Hello Guest March 28, 2024, 16:40:23 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Nieuwe schepen  (Read 99372 times)

zilverenmist

  • Forum member
  • Posts: 862
Nieuwe schepen
« on: June 10, 2012, 17:48:01 »

Er is al erg lang niet gepost in SS2006. Dat is jammer. Ik post hier een nieuwe topic om te laten weten dat ik nog steeds ss2006 speel en gebruik. Een zelfde bericht ga ik posten in het SS2008 forum.
Nu SSE een tijdje op de markt is, blijkt dat veel mensen toch niet de juiste hardware hebben om het goed te spelen. Om die reden vindt ik het goed als juist de versies die inmiddels wel goed draaien op hedendaagse computers in eer en stand worden gehouden.

Naast het feit dat een patch golfbeweging in SS2006 zou kunnen brengen is er ook kennelijk nooit aan comptabiliteit gedacht.

Het feit dat er met SS2006 wordt omgegaan alsof het nooit bestaan heeft, en waarom men met verdere ontwikkeling nooit heeft toegepast is mij een raadsel. Ik heb begrepen dat men het in de spelwereld nogal op prijs stelt gedegen service te krijgen na installatie.

Ik zou graag het experiment aandurven om een schip te bouwen voor juist deze simulator en die te koop aan te bieden op de shipyard. Ik denk dat de opbrengst voldoende is om een professionele versie van Quest 3D te betalen en het shipsim team vanuit mijn eigen werkplek te helpen.

Het is maar een idee, en zo anders als een sollicitatie brief met C.V. maar wel gemeend.
Het is natuurlijk ook een heel brutale test om eens te zien of er nog enige binding is tussen de eigenaren van de verkochte software, en de members van het forum, die alleen member kunnen zijn als ze een of andere versie van SS zelf hebben.

Vriendelijk groeten,

Rob

Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Nieuwe schepen
« Reply #1 on: June 10, 2012, 19:29:05 »

Inderdaad zouden er voor de twee oudere versies van Ship Simulator (SS06 en SS08) patches, updates en extra schepen moeten komen. Niet iedereen heeft de juiste hardware om daarop SSE 2010 te draaien en juist in tijden van bezuinigingen kopen mensen minder snel een nieuwe PC die wel geschikt is om SSE 2010 te draaien. SSE 2010 zou ook verder gedowngraded kunnen worden om het ook op oudere PC's te laten draaien.
Logged

Sander Kloosterman

  • Forum member
  • Posts: 1
Re: Nieuwe schepen
« Reply #2 on: March 13, 2013, 19:26:40 »

kan iemand mij  helpen met licentiecode
Logged

Mr Robville

  • Administrator
  • Posts: 2931
Re: Nieuwe schepen
« Reply #3 on: March 16, 2013, 12:50:24 »

Wat is er precies aan de hand met jouw code?
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines