Hello Guest April 27, 2024, 17:49:04 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Ship Simulator Extremes  (Read 1430 times)

mike415

  • Forum member
  • Posts: 154
Ship Simulator Extremes
« on: July 14, 2012, 12:44:05 »

Goedenmiddag,

Het is alweer een tijd geleden dat ik online op shipsim ben geweest dat had een aantal redenen, zoals dat het spel niet goed funcioneerde ik koop een spel om het te spelen en niet om problemen op te lossen.

Deze week ben ik weer online geweest na alle updates gedownload te hebben (Wat pas na de 4e keer lukte), op het eerste gezicht leek het alsof het top werkte totdat er mensen in de server kwamen.

Toen kwamen de eerste problemen.. En de problemen ontstonden al helemaal nadat die mensen dicht in de buurt kwamen, heb nog nooit zo snel een boot zien accelereren wist ook niet dat boten konden springen. Ook als mensen voor de kade liggen en ik lig er ruim voor dat die boten on natuurlijke bewegingen maken. Ik zelf vind slepen heel erg leuk om te doen zoals in Ship Simulator 2008 dat werkte top behalve dat je er regelmatig uit werdt geknikkert door questvieuwer. Maar in Ship Simulator Extremes hoef je dat echt niet te proberen.
Ook vind jammer dat de haven sleper niet meer in Ship Simulator Extremes zit.
Conclusie: Ship Simulator Extremes werkt niet zoals het zou moeten en iedereen zou willen.

Wat ik verder nog in deze week tegen kwam is dat de Fairmount Sherpa 3 schoeven heeft, erg raar..

Ik zelf zou graag terug willen naar Ship Simulator 2008 maar dat zit er denk ik niet in helaas..

Groeten,
Mike

Logged

roy post

  • Forum member
  • Posts: 70
Re: Ship Simulator Extremes
« Reply #1 on: July 14, 2012, 13:47:05 »

ik zelf heb geen problemen met de extremes
maar ik zie ze wel eens voorbij vliegen of onderste boven varen maar ach alles heeft zijn prijs
het is slordig maar zullen misschien wel een nieuwe update sturen
maar zelf geen problemen met varen
ik doe trouwens als ik bij het gewoon vrij varen een probleem heb de laatste update weer downloaden
maar hoezo terug naar 2008
daar heb ik nooit online mee gevaren is die eraf
vr gr roy post  varend onder de naam dutch
Logged

johan2000

  • Forum member
  • Posts: 81
Re: Ship Simulator Extremes
« Reply #2 on: July 29, 2012, 10:59:11 »

ik heb ook wel problemen zoals anderen die vliegen, ondersteboven varen,op mij spawnen en nog dat mijn schip altijd langzamer is dan hij zou moeten zijn, maar dat neem ik voor lief.

Gr. ........captaincool
« Last Edit: July 29, 2012, 15:07:31 by johan2000 »
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines