Met andere woorden, een hele verse install na zo'n grote patch kan nog wel eens helpen.
Moet eerlijk zeggen dat ik bij elke nieuwe build/versie dat altijd al doe. Misschien kom ik daarom geen problemen tegen. Of je per se je profiel/saves weg moet gooien, ik twijfel daar over, dat zou niet veel moeten uitmaken.
Ik doe het meestal wel, maar dat is omdat het tijdens het testen soms beter is met een schone lei te beginnen.
Maar dus goed te horen dat je het nu weer redelijk in orde hebt! Goeie tip! Wel is het zo dat 1.1 niet echt nodig is, omdat 1.3 ALLE versies van de game omvat. Dus dan doe je eigenlijk twee keer 1.1. En sommige box versies zijn al 1.1, dus alleen de 1.3 patch draaien zou volstaan.
Ook het tussendoor proberen is niet per se nodig, want aan het einde van de rit word de opbouw van je game toch precies hetzelfde, dus dat kun je net zo goed ineens doen. Het enige dat je wel hebt is dat je misschien kunt zien of een eerdere versie wel goed loopt en daarna ineens niet meer. Maar ja dan ben je nog steeds net zo ver van huis natuurlijk want je wilt toch up to date zijn uiteindelijk.
De moeite waard voor iedereen met een prestatie verlies het te proberen. Bedankt voor de suggestie, Rider!!!
Groeten,
Fred