Hello Guest April 28, 2024, 13:05:19 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: 1 2 [3]   Go Down

Author Topic: Pre-Ordered SSE aankomst?  (Read 18165 times)

sparks48

  • Forum member
  • Posts: 37
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #50 on: August 28, 2010, 15:36:47 »

Wat moet ik met AMD en Radeon drivers updaten als ik een ASUS EAH5450 heb, met de laatste drivers??? Dit i.v.m. vastlopen van mijn XPlane sim, na de update geen probleem meer gehad. Je wilt me toch niet vertellen dat je SSE alleen met Radeon kaarten kunt draaien?
Logged

TheZenMeister

  • Forum member
  • Posts: 79
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #51 on: August 28, 2010, 15:45:00 »

Asus is de fabriek die de kaart inelkaar heeft gezet en ATi de chipbakker

Je hebt eigenlijk een ATi Radeon HD5450, Asus heeft het alleen een andere naam gegeven.

Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #52 on: August 28, 2010, 16:40:43 »

Helaas, sparky,
te weinig geheugen
Wat voor windows 7 geldt, namelijk dat je videogeheugen alleen maar door je processor gebruikt wordt als Windows het echt nodig heeft, geldt voor Windows XP en Windows Vista niet.
Hier heb je voor het spel onder XP 2 GByte en onder Win Vista 3 GByte nodig.
En in jouw geval LIJKT het er in eerste instantie op dat je voldoende geheugen hebt (3070MByte = 2,99 GByte) maar aangezien je videokaart (intern model neem ik aan) er nog eens 1271 MByte = 1,24 GByte van afsnoept hou je slechts 1799 MByte = 1,76 GByte over.
Dat is zelfs voor Win XP te weinig.
Mijn advies:
Koop een externe, dus losse grafische kaart met pakweg 1 GByte geheugen OnBoard en plaats deze in je PC (interne kaart in de BIOS uitschakelen) of laat de kaart zitten en voer je RAM geheugen op naar minimaal 4, maar liever nog 6 GByte.
Helaas, het is niet anders, maar qua RAM-gehugen voldoe je niet aan de minimale systeem-vereisten voor ShipSim Extremes
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

sparks48

  • Forum member
  • Posts: 37
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #53 on: August 28, 2010, 16:54:04 »

Nee hoor Aad, weet je wat het was? Met zeer veel dank aan onze engelstalige Shipsimmers: je moet gewoon na het installeren de computer herstarten. Ik vaar inmiddels al...   :doh:
Logged

michael_taal

  • Forum member
  • Posts: 786
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #54 on: August 28, 2010, 18:11:50 »

ik heb hem nog niet (...) tnt of wat dan ook voor een postbedrijf
Logged

TheZenMeister

  • Forum member
  • Posts: 79
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #55 on: August 28, 2010, 20:18:27 »

Nadat hij ook vandaag niet is aangekomen, heb ik de game eerst maar via de TPB binnengehaald.

Ik moet zeggen, dat er echt heelveel vooruitgang is geboekt sinds SS2008, vooral de golven zijn sterkverbeterd, behalve in de kleinere boten.

De bugsier 2 vind ik ook veel beter kwa besturing, die azimuths kun je nu goed zien ;)

voor de rest nog niet echt uitgeprobeerd
Logged

Roger

  • Forum member
  • Posts: 50
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #56 on: August 28, 2010, 21:23:02 »

Ja, dit weekend had een stuk leuker uitgepakt als die pre-order zijn geld waard was geweest.

Gelukkig regent het morgen...
Logged

Roger

  • Forum member
  • Posts: 50
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #57 on: August 28, 2010, 21:55:06 »

Dat is een soort postorderbedrijf waar je tegen relatief lage kosten bestellingen kunt downloaden.
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #58 on: August 28, 2010, 21:56:38 »

Nadat hij ook vandaag niet is aangekomen, heb ik de game eerst maar via de TPB binnengehaald.

Ik moet zeggen, dat er echt heelveel vooruitgang is geboekt sinds SS2008, vooral de golven zijn sterkverbeterd, behalve in de kleinere boten.

De bugsier 2 vind ik ook veel beter kwa besturing, die azimuths kun je nu goed zien ;)

voor de rest nog niet echt uitgeprobeerd
Dit soort posten zijn niet toegestaan, aanmoediging tot piraterij en volstrekt tegen de forum regels
JoMach
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #59 on: August 31, 2010, 17:09:06 »

Betreffende de (ver)late bezorging van het spel de simulator kreeg ik daarstraks deze mail
Kijk eens even hiernaar
http://80.95.161.114/shipsim/forum/index.php/topic,19906.msg278855.html#msg278855
Groetjes
Aad
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #60 on: August 31, 2010, 17:26:51 »

Dezelfde mail die een ieder ontvangen heeft die nog wachtende was.
Inmiddels met VSTEP gebeld en deze stuurd er per direct een angetekend op, indien de 2e box arriveerd deze terug sturen, zaak opgelost.

Rider
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

combidemon

  • Forum member
  • Posts: 5
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #61 on: August 31, 2010, 17:54:28 »

Dit soort posten zijn niet toegestaan, aanmoediging tot piraterij en volstrekt tegen de forum regels
JoMach


Nee dit is niet aanmoedigen tot piraterij maar gewoon een idee om een spel te kunnen spelen waarvoor betaald is. sterker nog waar extra voor betaald is! omdat ik vertrouwen had in vstep mag ik nu braaf blij gaan zijn omdat het spel misschien wel morgen komt anders wel overmorgen enz enz

edit:
het woord link vervangen voor idee
« Last Edit: August 31, 2010, 20:12:21 by combidemon »
Logged

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #62 on: August 31, 2010, 18:25:07 »

Feit blijft dat je een illegale versie promoot, ook ik zit nog zonder maar als je goed het forum leest zouden we morgen uit ons lijden verlost zijn.
Dat je intussen een "ander" spel speelt om je frustatie kwijt te raken is je goed recht als je begrijpt wat ik bedoel, maar dan niet op het forum promoten, das eigenlijk alles.

Rider
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

TheZenMeister

  • Forum member
  • Posts: 79
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #63 on: August 31, 2010, 18:30:17 »

Ik promoot toch niks ? of heb ik gezegd dat iedereen dat moet doen ? en nog een.. ik heb toch helemaal geen link of naam van een desbetreffende site gegeven ?

En dan nog een, Ik heb het spel nu binnen, ik instaleer het via de orginele cd, en raad eens ? hij start niet meer op, zwart scherm... Dus ik vraag me eigenlijk af waarom ik dit spel heb gekocht. Het lijkt er steeds meer op dat betalende klanten in de zeik worden genomen door een product wat niet naar behoren werkt, neem maar voorbeeld aan dit en aan ubisoft met die DRM van hun ?

Dus wie zit nou meer fout, ik of Vstep ?
Logged
Pages: 1 2 [3]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines