 »

Ik heb net de demo proberne te downloaden van steam en ik kreeg steeds foutmeldingen met steeds een bestands naam met .dll achteraan ofzo. Daarna heb ik het gewoon via de officiele site van shipsim geprobeerd en kreeg ik ook de fout meldingen van AICrowdCC.dll kreeg ik 2 maal als ik daar op ok duwde kwam er nogmaals 2 keer AIMainCC.dll en dan kreeg ik AIVesselsCC.dll en dan AIWhalesCC.dll daarna CEGUICC.dll en dan CEGUIEventArgs.dll en dan CEGUIEventType.dll en dan CEGUILanguaneDictionary en dan Core3DObjectCC.dll en CoreCamCC.dll en nog veel meer dat ik niet ga typen wat moet ik nu doen?
« Last Edit: December 16, 2012, 20:05:32 by Jens26 »
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Paar vraagjes
« Reply #1 on: December 16, 2012, 20:06:45 »

Hallo Jens
probeer de demo van shipsin.com, geen steam, kijk dan of je pc het aankan.
mocht je de collector editie kopen daar zitten al de updates en addons al ingebakken :thumbs: tot dus ver
grt
en succes
JoMach
Logged

Jens26

  • Forum member
  • Posts: 3
Re: Paar vraagjes
« Reply #2 on: December 16, 2012, 20:23:35 »

a oke en ik heb die van shipshim.com nu en nog steeds al die foutmeldingen... en als ik ze steeds wge klik en opnieuw spel opstart als ik er dan 3 ofoz wegklik werkt ie :s
maar de echte versie is toch ook in het nederlands he want heb die nu enkel in het engels
En tijdens die tweeds missie is het normaal dat je kaar/radar wat het ook is wit is met een zwart streepje er in?
« Last Edit: December 16, 2012, 20:26:54 by Jens26 »
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Paar vraagjes
« Reply #3 on: December 16, 2012, 20:36:57 »

Hallo Jens
Welk Operating systeem gebruik je, welke versie van shipsim heb je  Collectors editie of de normale editie waar je nog alles bij moet zetten van patches en NH.

Kun je misschien even je systeem specificaties of dxdiag aan ons doorgeven, dat kan ons helpen je probleem op te lossen.

Om je DXDIAG te posten volg je deze stappen:

Klik Start > Uitvoeren. typ dxdiag in, in de witte balk en druk op Enter.  Er komt misschien nog een popup omhoog over WHQL drivers, als dat het geval is, klik dan Ja/Ok.

In het scherm dat zich daarna opent, klik je op Alle gegevens opslaan, en als het volgende scherm verschijnt, save je het bestand op je desktop.  Om hem vervolgens hier te posten, maak je een nieuwe post aan en klik je bij het ingeven van je post op Additional Options. Klik dan op Bladeren. Selecteer het bestand van je desktop en druk dan op Openen.

Is het bestand geselecteerd, post dan je bericht.

* Als je Windows Vista gebruikt, druk dan Windows toets+ R in plaats van op start en uitvoeren te klikken en vervolg dan gewoon de stappen die hierboven zijn beschreven.

grt en succes
Jomach

grt
jomach

Hou er wel rekening mee dat je onder vista en win7 het spel als admin moet opstarten.
ja de echte versie is er ook in nl, maar zet je dxdiag hier even dan kunnen we zien of je pc er geschikt voor is.
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Paar vraagjes
« Reply #4 on: December 16, 2012, 21:49:33 »

en ik heb momenteel alleen de demo nog maar
Hallo Jens je pc is echt niet toereikend om sse te spelen zit ver beneden de specs. zie hier verder naar onder, daar staan de specs waar je aan moet voldoen
http://www.shipsim.com/products/shipsimulatorextremescollection
Logged

Jens26

  • Forum member
  • Posts: 3
Re: Paar vraagjes
« Reply #5 on: December 16, 2012, 23:48:34 »

a oke en waarkom kan ik die demo dan vlot spelen? en heb nog andere spelletjes die denk ik ok wel zwaar zijn op men pc?
(Wil niet bij de hand overkomen ofzo maar gewoon een vraagje)
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines