Hello Guest April 28, 2024, 00:57:23 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: nieuwe computer  (Read 3124 times)

Elmaggo

  • Forum member
  • Posts: 9
nieuwe computer
« on: January 21, 2012, 22:12:01 »

Hallo allemaal ik wil ss extremes graag spelen maar mn computer trekt het niet zou deze het wel kunnen ?

http://www8.hp.com/nl/nl/products/desktops/product-detail.html?oid=5187090

Ik zou graag jullie advies willen voordat ik weer es iets verkeerds koop.

Alvast bedankt.
Logged

Snakebyte92

  • Forum member
  • Posts: 409
Re: nieuwe computer
« Reply #1 on: January 21, 2012, 22:47:29 »

Hallo,

Het is opzich een zeer nette desktop. Alleen de videokaart zal waarschijnlijk een probleem zijn. Bij dit soort kan-te-klare computers hebben ze meestal van die goedkope videokaarten erin zitten. En de 2gb die er dan bij staat is een verkoop truck.

Als ik jouw zou ik het risico niet wagen.

Zelf zou ik gaan voor het zelf samen stellen van een computer en laten bouwen bij een winkel. Dit kan bij vele online-winkels worden gedaan, en dan krijg je het beste voor je geld.

Als je ergens hulp mee nodig hebt, dan hoor ik het graag.

Snaky
Logged
Cadet Holland America Line

Elmaggo

  • Forum member
  • Posts: 9
Re: nieuwe computer
« Reply #2 on: January 22, 2012, 18:48:17 »

Hallo,

Het is opzich een zeer nette desktop. Alleen de videokaart zal waarschijnlijk een probleem zijn. Bij dit soort kan-te-klare computers hebben ze meestal van die goedkope videokaarten erin zitten. En de 2gb die er dan bij staat is een verkoop truck.

Als ik jouw zou ik het risico niet wagen.

Zelf zou ik gaan voor het zelf samen stellen van een computer en laten bouwen bij een winkel. Dit kan bij vele online-winkels worden gedaan, en dan krijg je het beste voor je geld.

Als je ergens hulp mee nodig hebt, dan hoor ik het graag.

Snaky

Och meen je dat nou kan ik hem hier helemaal niet op spelen, dit is wel zo n beetje het maximum wat mn budget betreft. En dat is zo n beetje 750,00
Logged

Snakebyte92

  • Forum member
  • Posts: 409
Re: nieuwe computer
« Reply #3 on: January 22, 2012, 20:08:13 »

Hoi,

Op de videokaart na is het een nette computer. Maar een GT 530 is geen videokaart om games op te willen spelen. Het is meer voor het dagelijks gebruik. Dus daarmee red je het echt niet om SSE te gaan spelen.

Ik heb hieronder een voorbeeld van een computer die wel aan de eisen voldoet.

1) http://azerty.nl/0-2812-465178/azgamesystems-z68-performance-gts-december-towermodel-1-x-core-i5-2500k-3-3-ghz-ram-4-gb-vaste-schijf-1-x-500-gb.html

Als je verder nog hulp nodig hebt, hoor ik het graag.

Snaky


Logged
Cadet Holland America Line

mastermax10

  • Forum member
  • Posts: 89
Re: nieuwe computer
« Reply #4 on: January 22, 2012, 20:24:45 »

Check www.alternate.nl  ,,, een hele mooie site om pc's te bouwen of onderdelen te kopen. :thumbs:
Logged
Playing under the name off::::: Max_NL
MCS Guna
*Tonnage 3489 ton
*Lengte 135 m
*Breedte 11,45 m
*Diepgang 3,31 m
*Voorstuwing Caterpillar 2 x 2028 pk           *Motortype 3516 (B) DI-TA electronic         *Kopschroef 2 x 610 pk Caterpillar van Tiem.

Snakebyte92

  • Forum member
  • Posts: 409
Re: nieuwe computer
« Reply #5 on: January 22, 2012, 20:46:01 »

Check www.alternate.nl  ,,, een hele mooie site om pc's te bouwen of onderdelen te kopen. :thumbs:
Sorry, dat ik het misschien zeg. Maar met vele dingen is alternate echt aan de prijzige kant. Er zijn veel betere websites om sites samen te stellen.
Logged
Cadet Holland America Line

mastermax10

  • Forum member
  • Posts: 89
Re: nieuwe computer
« Reply #6 on: January 23, 2012, 12:51:08 »

Sorry, dat ik het misschien zeg. Maar met vele dingen is alternate echt aan de prijzige kant. Er zijn veel betere websites om sites samen te stellen.

eigen mening ;)
Logged
Playing under the name off::::: Max_NL
MCS Guna
*Tonnage 3489 ton
*Lengte 135 m
*Breedte 11,45 m
*Diepgang 3,31 m
*Voorstuwing Caterpillar 2 x 2028 pk           *Motortype 3516 (B) DI-TA electronic         *Kopschroef 2 x 610 pk Caterpillar van Tiem.

Elmaggo

  • Forum member
  • Posts: 9
Re: nieuwe computer
« Reply #7 on: January 23, 2012, 21:39:42 »

Hoi,

Op de videokaart na is het een nette computer. Maar een GT 530 is geen videokaart om games op te willen spelen. Het is meer voor het dagelijks gebruik. Dus daarmee red je het echt niet om SSE te gaan spelen.

Ik heb hieronder een voorbeeld van een computer die wel aan de eisen voldoet.

1) http://azerty.nl/0-2812-465178/azgamesystems-z68-performance-gts-december-towermodel-1-x-core-i5-2500k-3-3-ghz-ram-4-gb-vaste-schijf-1-x-500-gb.html

Als je verder nog hulp nodig hebt, hoor ik het graag.

Snaky



Ik ben wel vervelend maar is het ook mogelijk om zo n video kaart in die hp te zetten,ben namelijk nogal een hp man zeg maar.
Logged

Snakebyte92

  • Forum member
  • Posts: 409
Re: nieuwe computer
« Reply #8 on: January 24, 2012, 08:14:30 »

Oke.. :)
Ik ga er wel vanuit dat het kan. Maar geheel zeker weten doe ik het niet. Ik heb geen ervaring met het verwisselen van videokaart bij kant-en-klare computers.
Als ik jouw was zou ik het aan hp zelf vragen of die mogelijkheid er is.

Snaky
Logged
Cadet Holland America Line

roy post

  • Forum member
  • Posts: 70
Re: nieuwe computer
« Reply #9 on: January 24, 2012, 20:27:05 »

je kan er 1 laten maken via www. dimmension.nl goudse singel rotterdam
daar heb ik de mijn ook laten bouwen was 2 jaar geleden 375.00 euro zonder verzend kosten
heb toen gezegd dat ik ship sim en flight sim er op wou spelen
garantie heb je per geinstaleerde onder deel
vr gr roy post
Logged

saltydog

  • Forum member
  • Posts: 7828
Re: nieuwe computer
« Reply #10 on: January 24, 2012, 20:35:49 »

Normaalgesproken zou je een ander videokaart er zo in kunnen (laten) zetten..
Hou er dan wel rekening mee dat er dan mischien een sterkere voeding nodig zal zijn.. :)
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines