Hello Guest September 28, 2024, 19:13:30 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
Pages: [1] 2   Go Down

Author Topic: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen  (Read 10158 times)

TheMark

  • Forum member
  • Posts: 32
waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« on: April 28, 2011, 20:05:35 »

wat is eigenlijk als ik vragen mag precies de reden dat de ferry pack schepen online alleen in de speciale servers gebruikt kunne worden en niet in de gewone servers
Logged

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #1 on: April 28, 2011, 20:41:34 »

omdat dat er mensen zijn die de ferry pack niet hebben gekocht en daarom deze shepen niet zouden hebben.

gr lala
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #2 on: April 28, 2011, 21:24:05 »

...maar sommige mensen hadden de sigita ook niet en die konden gewoon spelen op een server waar mensen vaarden met een sigita :-\ :-[
Ik snap het probleem ook niet dat er mensen op een gewone server varen met ferry pack schepen samen met mensen die geen ferry pack hebben, je kon vroeger gewoon met de sigita varen op een normale server waar ook mensen varen die de sigita pack niet hebben en andersom.. ::)
Ik vind dit ook vervelend want er gaan steeds meer mensen op de speciale servers spelen omdat ze de ferry pack hebben gekocht en dan zijn straks alle gewone servers helemaal stil en zijn de mensen zonder ferry pack een soort gedwongen om ook de ferry pack te kopen, omdat er op de gewone servers dadelijk niemand meer is.. :-\ :(
Een beetje oneerlijk..... ::) eigenlijk...... >:(

Eemshoorn
« Last Edit: April 28, 2011, 21:34:37 by Mslb_Eemshoorn »
Logged
(http://www.mybannermaker.com)

mastermax10

  • Forum member
  • Posts: 89
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #3 on: April 29, 2011, 05:40:04 »

Ik vind dit ook vervelend want er gaan steeds meer mensen op de speciale servers spelen omdat ze de ferry pack hebben gekocht en dan zijn straks alle gewone servers helemaal stil en zijn de mensen zonder ferry pack een soort gedwongen om ook de ferry pack te kopen, omdat er op de gewone servers dadelijk niemand meer is.. :-\ :(
Een beetje oneerlijk..... ::) eigenlijk...... >:(

:ziehier de verkoopwijze van V-step :-\
Logged
Playing under the name off::::: Max_NL
MCS Guna
*Tonnage 3489 ton
*Lengte 135 m
*Breedte 11,45 m
*Diepgang 3,31 m
*Voorstuwing Caterpillar 2 x 2028 pk           *Motortype 3516 (B) DI-TA electronic         *Kopschroef 2 x 610 pk Caterpillar van Tiem.

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #4 on: April 30, 2011, 17:04:32 »

De prijs valt eigenlijk nog wel mee, maar ik vind het irritant dat er aparte servers zijn, we zijn zo gewoon allemaal gedwongen een soort om hem te kopen, omdat er steeds meer mensen op de speciale servers zijn, en dan is er straks op de gewone servers bijna niemand meer te bekennen.... :-[
Logged
(http://www.mybannermaker.com)

saltydog

  • Forum member
  • Posts: 7828
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #5 on: April 30, 2011, 17:16:43 »

...maar sommige mensen hadden de sigita ook niet en die konden gewoon spelen op een server waar mensen vaarden met een sigita :-\ :-[

Is dat zo..?  Volgens mij niet..

Trouwens, alle servers zijn de laatste tijd erg rustig, met of zonder ferries. Dit lijkt me niet een vooropgezet plan.
Alleen de Dover server mag zich verheugen in wat regelmatige activiteit.. :)
« Last Edit: April 30, 2011, 17:24:00 by saltydog »
Logged

larsdehaan

  • Guest
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #6 on: April 30, 2011, 17:21:16 »

Is dat zo..?  Volgens mij niet..
dat kon wel
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #7 on: May 01, 2011, 01:08:57 »

Dat kon zeker :)

En dat zou nu dan ook gewoon weer moeten kunnen met de Ferry servers, maar het kan helaas nog niet >:( >:(

En dat het niet zo druk is komt doordat mensen meer in het echt gaan varen, denk ik :-\, net zoals ik. :captain:

Eemshoorn


Logged
(http://www.mybannermaker.com)

VirtualSkipper

  • Forum member
  • Posts: 2047
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #8 on: May 01, 2011, 01:10:44 »

Sorry hoor, maar wat is eigenlijk precies het probleem dat er servers zijn voor spelers met de add-ons en voor spelers zonder de add-ons?  :-\
Logged
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"

larsdehaan

  • Guest
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #9 on: May 01, 2011, 08:31:52 »

Sorry hoor, maar wat is eigenlijk precies het probleem dat er servers zijn voor spelers met de add-ons en voor spelers zonder de add-ons?  :-\
ik denk dat (voorbeeld) je wilt met een vriend spelen die de ferry pack niet heeft maar jij wel en je toch met de albatross IV wil varen dan gaat dat niet.
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #10 on: May 01, 2011, 10:09:12 »

Quote
Sorry hoor, maar wat is eigenlijk precies het probleem dat er servers zijn voor spelers met de add-ons en voor spelers zonder de add-ons?  

Jij snapt het niet helemaal wat wij bedoelen ::).. :)
ALS DADELIJK STEEDS MEER MENSEN DE FERRY PACK HEBBEN ZULLEN ER STEEDS MINDER MENSEN OP DE GEWONE SERVERS ZIJN, EN DAN WORDEN DE MENSEN ZONDER FERRY PACK EEN SOORT GEDWONGEN OM HEM OOK TE KOPEN.
Ik kan ook niet bevatten waarom daar aparte servers voor nodig zijn, WANT je kan/kon met de Sigita op gewone servers varen waar dus ook mensen zonder Sigita pack speelden.
NOU WAAROM ZOU DAT DAN MET DE FERRY PACK INEENS NIET MEER KUNNEN???????? ??? ??? ??? ??? :-[ :-[
Ik vind het allemaal van die vréééémde dingen.. ::)

Eemshoorn
« Last Edit: May 01, 2011, 10:11:43 by Mslb_Eemshoorn »
Logged
(http://www.mybannermaker.com)

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #11 on: May 01, 2011, 17:06:34 »

Hallo Allemaal
Wanneer je in het begin met de sigita een server opende en je had iemand die dat niet had dan kon deze persoon niet in de server komen kreeg dan een foutmelding,
Dit was ook zo bij 2008, waarom denk je dat er bij 2008 een aparte sectie was voor normaal en NH????
dus dit is precies het zelfde. laat het eens zo zijn dat het wel kon, de mensen die geen ferry pack hebben er ook op zouden kunnen dan zal een mooi zicht zijn zeg ;D dan zagen deze alleen maar spooknamen want ja het schip zien ze niet, is daar al eens aangedacht??
grt
jomach
Logged

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #12 on: May 01, 2011, 18:24:45 »

Hallo Allemaal
Wanneer je in het begin met de sigita een server opende en je had iemand die dat niet had dan kon deze persoon niet in de server komen kreeg dan een foutmelding,
Dit was ook zo bij 2008, waarom denk je dat er bij 2008 een aparte sectie was voor normaal en NH????
dus dit is precies het zelfde. laat het eens zo zijn dat het wel kon, de mensen die geen ferry pack hebben er ook op zouden kunnen dan zal een mooi zicht zijn zeg ;D dan zagen deze alleen maar spooknamen want ja het schip zien ze niet, is daar al eens aangedacht??
grt
jomach
zekker want als je nu kijkt naar multieplayer kan je geloof ik wel met de sigat varen doordat hij bij de mission editor zat verwerkt ;), alleen niet te verwachten dat dit nu weer zal gebeuren :(
Logged

saltydog

  • Forum member
  • Posts: 7828
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #13 on: May 01, 2011, 18:53:11 »

ALS DADELIJK STEEDS MEER MENSEN DE FERRY PACK HEBBEN ZULLEN ER STEEDS MINDER MENSEN OP DE GEWONE SERVERS ZIJN,

Ik denk dat dat wel mee zal vallen.  :)
« Last Edit: May 02, 2011, 08:45:07 by saltydog »
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #14 on: May 02, 2011, 11:28:49 »

Hallo Allemaal
Wanneer je in het begin met de sigita een server opende en je had iemand die dat niet had dan kon deze persoon niet in de server komen kreeg dan een foutmelding,
Dit was ook zo bij 2008, waarom denk je dat er bij 2008 een aparte sectie was voor normaal en NH????
dus dit is precies het zelfde. laat het eens zo zijn dat het wel kon, de mensen die geen ferry pack hebben er ook op zouden kunnen dan zal een mooi zicht zijn zeg ;D dan zagen deze alleen maar spooknamen want ja het schip zien ze niet, is daar al eens aangedacht??
grt
jomach

Heb ik nooit last van gehad>>!! ???
Waarom kan dat niet gewoon samengaan..??
Logged
(http://www.mybannermaker.com)

jaffe o

  • Forum member
  • Posts: 104
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #15 on: May 06, 2011, 11:53:46 »

zo ver ik weet kunnen bij Flight simulator X nieuwe en oude Vliegtiugen bij elkaar op de Server.

Dus waarom kan het dan niet bij SSE
Logged

TheZenMeister

  • Forum member
  • Posts: 79
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #16 on: May 06, 2011, 18:04:38 »

Omdat dit spel een faal is.  Na 10 maanden is dit spel nog steeds niet foutvrij en werkt het nog steeds kudt. Lijkt wel een beetje op Activision, verkoopt ook een klote game en na 1 jaar komen ze nog een keer met een patch aan.

Gelukkig heb ik deze game gratis, kreeg er 2 opgestuurd en die andere verkocht anders had ik zeker weten m`n hard verdiende geld terug gevraagd.
« Last Edit: May 06, 2011, 18:07:11 by TheZenMeister »
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #17 on: May 06, 2011, 18:19:15 »

Ik gebruik dan niet deze woorden, maar ik dacht er soms ook weleens een beetje zo over.... :angel:
Logged
(http://www.mybannermaker.com)

MS Tiger

  • Forum member
  • Posts: 82
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #18 on: May 16, 2011, 17:10:33 »

Hallo Allemaal
Wanneer je in het begin met de sigita een server opende en je had iemand die dat niet had dan kon deze persoon niet in de server komen kreeg dan een foutmelding,
Dit was ook zo bij 2008, waarom denk je dat er bij 2008 een aparte sectie was voor normaal en NH????
dus dit is precies het zelfde. laat het eens zo zijn dat het wel kon, de mensen die geen ferry pack hebben er ook op zouden kunnen dan zal een mooi zicht zijn zeg ;D dan zagen deze alleen maar spooknamen want ja het schip zien ze niet, is daar al eens aangedacht??
grt
jomach

Ik sluit mij aan bij eemshoorn,
ik had vroeger geen enkel probleem (zonder sigita uitbreiding) om in een server te komen waar volop met de sigita gevaren werdt. Ik vind het buitengewoon jammer dat ik mijn ferry pack schepen niet kan gebruiken in normale servers. nu zijn er maar 2 servers waar ik dat kan. En als ik zo naar de server lijsten kijk, is eigenlijk alleen de marsaille en de dover server "bevolkt". sinds kort is de dover server wel voor ferry's geworden. maar ik ga natuurlijk niet een lege server in. ik vind het leuk om met andere mensen te varen. Erg jammer dat ik dan dus eigenlijk niks heb aan de fery pack, om gewoon met anderen online te varen.

Toch met vriendelijke groet,
Daan   :captain:
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #19 on: May 17, 2011, 12:16:47 »

Inderdaad :thumbs:
Logged
(http://www.mybannermaker.com)

retouw43

  • Forum member
  • Posts: 63
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #20 on: June 13, 2011, 10:53:52 »

Tja, als de servers onderbevolkt zijn, zou dat ook kunnen komen door alle bugs die (nog) in het spel zitten.
Ik heb de ferry pack niet, maar m'n computer kan SSE toch niet draaien. Gelukkig koop ik volgende maand een nieuwe, waarschijnlijk koop ik dan ook de ferrypack.
De sigta zit wel in de normale versie, maar als AI-boot.
De ferrys zitten niet in de normale versie, ook niet als AI, dus daarom kunnen die niet op normale servers.
Logged
Mijn systeem:

Intel i7-2600
ASUS 7870 2GB
4GB RAM
Samsung 22' LED-scherm
En dan werkt SSE nog niet fatsoenlijk :p

MS Tiger

  • Forum member
  • Posts: 82
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #21 on: June 13, 2011, 18:36:45 »

Tja, als de servers onderbevolkt zijn, zou dat ook kunnen komen door alle bugs die (nog) in het spel zitten.
Ik heb de ferry pack niet, maar m'n computer kan SSE toch niet draaien. Gelukkig koop ik volgende maand een nieuwe, waarschijnlijk koop ik dan ook de ferrypack.
De sigta zit wel in de normale versie, maar als AI-boot.
De ferrys zitten niet in de normale versie, ook niet als AI, dus daarom kunnen die niet op normale servers.

Dat snap ik en dat klopt ook, maar ook voor de sigita hebben ze nu een "dedicated server" geplaatst. En dan nog, waarom de ferry's niet ook als AI ofzo toevoegen aan de "normale" versie. Of gewoon toevoegen aan de volgende update dat de scheepsbestanden wel zichtbaar zijn maar niet playable. Ik heb zelf een beetje verstand van programmeren en dit is wel te doen lijkt mij.

Mvg,
Daniel  :captain:
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #22 on: June 13, 2011, 19:45:35 »

Het valt mij ook zo op dat haast iedereen samenklit op maar één bepaald server en de andere servers maar leeg blijven. Ik vind dat ongezellig, het is juist leuk om met elkaar te varen op meerdere servers.
Logged

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #23 on: June 13, 2011, 20:34:58 »

Het valt mij ook zo op dat haast iedereen samenklit op maar één bepaald server en de andere servers maar leeg blijven. Ik vind dat ongezellig, het is juist leuk om met elkaar te varen op meerdere servers.

niemand vind het leuk om alleen te varen als ze in mp aan het spelen zijn dus gaan ze naar een server waar al mensen zijn.

gr lala
Logged

MS Tiger

  • Forum member
  • Posts: 82
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #24 on: June 13, 2011, 21:51:08 »

niemand vind het leuk om alleen te varen als ze in mp aan het spelen zijn dus gaan ze naar een server waar al mensen zijn.

gr lala

Inderdaad, het is alleen zo jammer dat er zo weinig mensen online zijn. In elke server is plaats voor 25 man, het drukste dat ik ooit heb meegemaakt is 8, hoe kan dit? Ik bedoel, ship sim is best populair en volgens mij zijn er meer dan 20 mensen die het gekocht hebben?!?

Groet,
Daniel  :captain:
Logged
Pages: [1] 2   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines