Hello Guest March 28, 2024, 11:50:40 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1] 2   Go Down

Author Topic: Hotfix voor het probleem met radar/kaart en scheepsiconen na patch V1.2.2  (Read 15410 times)

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam

Als U het probleem ervaart met de kaart en de radar, alsmede de scheepsiconen na het installeren van patch V1.2.2,  download en installeer dan de onderstaande hotfix om dit probleem op te lossen.

 Let op: Patch V.1.2.2. moet wel geinstalleerd zijn om deze fix te gebruiken.

Logged

roy post

  • Forum member
  • Posts: 70

Als U het probleem ervaart met de kaart en de radar, alsmede de scheepsiconen na het installeren van patch V1.2.2,  download en installeer dan de onderstaande hotfix om dit probleem op te lossen.

 Let op: Patch V.1.2.2. moet wel geinstalleerd zijn om deze fix te gebruiken.


en toen had ik hotfix geinstaleerd
toen was het over kreeg mededeling crashshandler klik aan en weg start niet meer op
gr roy post
Logged

roy post

  • Forum member
  • Posts: 70

en toen had ik hotfix geinstaleerd
toen was het over kreeg mededeling crashshandler klik aan en weg start niet meer op
gr roy post
krijg hem ook niet meer geinstaleerd
na melding crash chandler uit met de pret niks meer
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam

Hoi Roy,

Sorry, over het hoofd gezien denk ik.  :-[


Als je alles van het spel oninstalleert, mag er niets meer zijn dat 'vast hangt' daarop.

Als ie dan nog niet wil installeren, dan kun je eens nagaan of je rond dezelfde tijd als de hotfix nog iets anders op je pc hebt verandert.

Deze ken ik verder nog niet, de hotfix is niet zo ingrijpend namelijk. Probeer eens een totale oninstallatie, inclusief profiel en savegames (Wel eerst even die map kopieëren en ergens anders veilig neerzetten of hernoemen, zodat ie bij de oninstallatie niet onherstelbaar verwijdert word!!!!).

Dan een helemaal nieuwe, verse install. En dan ook dus patch en hotfix. Doet dat het ook niet, trek maar weer even aan de bel!

Groet,
Fred
Logged

roypost

  • Forum member
  • Posts: 14

beste fred
probleem opgelost alles opnieuw geinstaleerd ook mijn windows xp
moest ik toch al doen
vr gr roy post
en een goed en gezond 2011
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam

Hallo Roy,

Gellukig maar, goed te weten dat het weer werkt!  :thumbs:

Vrolijk kerstfeest!
En ook een goed en gezond 2011 gewenst!!


Groet,
Fred
Logged

roy post

  • Forum member
  • Posts: 70

hey fred
het probleem wordt veroorzaakt door crane simulator 2009
vr gr roy post
Logged

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93

Ik wil de hotfix opnieuw instaleren,maar ik heb vergeten om hotfix op te slaan,wie kan mij vertellen waar ik die nu kan vinden.
Alvast mijn dank\Gr: Eddy
Logged

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93

Hallo er is een foutje gslopen in mijn vorige berichtje,dat moet niet zijn de hotfix,maar maar de update 1.2.2.want die heb ik vergeten op te slaan. en ik zie hem niet meer staan bij de nieuwe update 1.3 en als ik hotfix wil instaleren,moet ik eerst de update 1.2.2.
Gr: Eddy
Logged

Kobus Post

  • Forum member
  • Posts: 308

Je zult patch 1.3 moeten downloaden.
Logged
MacBook Pro Retina 15"

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490

Hallo Moby-Dick
Als je de volle 1.3 d/l dus die van over de 300 mb dan hoef je de 1.22 niet meer te gebruiken,
Dus volgorde van install is; eerst originele spel, plus de bonus pack Sigita indien van toepassing, dan opstarten keys erin zetten en dan de volle patch 1.3 erover en voila het werkt, zo heb ik het gedaan en geen centje pijn.
Alles goed is zie je in het hoofd scherm bij options links onder staan 1054 versie 1.3.
grt
jomach
veel succes :2thumbs:
Logged

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93


Dus als ik het goed begrijp, SSE van de computer verwijderen en daarna weer instaleren, maar wat bedoel je met
keys , of bedoel je met keys de path 1.3.0 en path hotfix en dan ook in die volgorde.
Gr: Eddy en nog bedankt.
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204

@JoMach:
Quote
Hallo Moby-Dick
Als je de volle 1.3 d/l dus die van over de 300 mb dan hoef je de 1.22 niet meer te gebruiken,
Dus volgorde van install is; eerst originele spel, plus de bonus pack Sigita indien van toepassing, dan opstarten keys erin zetten en dan de volle patch 1.3 erover en voila het werkt, zo heb ik het gedaan en geen centje pijn.
Alles goed is zie je in het hoofd scherm bij options links onder staan 1054 versie 1.3.
grt
jomach

Maar is het ook goed om eerst de originele spel te installeren, vervolgens Patch 1.3 en daarna de Sigitta bonus pack om daarna de spel met de 1.3-patch op te starten om de licentiesleutels (keys) in te voeren?
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490

Dus als ik het goed begrijp, SSE van de computer verwijderen en daarna weer instaleren, maar wat bedoel je met
keys , of bedoel je met keys de path 1.3.0 en path hotfix en dan ook in die volgorde.
Gr: Eddy en nog bedankt.
Hallo Eddy ik bedoel de register nummers wanneer je het spel opstart die je in moet vullen.
ik denk idd dat het beste is even het spel opnieuw installeren, daarna de bonus pack sigita, ik heb dan het spel opgestart en de nummers eringezet, daarna heb ik de volle patch 1.3 geinstalleerd. Dus patch 1.2 en hotfix gewoon vergeten zit er al ingebakken.
grt
jomach
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490

@JoMach:
Maar is het ook goed om eerst de originele spel te installeren, vervolgens Patch 1.3 en daarna de Sigitta bonus pack om daarna de spel met de 1.3-patch op te starten om de licentiesleutels (keys) in te voeren?
Hi MokMok je kan het proberen, maar ik heb gewoon de meest logische weg genomen en geen problemen ondervonden.  dus ja dan ga geen werk zoeken om het op verschillende manieren te doen, zoals ik het uitlegde werkt het goed. welke volgorde iemand volgt ja dat moet een ieder zelf weten.
grt
jomach
Logged

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93

 Hallo Jomach ik denk dat ik toch nog iets fout doe.want als ik het spel opstart dan hoef ik alleen maar het
nummer van de SSE in te vullen maar er word niet nog naar een ander nummer gevraagd Ra Ra hoe kan dat,wat doe ik fout.
Grt:Eddy
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490

Hallo Jomach ik denk dat ik toch nog iets fout doe.want als ik het spel opstart dan hoef ik alleen maar het
nummer van de SSE in te vullen maar er word niet nog naar een ander nummer gevraagd Ra Ra hoe kan dat,wat doe ik fout.
Grt:Eddy

Hallo Eddy nou ik weet natuurlijk niet of jij die bonuspack Sigita had zodoende, anders had je daar ook een nummer van om in te vullen, maar heb je die niet dan ja alleen de nummer van het spel zelf daar die grote patch erover zou het goed moeten zijn. dus je doe niks fout hoor.
grt
jomach
Logged

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93

Nou nee ik heb het bonuspack Sigita nog niet en dat komt omdat ik mijn shopping card niet meer terug kan vinden,misschie kun jij me even uit de brand helpen. En wat die hot fix betreft,die wou ik er nog even overheen zetten omdat de radar nog niet goed werkt, maar er word gevraagd om de Path 1.2.2 ondanks dat die in de path 1.3.0 zit gebakken zoals jij zegt en ik heb de path 1.2 niet opgeslagen en ik weet ook niet of die nog aanwezig is ,zo ja waarkan ik hem alsnog weg halen.dat wil ik dan nog even proberen,en anders zit ik vermoedelijk aan een nieuwe VGA kaart vast of een hele nieuwe computer.
Alvast bedankt en de Grt: Eddy
Logged

Kobus Post

  • Forum member
  • Posts: 308

Als jij patch 1.3 geinstalleerd hebt, hoef je die hotfix niet te installeren.

Als je niet zeker weet of je computer snel genoeg is, moet je hier even je dxdiag posten.

- Klik op start
- Klik op uitvoeren
- Vul in: dxdiag
- Klik op: alle gegevens opslaan
- Post dat bestandje hier op het forum en we kijken even of je pc snel genoeg is.

Als je windows 7 hebt, kan je gewoon in het zoekvak dxdiag intypen.
Logged
MacBook Pro Retina 15"

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93

Als het goed is moet je nu mijn DXDIAG krijgen. Je bevindingen hoor ik dan wel ok??
Gr: Eddy
Logged

Kobus Post

  • Forum member
  • Posts: 308

Je CPU is snel genoeg. Je ram is ook oke. Maar je videokaart is niet snel genoeg. Je moet minimaal een 8800GT hebben en jij hebt een 7600GS en die is niet snel genoeg. Het is mogelijk dat SSE wel draait, maar dan zul je met lagere instellingen genoegen moeten nemen en dan kan het zijn dat sommige dingen niet werken.

Je zou in principe geholpen zijn met een nieuwe videokaart, maar ik heb dezelfde in m'n back-up pc en dat is een agp kaart en de meeste (lees alle) videokaarten van tegenwoordig zijn pci e en dan zou je dus ook een nieuw moederbord moeten en dan word het slimmer om na te denken over een nieuwe pc.
« Last Edit: January 09, 2011, 00:24:14 by Kobus Post »
Logged
MacBook Pro Retina 15"

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93

Goeden dag Kobus Zeg hartelijk bedankt voor je antwoord, nu weet ik zo'n beetje waar ik aan toe ben ik had wel ongeveer in de gaten dat ik wat mijn computer betreft wat aan de langzame kant zit. Ja VGA kaarten zijn tegenwoordig allemaal PCI e.dat had ik al eens een keer ergens gelezen  En met een nieuw moederbord zit ik ook aan een nieuwe cpu vast want mijn CPU past niet op een nieuw moederbord heb ik me laten vertellen.
Dan moet ik maar eens in een ouwe sok kijken om te zien of daar nog wat in zit.Maar ik vind het eigen lijk ook wel een beetje van de gekke om voor SSE een nieuwe computer te kopen,want SS 2006 en SS 2008 draaien uitstekend op mijn computer.SSE is zeker met een ander programma gemaakt dan 2006 en 2008.SSE is wel een heel mooi spel hoor maar soms vind ik 2008 toch wat betreft schroefwater een stuk realisticher,want als in de  SSE een schroef in zijn vooruit zet duurt het veel te lang voordat je kunt zien dat de schroef draait aan het water achter je schip. Maar het zij zo misschien word daar nog een keer wat aan gedaan. Nou de Grt: van Eddy en nogmaals bedankt.
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204

Bovendien zijn AGP-sloten ook langzamer dan de tegenwoordige PCIe-sloten.
Logged

Kobus Post

  • Forum member
  • Posts: 308

Graag gedaan.
SSE is trouwens gemaakt met hetzelfde programma als SS06 & SS08, namelijk Quest3D.
Logged
MacBook Pro Retina 15"

mastermax10

  • Forum member
  • Posts: 89


Je moet minimaal een 8800GT hebben en jij hebt een 7600GS en die is niet snel genoeg.

De 8800GT heb ik en hij draait net op het randje, Hij kan niet op z'n hoogste kwaliteit maar hij doet het goed :thumbs:
Logged
Playing under the name off::::: Max_NL
MCS Guna
*Tonnage 3489 ton
*Lengte 135 m
*Breedte 11,45 m
*Diepgang 3,31 m
*Voorstuwing Caterpillar 2 x 2028 pk           *Motortype 3516 (B) DI-TA electronic         *Kopschroef 2 x 610 pk Caterpillar van Tiem.
Pages: [1] 2   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines