Hello Guest April 16, 2024, 09:46:40 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: tips voor nieuwe patch  (Read 1875 times)

stefan hoks

  • Forum member
  • Posts: 18
tips voor nieuwe patch
« on: October 11, 2012, 16:25:42 »

hee! =D

ik heb een paar tips voor de nieuwe patches die (hoop ik ) binnenkort een keer uitkomt. (als het mogelijk is hoor! :P)

1: maak ship simulator wat minder zwaar voor je pc. ik word er regelmatig uit gegooid door de quest viewer, en sommige missies willen niet eens starten. vooral de missies van de oceana doen het erg slecht (om mijn pc)
2: misschien is het leuk om (net als in ship sim 2008 ) te kunnen switchen tussen verschillende gebieden in het vrij varen. ik kan missies maken, alleen het is iritant dat ik voor alles waar ik heen wil varen een missie moet maken. het zou leuk zijn als je gewoon lekker kunt rondvaren met de schip, en over de hele wereld! (misschien is dit onmogelijk, maar ik dacht ik noem het maar even :P )
3: ik denk dat het leuker is om servers (in de multiplayer) te maken waar je met elk schip in kan, ook met de oceana, sigita, deniz doga, ferry pack enz. want als je daar speciale servers voor maakt, beperk je je maar tot een kleine groep, en ik zie (uit mijn ervaring sinds ik in de multiplayer vaar) dat er nooit iemand in de servers speelt waar alleen bepaalde schepen zijn toegestaan.
4: dit is een tip die misschien niet mogenlijk is, maar toch: het is denk ik ook wel leuk om (net als bij de oceana) een stukje binnenkant te maken van grote schepen. (gebaseerd op de werkelijkheid natuurlijk) dat is wat ik een beetje mis, vooral bij de orient star, pride of rotterdam, en andere pasagiers schepen. het is misschein ook leuk om machinekamers te maken. maar ik denk dat dat wat te groot is voor een patch :P

als deze tips onmogelijk zijn voor een patch, kunnen ze misschien worden toegepast in ship simulator 2014 (of wat dan ook, in ieder geval: de volgende ship simulator game) ik hoop dat jullie (van de ontwikkelaars of forum moderators) hier iets aan hebben!

stefan  ;D
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: tips voor nieuwe patch
« Reply #1 on: October 11, 2012, 16:56:48 »

he Stefan je noem daar een hoop met dingen op die je dan helemaal niet meer kan spelen omdat het dan nog zwaarder wordt, dan heb je al een super pc nodig :doh:
grt
JoMach
Logged

stefan hoks

  • Forum member
  • Posts: 18
Re: tips voor nieuwe patch
« Reply #2 on: October 11, 2012, 17:14:50 »

dat dacht ik al :o
maar ship simulator is zo ook goed hoor!  ;) alleen het kan wel wat beter :)

stefan
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: tips voor nieuwe patch
« Reply #3 on: October 11, 2012, 20:47:07 »

@Stefan Hoks:
Quote
1: maak ship simulator wat minder zwaar voor je pc. ik word er regelmatig uit gegooid door de quest viewer, en sommige missies willen niet eens starten. vooral de missies van de oceana doen het erg slecht (om mijn pc)

Zo kan Shipsimulator Extremes ook op wat oudere PC's draaien. Vooral de omgeving Calais-Dover loopt erg zwaar in Multiplayer mode. Juist in tijden van bezuinigingen/lastenverzwaringen (Austerity) en oplopende werkloosheid zit een nieuwe PC er voor velen er niet meer in en moet je nog wat jaartjes met je wat oudere PC doen. En willen we graag dat SSE 2010 ook populair blijft, dan moet Vstep ook denken aan de spelers die een wat oudere PC hebben en geen geld hebben voor een nieuwe.

Van mij part brengt Vstep Ship Simulator Austerity Edition uit, ook wel Ship Simulator Poverty Edition.
« Last Edit: October 11, 2012, 20:51:31 by MokMok »
Logged

roy post

  • Forum member
  • Posts: 70
Re: tips voor nieuwe patch
« Reply #4 on: October 13, 2012, 08:32:30 »

ben ik helemaal met u eens we kunnen zo veel willen maar eens houd het op
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines