Hello Guest April 24, 2024, 23:00:13 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: co-op  (Read 5235 times)

kttom

  • Forum member
  • Posts: 37
co-op
« on: September 07, 2010, 19:31:34 »

hey
was er ook geen spraken van dat er co-op missie's kwamen.
of zijn die er wel al
Logged

kttom

  • Forum member
  • Posts: 37
Re: co-op
« Reply #1 on: September 15, 2010, 17:53:11 »

hey
was er ook geen spraken van dat er co-op missie's kwamen.
of zijn die er wel al

blijkbaar weet niemand het precies
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: co-op
« Reply #2 on: September 15, 2010, 17:56:45 »

Hallo Mannen
zijn ermee bezig, wordt volop aan gewerkt, even geduld nog, tussentijds kun je hart ophalen aan de campagnes
grt
JoMach
Logged

svache

  • Forum member
  • Posts: 112
Re: co-op
« Reply #3 on: September 16, 2010, 02:08:14 »

tussentijds kun je hart ophalen aan de campagnes
Behalve als je ze al uit hebt.. ::) ;D

Ja, je kan ze nog eens doen, maar dat is best wel onzinnig imho
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: co-op
« Reply #4 on: September 16, 2010, 08:00:19 »

Als je al je missies gedaan hebt, kun je ook nog lekker meedoen met de Multiplayer sessies. Is ook erg leuk en spannend.
Logged

svache

  • Forum member
  • Posts: 112
Re: co-op
« Reply #5 on: September 16, 2010, 10:24:32 »

Als je al je missies gedaan hebt, kun je ook nog lekker meedoen met de Multiplayer sessies. Is ook erg leuk en spannend.
Bedoel je dat nu serieus of sarcastisch? Zijn de multiplayer problemen al opgelost? Ben namelijk nadat ze zo ontiegelijk vaak iedereen eruit gooiden niet meer gegaan.. ja 1 maal, maar toen was er echt niemand.
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: co-op
« Reply #6 on: September 16, 2010, 10:41:23 »

Ik bedoelde serieus. We moeten gewoon geduld hebben totdat de problemen worden opgelost d.m.v. de volgende patches. Die patches moeten zorgvuldig geprogrammeerd worden, anders komen wij van de regen in de drup met nog meer vervelende bugs. Goede programma's schrijven kost nu eenmaal tijd. Iedereen die wel eens een programma heeft geschreven, weet dat.
Logged

svache

  • Forum member
  • Posts: 112
Re: co-op
« Reply #7 on: September 16, 2010, 10:46:01 »

Ik bedoelde serieus. We moeten gewoon geduld hebben totdat de problemen worden opgelost d.m.v. de volgende patches. Die patches moeten zorgvuldig geprogrammeerd worden, anders komen wij van de regen in de drup met nog meer vervelende bugs. Goede programma's schrijven kost nu eenmaal tijd. Iedereen die wel eens een programma heeft geschreven, weet dat.
Geen zorgen, ik wacht wel hoor.. ik gaf alleen maar aan dat ik die campagnes en missies uit heb, en het online multiplayer was niet echt geweldig toen ik het speelde. Spanning is er sowieso niet, maar het kon leuk zijn als die problemen er niet waren, maar zoals ik al zei, het kan zijn dat die eruit zijn, dat weet ik niet. Dat was namelijk serverside geregeld.

En maak je geen zorgen, ik ben zelf een developer en weet wat het is. Maar mede daarom ben ik ook kritisch naar hoe het programma op de markt is gekomen.
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: co-op
« Reply #8 on: September 16, 2010, 10:48:14 »

Wat voor programma's ontwikkel je dan Svache? En in welke talen maak je de programmatuur dan? Ik leerde vroeger op de MTS Turbo Pascal en de Z80-assembler taal.
Logged

svache

  • Forum member
  • Posts: 112
Re: co-op
« Reply #9 on: September 17, 2010, 13:48:46 »

Sinds ik uit Nederland verhuist ben niet zo heel veel meer, tegenwoordig voornamelijk op 't web gebaseerde applicaties (in php, sql, ajax, java en javascript bijvoorbeeld), dit omdat ik voor mijzelf bezig ben en het lekker rustig aan wil en kan doen.. echt veel doe ik overigens niet, de noodzaak om te werken is er namelijk niet echt (vandaar ook dat ik het spel al 'uit' heb lol) ;)

In Nederland heb ik bij diverse bedrijven gewerkt, wat voor soort applicaties ik maakte lag daar voornamelijk aan waar ik werkte, van soms websites tot (en dat was het meestal) op kantoor gerichte applicaties die echt klant specifiek gemaakt werden. Talen? Behalve de eerder genoemde ook vb, vba, asp, zowel de 'normale' als de .net versies, c++, perl, en heel vroeger ook in assembler op de C64 (dus echt heel vroeger lol). Daarnaast ook af en toe met andere talen kleine dingetjes gedaan, denk aan python bijvoorbeeld, maar nooit echt veel of iets noemenswaardigs imho.
Logged

kttom

  • Forum member
  • Posts: 37
Re: co-op
« Reply #10 on: November 27, 2012, 12:08:07 »

hey
nu al een tijdje geleden ma komt de co-op mission nu of niet.
volgens mij hebben ze veel gezegd, ma omdat ze de tijd en geld niet in willen stekken, hebben ze het laten vallen of zijn ze het gewoon vergeten. weer een teleurstelling ma ja had niet echt anders verwacht
Logged

larsdehaan

  • Guest
Re: co-op
« Reply #11 on: November 27, 2012, 14:33:50 »

Je hoeft geen twee jaar oud topic te bumpen
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: co-op
« Reply #12 on: November 27, 2012, 15:03:33 »

hey
nu al een tijdje geleden ma komt de co-op mission nu of niet.
volgens mij hebben ze veel gezegd, ma omdat ze de tijd en geld niet in willen stekken, hebben ze het laten vallen of zijn ze het gewoon vergeten. weer een teleurstelling ma ja had niet echt anders verwacht
Wat bedoel je nou precies met co-op missies, als je soms missies van members bedoelt die staan er genoeg hoor, bij de downloads ???
grt
jomach
Logged

VirtualSkipper

  • Forum member
  • Posts: 2047
Re: co-op
« Reply #13 on: November 27, 2012, 15:32:31 »

Met Co-op missies bedoelt hij dat je een missie met z'n tweeën kan doen. Net zoiets als multiplayer, maar dan dat je met elkaar een missie doet.
Logged
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: co-op
« Reply #14 on: November 27, 2012, 15:45:02 »

Met Co-op missies bedoelt hij dat je een missie met z'n tweeën kan doen. Net zoiets als multiplayer, maar dan dat je met elkaar een missie doet.
Ha oke maar sorry heb ik nooit meegekregen dat het in sse zou kunnen en of komen, heb ik vermoedelijk iets gemist. :doh: grt jomach
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines