Hello Guest April 28, 2024, 05:22:59 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 

Poll

wanneer ben jij bezig met shipsim

savonds
- 12 (30.8%)
smidags
- 2 (5.1%)
smidags en savonds
- 12 (30.8%)
verschild per dag
- 13 (33.3%)

Total Members Voted: 37


Pages: 1 [2]   Go Down

Author Topic: wanneer zij mensen actief met shipsim  (Read 8121 times)

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: wanneer zij mensen actief met shipsim
« Reply #25 on: March 09, 2011, 17:21:58 »

hoi BelgianEvo, Nou die schrijfvouten daar maak ik me niet zo druk om, daar hebben we met jullie belgen geen last van want jullie schrijven heel goed nederlands. Ja niet iedereen heeft het schrijven zo goed geleerd,maar waar ik me wel een beetje aan erger dat zijn de afkortingen die sommige schrijvers gebruiken,soms is er daardoor geen touw meer aan vast te knopen wat ze nou eigenlijk bedoelen te zeggen.Want ik weet echt niet wat ze met sommige afkortingen bedoelen,dus mijne dames en heren alstublieft geen afkortingen meer als U een boodschap over wilt brengen.Een tijdje terug zat ik ook op het forum een topic te lezen en die was geschreven door een buitenlander en die doet dat natuurlijk met de beste bedoelingen maar ik weet nog niet wat hij bedoeld heeft
zodoende Groet ik U allen en tot wederschrijfs.Tussen twee haakjes wat vind je van de schrijfkunst van deze 82 jarige.
Groetjes Eddy
Soms gebruiken ze ook afkortingen voor computer uitdrukkingen,nou daar snap ik helemaal niets van.
begrijp dat je het nogal lastig vind af en toe en soms denk ik ook nog wel niet altijd alles ;)

en je teksten zijn niet verkeert  :thumbs:

gr lala
Logged
Pages: 1 [2]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines