Hello Guest April 28, 2024, 10:41:03 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: patch of ander woord voor 1.2.2 ( niet de hotfix )  (Read 1248 times)

kraaijenbrink

  • Forum member
  • Posts: 6
patch of ander woord voor 1.2.2 ( niet de hotfix )
« on: April 01, 2011, 18:19:47 »

Hallo, door een pc uitval ,( ook windows) moest ik de shipsim(s)  weer opnieuw insrtalleren .Maar na installatie van SSE  en een update 135 opgehaald  mis ik nog een bug?? Vstep schijnt hiervoor de patch 1.2.2 geleverd te hebben . Ik dacht deze ook nog te hebben  maar er staat SSE -v 122 - hotfix , doe ik deze dan krijg ik de boodschap om patch1.2.2. op te halen . Ik las hierover in het forum maar niet hoe ik eraan kan komen?? in het forum spreekt men van hotfix 1.2.2.
 Wie kan me helpen??
groetjes en alvast bedankt
Aad kraaijenbrink
Logged

Snakebyte92

  • Forum member
  • Posts: 409
Re: patch of ander woord voor 1.2.2 ( niet de hotfix )
« Reply #1 on: April 01, 2011, 18:25:52 »

Hallo Kraaijenbrink,

Ik weet niet geheel zeker of ik je probleem zie, maar volgens mij bedoel je dit.
Bij patch 1.2.2 zat een bug, nl. dat schepen op de kaart licht grijs zijn en heel onduidelijk waren. Hiervoor is toen der tijd een hotfix gekomen. Sinds patch 1.3.0 is de bug eruit gehaald en is de hotfix dus niet meer nodig, dus ook in 1.3.5 heb je die hotfix niet nodig!

Dus als je 1.3.5 hebt geïnstalleerd heb je die hotfix dus niet meer nodig.

Ik hoop dat je dit bedoeld. En anders ben ik je graag van dienst met het oplossen.

Snaky
Logged
Cadet Holland America Line

saltydog

  • Forum member
  • Posts: 7828
Re: patch of ander woord voor 1.2.2 ( niet de hotfix )
« Reply #2 on: April 01, 2011, 18:34:05 »

Hoi Kraaijenbrink, het lijkt me inderdaad sterk dat je na 1.3.5 nog een update nodig hebt..
Hier kun je zien wat er toendertijd verbeterd werd met 1.2.2

http://www.shacknews.com/file/21060/ship-simulator-extremes-patch-122
Logged

kraaijenbrink

  • Forum member
  • Posts: 6
Re: patch of ander woord voor 1.2.2 ( niet de hotfix )
« Reply #3 on: April 02, 2011, 10:52:46 »

Goeie morgen ,
bedankt voor jullie reakties, ik bleef zoeken he.
SSExtreme heb ik aan de praat gekregen, maar ss2008 weer niet, Ik krijg het begin scherm dus VSTEP te zien en dan is alles weer zwart met de melding  fout "questviewer" .
Deze melding ken ik nog vanaf de aanschaf van 2008 . ik heb het ongedaan weten te krijgen door dat "programma"te downloaden, nu dus weer gedaan, maar zonder en met dit werkt de 2008 nog niet ,
Ik ga weer "rustig" verder proberen, ach de bloeddruk stijgt he, maar bedankt Snaky en Saltydog
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines