Hello Guest April 19, 2024, 07:03:36 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1] 2   Go Down

Author Topic: op naar de nieuwe update 1.4  (Read 11111 times)

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
op naar de nieuwe update 1.4
« on: January 23, 2011, 00:16:45 »

nu maar uitkijken naar de nieuwe update waar we met zijn allen op multyplayer eindelijk eens lekker kunnen varen en slepen zonder problemen.

greetings.
Logged

Snakebyte92

  • Forum member
  • Posts: 409
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #1 on: January 23, 2011, 09:41:56 »

Dat zou inderdaad heel mooi zijn :thumbs:
Logged
Cadet Holland America Line

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #2 on: January 23, 2011, 11:23:40 »

Ik hoop dat er in de 1.4-patch meer opties zullen zijn waarin je kunt kiezen tussen een hoge grafische kwaliteit en een lagere grafische kwaliteit met meer snelheid. Zodat mensen met minder krachtige hardware met SSE2010 ook uit de voeten kunnen.
Logged

retouw43

  • Forum member
  • Posts: 63
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #3 on: January 23, 2011, 16:02:01 »

Ben ik het mee eens. Ik heb namelijk dat probleem met SSE.  :'( SS2008 werkt gelukkig wel goed ;D, maar meer opties zouden handig zijn.
Logged
Mijn systeem:

Intel i7-2600
ASUS 7870 2GB
4GB RAM
Samsung 22' LED-scherm
En dan werkt SSE nog niet fatsoenlijk :p

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #4 on: January 23, 2011, 16:58:58 »

Misschien ook de motoren een keer uit te kunnen zetten :doh:, is volgens mij niet zo moeilijk om te maken.
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #5 on: January 23, 2011, 19:09:27 »

En iets bedenken op het slecht sturen van de Sigita, hij reageert (bij mij) slecht/bijna niet op het roer achteruitvarend.
Logged

VirtualSkipper

  • Forum member
  • Posts: 2047
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #6 on: January 23, 2011, 23:43:08 »

nu maar uitkijken naar de nieuwe update waar we met zijn allen op multyplayer eindelijk eens lekker kunnen varen en slepen zonder problemen.

greetings.

Nou, om echt eerlijk te zijn verslechterd het spel op sommige punten met iedere patch die er komt  :-\  :-X
Logged
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #7 on: January 24, 2011, 18:02:12 »

Hebben meer mensen het probleem met de Sigita dat hij amper/niet ??? stuurt achteruitvarend?

Mvg,

Eemshoorn
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #8 on: January 24, 2011, 20:14:20 »

Hebben meer mensen het probleem met de Sigita dat hij amper/niet ??? stuurt achteruitvarend?

Mvg,

Eemshoorn
Ga het ff uitproberen. Ben zo terug.

Ahoy Eemshoorn,
Daar ben ik weer.
Je hebt helemaal gelijk. Bij volle snelheid achteruit  heft die schuit een afwijking van ca 110 graden/minuut naar stuurboord (boeg) of bakboord (hek) en dit met het roer midscheeps. Dit is ook bij langzame vaart niet met het roer en ook niet met de boegschroef te corrigeren.  :thumbdown:
Een zogenoemd "Propwalk" van deze grootte is niet acceptabel   :thumbdown: en zou door de ontwikkelaars gecorrigeerd moeten worden.
Groet
Aad
Ga zometeen nog een een proefvaart maken in kalm water.
Ben ik weer.
Helaas, ook in kalm water zelfde laken een pak.
Zie screenshots.
« Last Edit: January 24, 2011, 20:55:57 by Aad The Pirate »
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #9 on: January 24, 2011, 22:24:06 »

Nou dat had ik nou book precies, maar kon jij nog enigsinds sturen? hoe deed jij dat dan.

Ik heb zelf een sleepboot in het echt die heeft ook schroefwerking als ik achteruit vaar dan trekt die een beetje naar links maar dat valt te overmeesteren door eerst gang te maken en dan het roer om te gooien naar rechts.
Maar dit is in Extreme(s) mate, okè hij mag heus wel schroefwerking :P hebben om het realistisch te laten lijken maar niet zo extreem dat er haast niet mee achteruit te varen valt :o

Mvg,

Eemshoorn
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #10 on: January 24, 2011, 22:27:06 »

Ik stuurde niet. Roer stond midscheeps. Sturen gaat enigsinds bij minimale snelheid (-19 rpm) en dan nog met behulp van de boegschroef.
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #11 on: January 25, 2011, 13:47:41 »

Maarja al dat gedoe tegelijk, boegschroef besturen en sturen etc gaat wel irritant worden op ten duur als je er mee vaart.
Toen ik zelf een missie had gemaakt en een soort invaarbox had gecreeërd en ik daar vooruit in vaarde  toen wou ik afremmen en trok hij gelijk helemaal om en lag ik gelijk scheef en moest ik weer gaan tobben om hem er precies recht in te krijgen.
Ik hoop dat V-step hier iets aan doet in de zogezegde 1.4 update die ooit komt of bijv net als in SS08 superpacks creeëren voor een bepaald schip dus kortom een kleine tussenoplossing, ik denk overigens wel dat dat beter functioneert dan steeds een grote update. :sleepy: :sleepy:

Mvg,
Eemshoorn
« Last Edit: February 04, 2011, 23:22:12 by Mslb_Eemshoorn »
Logged

rik752

  • Forum member
  • Posts: 17
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #12 on: January 26, 2011, 12:07:03 »

Hebben meer mensen het probleem met de Sigita dat hij amper/niet ??? stuurt achteruitvarend?

Mvg,

Eemshoorn



heey ik heb dat niet maar ik heb een pc alleen voor games gekogt ik weet nieyt op dat uit maakt
?:p
Logged

Capt. Jim

  • Forum member
  • Posts: 229
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #13 on: January 26, 2011, 18:58:03 »

Boegschroef bij de Mare Australe werkt niet en hij stuurt dramatisch ( niet scherp als je vol instuur ) als je Waalhaven ( Uniport ) uitvaar ga je zowat bij steinweg naar binnen..

Loods belichting op de Ocean Prince is ook weg  :-\ en op de Agile gaat alles dan uit.

Verder hoop ik dat de map HAMBURG/DOVER in de serverlijst komt en de regen in Rotterdam en Marseille verdwijn.  :thumbs:

Nog een vraag als je SS2010 instaleer zie je die baggerschip in het laad scherm. Kom die ook nog in het spel of niet?
Logged

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #14 on: January 26, 2011, 22:45:12 »

Boegschroef bij de Mare Australe werkt niet en hij stuurt dramatisch ( niet scherp als je vol instuur ) als je Waalhaven ( Uniport ) uitvaar ga je zowat bij steinweg naar binnen..

Loods belichting op de Ocean Prince is ook weg  :-\ en op de Agile gaat alles dan uit.

Verder hoop ik dat de map HAMBURG/DOVER in de serverlijst komt en de regen in Rotterdam en Marseille verdwijn.  :thumbs:

Nog een vraag als je SS2010 instaleer zie je die baggerschip in het laad scherm. Kom die ook nog in het spel of niet?

hey

heb je wel gelijk in dat met de mare australe dat de kopschoef niet werkt want het lijk wel een schotel wat er niet is  :thumbdown:

gr lala
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #15 on: January 29, 2011, 20:21:56 »

Dat heet een schottel en niet een schotel ;) :thumbs:
Ze noemen het volgens mij (dacht ik ) ook wel Voit Schneider.
Mvg,
Eemshoorn
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #16 on: January 29, 2011, 20:29:30 »

Wat mij een paar keer is gebeurd toen ik wou slepen in multiplayer: Dat als ik het sleeptouw bij de FairmountSherpa vanaf de middenbolder (de sleepbolder bedoel ik) naar een ander schip klikte dat het touw dan op de achterste bolder zat in plaats van de middenbolder, het lijkt mij een bug ???

Mvg,
Eemshoorn
« Last Edit: January 29, 2011, 20:31:38 by Mslb_Eemshoorn »
Logged

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #17 on: January 29, 2011, 21:16:59 »

bedankt voor de verbetering eemshoorn ;)
(bij wat je zecht met de Voit Schneider is niet helle maal het zelf de als een schottel want een schotel heeft eigenlijk maar in schoef (motor etc) nodig en bij een Voit Schneider heb je minimaal 2 sets bladen nodig om vooruit te kommen ;) )
en dat probleem met dat hij niet de gooi plek aan neemt met de FairmountSherpa heb ik ook last van  :thumbdown:
Logged

kawaknaller

  • Forum member
  • Posts: 145
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #18 on: February 01, 2011, 12:13:31 »

Zou er iets van een soort tijdsvooruitgang knoppie (hoe zeg je dat anders) gemaakt kunnen worden zodat ik de missie iets sneller kan laten verlopen? (zelfs FSX heeft dat)

De overtocht met P&O naar Dover is echt mega boring.....of laat eens een stormpie opkomen ofzo. :police:
Dan moet je die brand blussen...nou ik denk als dit in het echt gebeurd de boot allang afgebrand zou zijn, het is veels te ver weg en ondanks dat ik vol gas over de golven heen beuk duurt ook dit te lang.

Dank, verder weinig klachten. :2thumbs:
Logged
Sailing home....

Snakebyte92

  • Forum member
  • Posts: 409
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #19 on: February 01, 2011, 16:34:45 »

Zou er iets van een soort tijdsvooruitgang knoppie (hoe zeg je dat anders) gemaakt kunnen worden zodat ik de missie iets sneller kan laten verlopen? (zelfs FSX heeft dat)

De overtocht met P&O naar Dover is echt mega boring.....of laat eens een stormpie opkomen ofzo. :police:
Dan moet je die brand blussen...nou ik denk als dit in het echt gebeurd de boot allang afgebrand zou zijn, het is veels te ver weg en ondanks dat ik vol gas over de golven heen beuk duurt ook dit te lang.

Dank, verder weinig klachten. :2thumbs:


Het zou mooi zijn als er iets meer functies in het spel zouden komen. Misschien een verkeerscheidingsstelsel. Dan wordt het varen wat minder "boring".. Je kan altijd nog gaan kaart passen(moet je wel de goede kaart hebben. :thumbs:)
Logged
Cadet Holland America Line

traveler

  • Forum member
  • Posts: 90
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #20 on: February 02, 2011, 21:15:16 »

 ;)Tja en de Vermaas van 2008 want die ligt wat minderdiep je kan nu de contianer haven niet berijken bij maassluis gaat het nog steeds fout te ondiep terwijl de haven op 15 en 16 mtr diep is is de toevoer soms maar 10 tot 11mtr.
De laatste versie van 2008 had een minder diep liggende vermaas mischien een idee????
Wat ook opvalt is dat als ik een bugsier neem of een fairmount dan kan je niet bij maassluis erin volgens de map wel maar als je er inkomt bij multieplayer,lig je gelijkomhoog het is daar te ondiep,bij de 2008 werd het rood dan wist je dat je daar niet kon inloggen op die lokatie.
En inderdaad het slepen is ook nog niet geheel oke ,verder zou ik toch graag een versnelling zien van he tgrafisch geheel het wordt na de laatste update 1,3 echt traag ,dit kan niet de bedoeling zijn.
\met vriendelijke groet   Traveler
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #21 on: February 03, 2011, 18:31:53 »

Wat mij ook een verbetering lijkt dat als de motoren van boten sneller op voor en achteruit reageren !:), nu duurt het heel lang tot de % op nul staan terwijl de motor al op 0 RPM staat.
In ss08 kon je in een keer achteruit slaan, waarom in Extremes niet ??? ??? ??? ???

Mvg,

Eemshoorn
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #22 on: February 03, 2011, 19:51:34 »

Omdat dit tch reëler is, m.a.w. meer naar de wrkelijkheid.
Immers, in het echt kan dat toch ook niet zonder schade aan je aandrijving te veroorzaken.  :doh:
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

riny

  • Forum member
  • Posts: 137
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #23 on: February 03, 2011, 22:30:08 »

Heb menig schip gezien bij de motorenfabriek. Die altijd van vol aan vooruit op vol aan achteruit schakelde. Ter zijner tijd geeft iedere koppeling de geest op. Als hij genoeg tanden verloren heeft.
Logged

Capt. Jim

  • Forum member
  • Posts: 229
Re: op naar de nieuwe update 1.4
« Reply #24 on: February 03, 2011, 22:41:36 »

@ Traveler ja waterdieptes zijn echt overal waardeloos ...  :thumbdown: Met de vermaas moet je zelfs tot in de waalhaven kunnen komen/ Latitude tot de botlek vol lukte volgens mij ook in 2008
Logged
Pages: [1] 2   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines