Hello Guest April 28, 2024, 00:49:12 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Geen spelers in Multiplayer  (Read 1111 times)

Flasher

  • Forum member
  • Posts: 3
Geen spelers in Multiplayer
« on: August 22, 2009, 17:29:26 »

hoi mede shipsimulators,

ik heb sinds vorige week SS08 geinstalleerd en als ik multiplayer wil spelen zijn er geen mensen terwijl bij de beschrijving er genoeg mensen online zijn, namelijk 368/25. mijn firewall geeft toestemming en norton ook.    wie heeft er een oplossing???

p.s, er zit een dxdiag bestand bij met mijn specificaties.
Logged
Intel Pentium E6700 @ 3.7!GHz - 2x Kingston low profile 4GB@ 8GB - ATI Sapphire HD5570 @ 2048MB - ATI Club3D HD5470 @ 512MB - Seagate Barracuda 500GB 7200RPM Main-HDD - Western Digital Caviar Green 1TB 5400RPM Secondary-HDD

saltydog

  • Forum member
  • Posts: 7828
Re: Geen spelers in Multiplayer
« Reply #1 on: August 24, 2009, 01:40:16 »

Hoi Flasher, er is waarschijnlijk niks mis met je systeem..Er zijn nu eenmaal vaak weinig spelers op MP..
Die cijfers die je noemt zijn een beetje misleidend, ze geven niet de actuele situatie van een server weer..
De eerste cijfer slaat volgens mij op het aantal mensen dat totaal die server bezocht heeft, een soort populariteits-index dus,  en de tweede geeft het maximale aantal spelers die de server kan hebben..
Om spelers te vinden moet je dus gewoon de servers langsgaan en even kijken.. :)
Logged

Flasher

  • Forum member
  • Posts: 3
Re: Geen spelers in Multiplayer
« Reply #2 on: August 26, 2009, 16:07:46 »

Hoi Flasher, er is waarschijnlijk niks mis met je systeem..Er zijn nu eenmaal vaak weinig spelers op MP..
Die cijfers die je noemt zijn een beetje misleidend, ze geven niet de actuele situatie van een server weer..
De eerste cijfer slaat volgens mij op het aantal mensen dat totaal die server bezocht heeft, een soort populariteits-index dus,  en de tweede geeft het maximale aantal spelers die de server kan hebben..
Om spelers te vinden moet je dus gewoon de servers langsgaan en even kijken.. :)

ok thnx, wel een beetje lullig van v-step maar ja... de hele wereld is ook niet perfect :2thumbs: :2thumbs:
Logged
Intel Pentium E6700 @ 3.7!GHz - 2x Kingston low profile 4GB@ 8GB - ATI Sapphire HD5570 @ 2048MB - ATI Club3D HD5470 @ 512MB - Seagate Barracuda 500GB 7200RPM Main-HDD - Western Digital Caviar Green 1TB 5400RPM Secondary-HDD
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines