Hello Guest April 28, 2024, 06:28:16 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: 1 [2] 3   Go Down

Author Topic: Pre-Ordered SSE aankomst?  (Read 18164 times)

Capt. Jim

  • Forum member
  • Posts: 229
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #25 on: August 27, 2010, 20:53:59 »

heb geduld mede kapiteins  :captain:
Logged

larsdehaan

  • Guest
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #26 on: August 28, 2010, 07:34:32 »

mensen sorry of we voor v-sep bezorgen kan ik vandaag niet achterkomen want de vereniging heeft een feest een daar moet je vissen alweer sorry als ik het weet zeg ik het en als ik de baas tegen kom dan vraag ik het hem(hij woont namelijk een paar straten verderop)
Logged

nvanloo97

  • Forum member
  • Posts: 180
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #27 on: August 28, 2010, 07:35:19 »

heb geduld mede kapiteins  :captain:
jammer dat ik daar niet zo veel van heb  ;D
Logged

Ship Simulator 2008 and Ship Simulator Extremes online name: Captain Flint.

marcstrat

  • Global Moderator
  • Posts: 2626
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #28 on: August 28, 2010, 07:45:30 »

Hoy,
Ja!Logistiek is er toch wat misgelopen zo te horen,en dat is wel spijtig.Bij de verdeling is Vstep niet betrokken,dacht ik?
Maar ik kan fout zijn hé.
Ook is er veel door de tijdzones mischien fout gelopen.Als de dag bebint in het oosten,is Japan en Austalië eerst,en Hawai het laatste.Hoe los je dat op????
marc
Logged
N

nvanloo97

  • Forum member
  • Posts: 180
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #29 on: August 28, 2010, 07:52:07 »

het licht niet alleen aan de tijdzones. ik verwacht dat het een Europese fabriek is die SSE heeft geproduceerd, omdat VStep een Nederlands bedrijf is. ik denk dat dan niet aan de tijdzones kan liggen als wij in NL en BE het spel niet krijgen.
Logged

Ship Simulator 2008 and Ship Simulator Extremes online name: Captain Flint.

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #30 on: August 28, 2010, 07:57:49 »

Ik denk dat het inpakken in folie van de doosjes met het SSE 2010 spel uitbesteed wordt aan Sociale Werkplaatsen (W.S.W., Wet Sociale Werkvoorziening). Sociale Werkplaatsen doen namelijk veel aan in- en ompakwerk. Van de W.S.W.-bedrijven gaat het naar de pakketdienst om verstuurd te worden.
Logged

Roger

  • Forum member
  • Posts: 50
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #31 on: August 28, 2010, 08:06:30 »

Al wordt het op de noordpool ingepakt....

Als ze nou naast elke box een download beschikbaar stellen en de code mailen.

Roger
Logged

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #32 on: August 28, 2010, 08:15:42 »

We kunnen over het aanleveren wel met z'n allen gaan zitten mokken maar dat helpt eigenlijk weinig.
Ok, we hadden gehoopt hem binnen te krijgen voor het weekend maar de distributeur heeft te veel hooi op zijn vork genomen.
Dit heeft NIETS met VSTEP of de moderators op dit bulletin board te maken, dus ga niet uit frustratie tegen deze mensen te keer, het zijn ook maar medesimmers en sommige wachten net als wij ook op hun boxed versie.
Fred en Jomach hebben zelfs meegewerkt om onze wensen in te willigen, vele uren hebben zij hierin gestoken dus geef ze de credit die ze verdienen door NIET hun mailbox vol te proppen met vragen waar ook zij het antwoord niet op weten.

De technische kant echter, ja daar voor moet je wel bij VSTEP zijn, hoewel ik al begrepen heb dat aan het een en ander al gesleuteld word, dus we wachten maar af.

Mocht je inderdaad na maandag nog NIETS ontvangen hebben dan aan de bel hangen bij het bedrijf, dit geld ook voor de documentatie in de box die bij sommige NIET meegeleverd is.

In elke box zit een unieke code welke NOG niet bekend is bij VSTEP wie welke box krijgt, deze vul je pas in als je hem binnen hebt, dus kan er ook geen download versie verstrekt worden om de simpele reden dat ze jou code niet weten.

Rider
« Last Edit: August 28, 2010, 08:18:59 by moonrider »
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #33 on: August 28, 2010, 08:30:41 »

@Moonrider:
Quote
In elke box zit een unieke code welke NOG niet bekend is bij VSTEP wie welke box krijgt, deze vul je pas in als je hem binnen hebt, dus kan er ook geen download versie verstrekt worden om de simpele reden dat ze jou code niet weten.

Bedoel je hiermee de licentiecode die je moet invullen op het forum?
Logged

nvanloo97

  • Forum member
  • Posts: 180
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #34 on: August 28, 2010, 08:47:29 »

bericht verwijdert
Logged

Ship Simulator 2008 and Ship Simulator Extremes online name: Captain Flint.

Roger

  • Forum member
  • Posts: 50
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #35 on: August 28, 2010, 09:02:21 »

We kunnen over het aanleveren wel met z'n allen gaan zitten mokken maar dat helpt eigenlijk weinig.
Ok, we hadden gehoopt hem binnen te krijgen voor het weekend maar de distributeur heeft te veel hooi op zijn vork genomen.
Dit heeft NIETS met VSTEP of de moderators op dit bulletin board te maken, dus ga niet uit frustratie tegen deze mensen te keer, het zijn ook maar medesimmers en sommige wachten net als wij ook op hun boxed versie.
Fred en Jomach hebben zelfs meegewerkt om onze wensen in te willigen, vele uren hebben zij hierin gestoken dus geef ze de credit die ze verdienen door NIET hun mailbox vol te proppen met vragen waar ook zij het antwoord niet op weten.

De technische kant echter, ja daar voor moet je wel bij VSTEP zijn, hoewel ik al begrepen heb dat aan het een en ander al gesleuteld word, dus we wachten maar af.

Mocht je inderdaad na maandag nog NIETS ontvangen hebben dan aan de bel hangen bij het bedrijf, dit geld ook voor de documentatie in de box die bij sommige NIET meegeleverd is.

In elke box zit een unieke code welke NOG niet bekend is bij VSTEP wie welke box krijgt, deze vul je pas in als je hem binnen hebt, dus kan er ook geen download versie verstrekt worden om de simpele reden dat ze jou code niet weten.

Rider

Uiteraard is het niet slim om VSTEP als postbode te zien.

Ook het beschikbaar stellen van downloads heeft in dít stadium geen zin meer natuurlijk. In zijn algemeenheid vraag ik me wel af of er niet een betere procedure te verzinnen is. Want als je DVD een kras oploopt zit je ook zonder spel. Waarom dan een boxed versie besteld? Een downloadversie is niet zo leuk kado te geven...


Je zou verwachten dat het allemaal een beetje soepeler zou lopen. Dit gebeuren is al lang geleden aangekondigd en een paar keer uitgesteld, als er dan ook in de eindfase nog missers zijn dan komt dat niet zo 'pro' over toch?

Roger
Logged

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #36 on: August 28, 2010, 09:08:19 »

Ja daar zijn van allerlei antwoorden op te geven, maar helaas.
Dat er ergens iets mis gegaan is, das duidelijk, maar dat is nu niet meer terug te draaien, diegenen onder ons die hem nog niet hebben zullen gewoon de boel moeten uit zitten.
Het heeft geen nut ons op mensen te richten die ons alleen maar ten dienste willen zijn.

Rider
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

nvanloo97

  • Forum member
  • Posts: 180
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #37 on: August 28, 2010, 09:08:56 »

fouten kunnen altijd gebeuren, bij VStep zijn het ook maar mensen  ;)  en geen robots....
en ik denk niet dat het probleem met het late aankomen bij VStep ligt. ze hebben erg hun best gedaan op het spel (tenminste, het zien er niet uit alsof het binnen een week klaar was :thumbs:) en zij vinden het dan ook niet leuk dat er klachten komen, "wanneer krijg ik m`n spelletje nou!".
Logged

Ship Simulator 2008 and Ship Simulator Extremes online name: Captain Flint.

Roger

  • Forum member
  • Posts: 50
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #38 on: August 28, 2010, 11:16:26 »

No mail today...  :(

Roger
Logged

jaffe o

  • Forum member
  • Posts: 104
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #39 on: August 28, 2010, 11:49:09 »

als hij vandaag niet komt moet ik hier tot dinsdag wachten  >:( ik wordt gek.
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #40 on: August 28, 2010, 12:34:11 »

Bij mij is die zonet binnengekomen.  Er zit geen papieren manual bij, wel in de vorm van een .PDF-bestand.
Logged

nvanloo97

  • Forum member
  • Posts: 180
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #41 on: August 28, 2010, 12:49:28 »

bij mij zit er ook geen papieren manuel...
EN IK HEB HEM!
Logged

Ship Simulator 2008 and Ship Simulator Extremes online name: Captain Flint.

retouw43

  • Forum member
  • Posts: 63
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #42 on: August 28, 2010, 12:49:43 »

Bij mij nog steeds niet  :-[
Logged
Mijn systeem:

Intel i7-2600
ASUS 7870 2GB
4GB RAM
Samsung 22' LED-scherm
En dan werkt SSE nog niet fatsoenlijk :p

TheZenMeister

  • Forum member
  • Posts: 79
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #43 on: August 28, 2010, 12:52:38 »

Word hij via de normale post bezorgd of via de pakketpost ?
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #44 on: August 28, 2010, 13:51:55 »

SSE 2010 is bij mij al vandaag binnengekomen.
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #45 on: August 28, 2010, 13:55:44 »

Is bezorgd via TNT, Briefpost. En ook bij mij géén gedrukte handleiding aanwezig. Wel een PDF bestand. Lekker handig als je midden in een missie zit en even snel wat wilt gaan opzoeken. Misschien dat deze of gene "WSW'er" vergeten is om het boekje in het doosje te stoppen?
Nog even terugkomend op de bezorging:
Via TNT bezorgd, via VSTEP aangekondigd (gisteren) dat het pakje "eerder deze week" aan de besteldienst (in dit geval dus TNT) afgeleverd is. Hoe kan het dan dat het toch nog, bij sommigen tenminste, tot over het weekeinde moet duren voordat ze het door hun duur verdiende/gespaarde €urootjes spel bezorgd krijgen?  
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

retouw43

  • Forum member
  • Posts: 63
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #46 on: August 28, 2010, 14:42:18 »

Hij is er. :lol:
Waar kan je zien of je build 1035 of 1037 hebt?
(vanwege de update)
Logged
Mijn systeem:

Intel i7-2600
ASUS 7870 2GB
4GB RAM
Samsung 22' LED-scherm
En dan werkt SSE nog niet fatsoenlijk :p

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #47 on: August 28, 2010, 14:54:25 »

spel starten, opties dan links onderin staat je versie nummer..

Rider
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

sparks48

  • Forum member
  • Posts: 37
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #48 on: August 28, 2010, 15:14:31 »

Ja hoor, ook hier gewoon met TNT bezorgd. Wowiezowie, dus netjes installatie gedaan en dan wil ik opstarten. Wat krijg ik? Ongeveer 40x een boxje met een dll vermeld, bv. DynamicsCC.dll, ik kan op OK klikken, er komt steeds een andere dll vermeld voorbij, na ca 40 stuks twee foutmeldingen, "a channel that is needed for this project was not found in the installation path: 44899324-91F6-11DC-8313-0800200C9A66"  en "A channel that is needed for this project had an incorrect engine version: 44899324-91F6-8314-0800200C9A66". En vervolgens niks meer.
Goed, nou heb ik geinstalleerd naar mijn J schijf, geen C maar dat lijkt me geen probleem. Ik heb daar ook SS2006 en de demo van SS2008 staan...
Bijgaand dxdiag.txt en wie het weet mag het zegggen  :evil:
Logged

TheZenMeister

  • Forum member
  • Posts: 79
Re: Pre-Ordered SSE aankomst?
« Reply #49 on: August 28, 2010, 15:23:36 »

Probeer je drivers eens te updaten: http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx

Denk dat als je dat hebt gedaan hij wel moet opstarten :)
Logged
Pages: 1 [2] 3   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines