Hello Guest April 25, 2024, 18:20:48 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: aanvullingen downloaden  (Read 3991 times)

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
aanvullingen downloaden
« on: April 13, 2012, 18:43:54 »

Na verschillende keren de aanvullingen gedownload te hebben,vraag ik nu iemand die mij kan vertellen,
waar de gedowloade missies in geplaatst worden.b.v.b A Full Day in Hamburg part 1---2---3.ik kan ze niet vinden. Wie O Wie kan mij dat vertellen.Bij voorbaat dank.
Vr: Gr: Eddy
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: aanvullingen downloaden
« Reply #1 on: April 13, 2012, 19:15:59 »

Hallo Eddy, bij user data en dan onder missions.  :thumbs:
grt
jomach
Logged

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
Re: aanvullingen downloaden
« Reply #2 on: April 15, 2012, 12:25:01 »

Hoi Jomach

bedankt voor je antwoord,ik heb ze allemaal gevonden. sommige verschillende keren dubbel volgens mij.
Maar hoe krijg ik deze missies nu in het spel,je moet ze in het spel downloaden maar ze worden niet in het spel
gezet zodat je ze gelijk kunt spelen. Dus Jomach als je me nog even uit wilt leggen,hoe ik ze in het spel krijg
om te kunnen spelen dan kan ik nog weer heel wat missies spelen. By the way komt er ook binnenkort weer een nieuwe patch of is jou dat ook niet bekend.

Groeten en bedankt alvast.Eddy
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: aanvullingen downloaden
« Reply #3 on: April 15, 2012, 15:21:29 »

Hallo Eddy
Menu, play en dan single mission, daar moeten ze dan allemaal instaan die missies die je download,
wat patch betreft, niets van bekend op het ogenblik
grt
jomach
Logged

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
Re: aanvullingen downloaden
« Reply #4 on: April 15, 2012, 19:27:03 »

Hoi Jomach
Nou die missies,die ik nu al verschillende keren heb gedownload staan wel in users data, missies,maar ze staan niet in single missions van ship sim extremes.het zijn er ongeveer zo'n 15 stuks.Al die andere missies die in de afgelopen tijd gedownload konden worden staan er wel in maar zoals ik al zij een stuk of 15 niet,dat is wel raar niet. Misschien enig idee.
Groeten Eddy 
en voorlopig even bedankt.
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: aanvullingen downloaden
« Reply #5 on: April 15, 2012, 19:30:20 »

Hallo Eddy
Begrijp er niks van, want zogauw je een missie d/l en je gaat naar play, en je start single missions op moet je ze kunnen zien  ??? ik zou echt niet weten wat er eventueel verkeerd kan zijn.
grt
jomach
Logged

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
Re: aanvullingen downloaden
« Reply #6 on: April 18, 2012, 12:46:54 »

Hallo Jomach

Kan het misschien ook een optie zijn,om SSE te verwijderen en daarna weer helemaal opnieuw te installeren
en dan alles er fris weer opnieuw op te zetten een frisse start zeg maar.Maar ik vraag dan wel,kan ik dan alle reeds gedownloade aanvullingen ook weer opnieuw downloaden? Ik had daar graag even een antwoord op want ik hou er niet van om zo klakkeloos maar wat te gaan verwijderen,zonder te weten van hoe of wat.
Alvast mijn dank en dan hoor ik wel van je  Vr:Gr; Eddy
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: aanvullingen downloaden
« Reply #7 on: April 18, 2012, 13:21:27 »

Hallo Eddy
Als je alles key's netjes geregistreerd heb, op je profiel dan kun je alle aanvullingen gewoon d/l. maar probeer eerst eens alle losse missies eruit te gooien dus niet de campagnes, en ook de missies in je user data, dan de missies 1 a 2 tegelijk d/l via het d/l menu,  dus niet alles tegelijk d/l, want dan heb je meestal problemen.
s6
grt
jomach
Logged

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
Re: aanvullingen downloaden
« Reply #8 on: April 19, 2012, 01:23:47 »

Hoi Jomach
Nou ik heb 12 kea's geregistreerd op mijn profiel te weten,
Sb: Furie, Sb: Elbe, Jumbo Javelin, Agile Solution, Extremes Ferry Pack, Winner, Deniz Doga,
SSE Cruise Ship Oceana, SS 2006, SS 2008, SS New Horizon en SSExtremes. als er nog meer zijn die nodig zijn
hoor ik het wel van je ,en waar ik die dan  vandaan kan halen.
Als ik je goed begrijp,dan kan ik eerst eens proberen alle losse missies uit single missions te gooien en ook uit user data? oke en dan kan ik ze zonder problemen weer downloaden als het goed is,ja ik zeg dat omdat ik de aan
vullingen die ik allemaal al gedownload heb nu niet meer kan downloaden omdat de letters allemaal van wit, grijs zijn geworden behalve die 15 die niet in de single mission komen, daarvan worden de letters later weer wit.
Zo Jomach ik hoop dat je me hier nog even antwoord op kan geven,dan ga ik er daarna mee aan de slag.
alvast bedankt en ik hoop dat het nu voormekaar komt. Vriendelijke Groet ,Eddy
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: aanvullingen downloaden
« Reply #9 on: April 19, 2012, 09:34:26 »

He Eddy
Ja de missies in de userdata kun je gewoon weer d/l als je ze weggegooid heb. de missie's die met de dlc packs meekomen als je die eruit gooi die ben je kwijt, die kun je alleen weer terug krijgen door de packs weer te installeren.
Maar ik begrijp het niet wat er bij jou aan de hand is, normaal als je de losse missie's (dus die in je userdata zitten) die je via het menu d/l weggooid en je gaat terug naar het menu met de missie dan zijn die in witte letters en kun je ze d/l. dus normaal gesproken heeft deze niets te maken met de missie die geinstalleerd worden met de packs, bv oceana winner enz.
Het is zo dat de missie's die met de aanvullingen meekomen in de directorie van sse komen, bij missions of missies (ligt eraan welke taal je gebruikt) en de lossen missies die je via het menu d/l komen in de userdata files terecht.
grt
jomach
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines