Hello Guest April 28, 2024, 05:05:52 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Dit kan toch niet hé... toch...?  (Read 1432 times)

simplayer

  • Forum member
  • Posts: 106
Dit kan toch niet hé... toch...?
« on: March 26, 2012, 19:26:40 »

Mij moet het toch van het hart, deze game is volkomen waardeloos.
Ik dacht terug in 2007, dat spel gaat hier zeker jaarlijks verbeteren, helaas...
Ik ben al zeer gelukkig dat deze game weinig geld kost, want meer waard is het zeker niet...

Ik vind het alvast zeer spijtig...  :doh:
Logged

CONSTANTIA ET LABORE

VirtualSkipper

  • Forum member
  • Posts: 2047
Re: Dit kan toch niet hé... toch...?
« Reply #1 on: March 26, 2012, 21:20:38 »

Mij moet het toch van het hart, deze game is volkomen waardeloos.
Ik dacht terug in 2007, dat spel gaat hier zeker jaarlijks verbeteren, helaas...
Ik ben al zeer gelukkig dat deze game weinig geld kost, want meer waard is het zeker niet...

Ik vind het alvast zeer spijtig...  :doh:

Wat is dan precies het probleem....?
Logged
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"

simplayer

  • Forum member
  • Posts: 106
Re: Dit kan toch niet hé... toch...?
« Reply #2 on: March 27, 2012, 08:10:58 »

Hallo,

Dit is er een van:
http://80.95.161.114/shipsim/forum/index.php/topic,28036.msg372436.html#msg372436
http://80.95.161.114/shipsim/forum/index.php/topic,27631.0.html

En dan moet je voortdurend instellen en veranderen in je beeldscherminstellingen, of de Nvidia instellingen om een vloeiend beeld te hebben.
Andere vaartuigen die varen in je omgeving zien eruit alsof ze getekend zijn door een ukkie van 5 jaar, ze varen alsof ze aan een rail hangen op de bodem, ze schokken en stuiteren voorbij terwijl alle andere dingen perfect zijn zoals water, lucht, kaaien en landschappen, kortom er zijn heel wat probleempjes die op zich niet veel voor stellen, maar als je er soms een 3-tal per spel krijgt om dan te crashen met een questviewer probleem dan scheelt er wel iets denk ik. Soms speel ik een complexe missie van 2 en een half uur, en alles gaat perfect. Dan speel ik er een 5-tal andere die je moet stoppen omdat ze voortdurend rare streken vertonen. Van mij mag het gerust iets duurder hoor als die problemen maar kordaat opgelost raken.
Ik vind het absoluut een zinnenprikkelend spel, maar door die ups & downs krijg je er vlug genoeg van…
« Last Edit: April 03, 2012, 12:20:24 by simplayer »
Logged

CONSTANTIA ET LABORE
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines