Hello Guest March 28, 2024, 16:33:33 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Pittig rustig,  (Read 5756 times)

mastermax10

  • Forum member
  • Posts: 89
Pittig rustig,
« on: November 21, 2012, 21:51:54 »

Toch jammer dat het zo rustig is op de fora van ShipSim,. :-[
Logged
Playing under the name off::::: Max_NL
MCS Guna
*Tonnage 3489 ton
*Lengte 135 m
*Breedte 11,45 m
*Diepgang 3,31 m
*Voorstuwing Caterpillar 2 x 2028 pk           *Motortype 3516 (B) DI-TA electronic         *Kopschroef 2 x 610 pk Caterpillar van Tiem.

roy post

  • Forum member
  • Posts: 70
Re: Pittig rustig,
« Reply #1 on: November 21, 2012, 21:55:07 »

weinig klachten ?
maar zouden ze bij een volgende update schepen langs de kaden plaatsen lijkt mij wel mooi
Logged

kttom

  • Forum member
  • Posts: 37
Re: Pittig rustig,
« Reply #2 on: November 22, 2012, 21:29:48 »

't is hier rustig omdat ze toch niet luisteren naar het advies van de spellers
Logged

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: Pittig rustig,
« Reply #3 on: November 25, 2012, 12:25:36 »

de meeste mensen zijn het volgens mij zat dat er niet zo veel aan de bugs wordt gedaan zo als bij ss08. in die tijd was vstep vollop bezig met de game. jammer vind ik dat  :(
Logged

johan2000

  • Forum member
  • Posts: 81
Re: Pittig rustig,
« Reply #4 on: November 25, 2012, 14:16:51 »

Hopelijk heeft dat de reden dat ze een beter shipsim spel aan het ontwerpen zijn
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Pittig rustig,
« Reply #5 on: November 25, 2012, 18:57:50 »

@Lala:
Quote
de meeste mensen zijn het volgens mij zat dat er niet zo veel aan de bugs wordt gedaan zo als bij ss08. in die tijd was vstep vollop bezig met de game. jammer vind ik dat.

Ik ben ook bang dat Vstep is gestopt met de verdere verbeteringen en ontwikkelingen van SSE 2010 en de ontwikeling van de eventuele opvolger van SSE 2010. Met het uitgeven van SSE 2010 die eigenlijk nog niet afwas, heeft Vstep zichzelf lelijk in de vingers gesneden.
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Pittig rustig,
« Reply #6 on: November 25, 2012, 21:56:10 »

@Lala:
Ik ben ook bang dat Vstep is gestopt met de verdere verbeteringen en ontwikkelingen van SSE 2010 en de ontwikeling van de eventuele opvolger van SSE 2010. Met het uitgeven van SSE 2010 die eigenlijk nog niet afwas, heeft Vstep zichzelf lelijk in de vingers gesneden.
Verre van dat, ze zijn nog steeds volop bezig met sse, kijk maar hier  http://80.95.161.114/shipsim/forum/index.php/topic,29172.25.html
En wat de bugs betreft wat bedoel je hier precies mee??? in het spel zelf of mp?? hou er rekening mee dat je wel een flinke pc moet hebben om alles op zijn hoogst te spelen.
grt
jomach
Logged

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: Pittig rustig,
« Reply #7 on: November 27, 2012, 17:39:04 »

Verre van dat, ze zijn nog steeds volop bezig met sse, kijk maar hier  http://80.95.161.114/shipsim/forum/index.php/topic,29172.25.html
En wat de bugs betreft wat bedoel je hier precies mee??? in het spel zelf of mp?? hou er rekening mee dat je wel een flinke pc moet hebben om alles op zijn hoogst te spelen.
grt
jomach

met schepen zijn ze nog hard aan het werken, maar van mij hoef ik niet alles op hoog te spelen als het maar soepel werkt en dat wil nog niet altijd het geval zijn op normaal. en met laag is de soepelheid het zelfde. tog raar voor een computer die alles grafisch goed trekt.
Logged

mastermax10

  • Forum member
  • Posts: 89
Re: Pittig rustig,
« Reply #8 on: December 10, 2012, 23:07:46 »

en toch is het pittig rustig op de Nederlandse forum,, :-\ ,,,,
Logged
Playing under the name off::::: Max_NL
MCS Guna
*Tonnage 3489 ton
*Lengte 135 m
*Breedte 11,45 m
*Diepgang 3,31 m
*Voorstuwing Caterpillar 2 x 2028 pk           *Motortype 3516 (B) DI-TA electronic         *Kopschroef 2 x 610 pk Caterpillar van Tiem.

traveler

  • Forum member
  • Posts: 90
Re: Pittig rustig,
« Reply #9 on: December 14, 2012, 12:56:44 »

tja, maar V-step maakt ook niks bekend.
Er valt nergens op te reageren er zijn nog steeds bugs, en dat ligt niet aan de pc.
het nieuwe extreme bracht me niet wat ik verwachte, ondanks de gekochte aanvullingen en de weinige patches die, nog steeds het spel niet lekker laten lopen zeker in multieplayer niet.
Ik wacht 2013 wel af... voorlopig draai ik riversim ,met vrachtschepen erin..

voor een ieder alvast fijne kerst en een gelukkiog nieuwjaar

groet traveler
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Pittig rustig,
« Reply #10 on: December 14, 2012, 13:01:57 »

@Traveler:
Quote
Ik wacht 2013 wel af... voorlopig draai ik riversim ,met vrachtschepen erin..

En waar kan ik Riversim vinden en downloaden?
Logged

emmer

  • Forum member
  • Posts: 34
Re: Pittig rustig,
« Reply #11 on: December 15, 2012, 08:48:20 »

hoi


ik lees steeds dat de mensen last hebben van bugs
maar ik lees nergens wat ze met bugs bedoelen en waar ze dat hebben
en wanneer  met wat
ik zelf heb best een een goede pc
er gebeurt af en toe wel eens wat op multiplayer
speel ook ander spellen ,en wat ik daar tegen kom en dan voor een prijs die dik boven dat van sse ligt
en dan is het nog maar in single player
dan kom ik nog ff terug op het spel riversim
vind het leuk
maar kan echt niet tippen aan sse
heb het ook gevaren ,maar heb liever sse
« Last Edit: December 15, 2012, 10:44:02 by emmer »
Logged

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: Pittig rustig,
« Reply #12 on: December 20, 2012, 22:31:06 »

ik zelf heb best een een goede pc
er gebeurt af en toe wel eens wat op multiplayer

ik heb ook wel een redelijk goede pc maar het spel loopt niet soepel.
daarnaast heeft niet iedereen  een goeie pc

gr lala
Logged

emmer

  • Forum member
  • Posts: 34
Re: Pittig rustig,
« Reply #13 on: December 22, 2012, 09:22:46 »

hoi

kom ik weer met m,n vraag
ok je pc loopt niet soepel .maar wat loopt er niet soepel dan ????
er wordt aan gegeven dat er bugs zijn ,maar niet wat
pc loopt niet soepel maar niet wat er gebeurt
als niemand zegt wat voor soort problemen ze hebben
kunnen je nooit geholpen worden of het op te lossen
we hebben niet allemaal een goede pc
maar met een mindere pc is het ook te doen mits je niet onder de specificaties zit
  gr cor
Logged

mastermax10

  • Forum member
  • Posts: 89
Logged
Playing under the name off::::: Max_NL
MCS Guna
*Tonnage 3489 ton
*Lengte 135 m
*Breedte 11,45 m
*Diepgang 3,31 m
*Voorstuwing Caterpillar 2 x 2028 pk           *Motortype 3516 (B) DI-TA electronic         *Kopschroef 2 x 610 pk Caterpillar van Tiem.

HR38bramsmout

  • Forum member
  • Posts: 19
Re: Pittig rustig,
« Reply #15 on: January 04, 2013, 21:38:19 »

zijn ze bezig met een nieuwe versie?
Logged

Platax

  • Forum member
  • Posts: 15
Re: Pittig rustig,
« Reply #16 on: January 23, 2013, 13:40:15 »

Volgens mij heeft Vstep het flink af laten weten sinds de laatste patch V.1.5 is er niks meer aan gedaan.
Er zitten nog genoeg Bucks in het spel maar wordt niks mee gedaan wat wel gemeld is door diverse leden.
Ondanks dit ze misschien met een nieuwe versie komen heeft voor mij Vstep afgedaan dit was de grootste mis koop en slechte ondersteuning.
Zal ook geen DLC kopen helaas ik had wel wat meer verwacht van deze Firma zakken gevuld en de mensen die het spel op een eerlijke manier hebben gekocht laten ze gewoon in de kou staan.
Had misschien toch beter een gehackte versie kunnen downloaden had mee veel geld uit gespaard, nu heb ik 4 games op de plank staan als sier want je doet er niks meer mee wat ik wel zonde vindt had meer verwacht van Vstep maar helaas ze laten ook niks meer horen van hoe en wat zeer slordig.

gr.Karel
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Pittig rustig,
« Reply #17 on: January 24, 2013, 19:44:30 »

Volgens mij heeft Vstep het flink af laten weten sinds de laatste patch V.1.5 is er niks meer aan gedaan.
Er zitten nog genoeg Bucks in het spel maar wordt niks mee gedaan wat wel gemeld is door diverse leden.
Ondanks dit ze misschien met een nieuwe versie komen heeft voor mij Vstep afgedaan dit was de grootste mis koop en slechte ondersteuning.
Zal ook geen DLC kopen helaas ik had wel wat meer verwacht van deze Firma zakken gevuld en de mensen die het spel op een eerlijke manier hebben gekocht laten ze gewoon in de kou staan.
Had misschien toch beter een gehackte versie kunnen downloaden had mee veel geld uit gespaard, nu heb ik 4 games op de plank staan als sier want je doet er niks meer mee wat ik wel zonde vindt had meer verwacht van Vstep maar helaas ze laten ook niks meer horen van hoe en wat zeer slordig.

gr.Karel

Volop werk aan de winkel voor Vstep dus om Shipsim Extremes weer nieuw leven in te blazen.
Logged

emmer

  • Forum member
  • Posts: 34
Re: Pittig rustig,
« Reply #18 on: January 25, 2013, 19:44:46 »

hoi


ik lees nog steeds dat er mensen last hebben van bugs
misschien helpt het als degene dan ook vertellen waar ze dan last van hebben!!!!!!!!
dan kan vstep daar iets aan doen
anders gaat het zoeken worden naar een speld in een hooiberg

Logged

michael_taal

  • Forum member
  • Posts: 786
Re: Pittig rustig,
« Reply #19 on: January 25, 2013, 20:19:05 »

V-step weet zelf wat de problemen zijn oa met slepen en het aanmeren van schepen (als je ze aanmeert schieten ze weg van de kade) en zo nog meer tal van bugs maar die weet ik niet meer allemaal uit mn hoofd omdat: 1 ik het spel weg heb gegooid (omdat t toch niks meer is) of kwijt ben in iedergeval ik ken m niet meer vinden (en ik ga geen nieuwe kopen omdat ik het mn geld niet waard vindt)
en 2 ik heb het spel al een lange tijd niet meer gespeeld omdat de MP server doodstil is (hoe zou dat nou komen ???)
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines