Hello Guest April 29, 2024, 16:27:48 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: stoppen  (Read 3862 times)

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
stoppen
« on: March 08, 2009, 14:53:54 »

waarschijnlijk stop ik maar met het spel. mijn vertrouwen vaagt helemaal weg bij vstep.
ik hoor geen nieuws meer. waarschijnlijk kom ik pas over twee maanden weer terug op het forum, maar dat is niet zeker. nu zeg ik: gedag :-X :-\

Pimti

  • Forum member
  • Posts: 46
Re: stoppen
« Reply #1 on: March 08, 2009, 17:38:25 »

hahah nouja als jij er zo over denkt
de groeten

waarschijnlijk is vstep druk bezig met shipsim2010 en de versie 2008 achter zich laat liggen..

Groetjen Pim
Logged
Suurman kvb Triangle-Bermuda
185x11.4 (5920 ton)
http://www.epimare.nl

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: stoppen
« Reply #2 on: March 08, 2009, 18:12:46 »

Hoi gerard...

Er is eigenlijk nog maar pas een teaser uitgebracht. Het nieuwe spel is nog in de vroege fase, er is niks anders om te laten zien. Zo vlug gaat dat ook allemaal niet. Bij de meeste spellen krijg je pas op het laasts een trailertje en verder helemaal niks. Zodra er iets leuks te melden is, doet VSTEP dat, in tegenstelling tot veel ontwikkelaars waar ik in de loop der jaren mee te maken heb gehad.

Maar het is een langzaam proces, ze maken zo'n spel niet even in een paar weken, dus nieuwtjes komen niet om de week, dat duurt gewoon even.  ;)

Fred
Logged

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
Re: stoppen
« Reply #3 on: March 08, 2009, 18:43:43 »

maar toch stop ik voorlopig.
want als er geen leuk nieuwtje komt is het saai en uitgestorven.
bovendien werkt mp niet. jammer.
is ook een goeie reden om er mee te stoppen.
bye :-\

Ballast

  • Global Moderator
  • Posts: 3490
Re: stoppen
« Reply #4 on: March 08, 2009, 19:27:37 »

Het feit dat MP niet werkt, kan je niet alleen op Vstep afschuiven. Vaak ligt het ook aan de serverhost. Een server hosten op een computer die er eigenlijks niet geschikt voor is, meerdere servers op 1 computer, middelmatige internet verbinding  :)

Ik zou er iig niet voor weg gaan. Er zijn nog zat leuke missies te doen. Als ik aan boord zit, kan ik ook alleen maar missies spelen. Ik speel SS al sinds de allereerste versie, die toen alleen nog in het Duits verkrijgbaar was. Vergeleken bij dat, is SS2008 echt stukken vooruit gegaan. Als ze net zo'n grootte stap maken van SS08 naar SS10 zoals ze van SS06 naar SS08 gingen, beloofd het wat!
Logged
It's the crew that makes the difference

Sam

  • Forum member
  • Posts: 1041
Re: stoppen
« Reply #5 on: March 09, 2009, 19:51:30 »

Vergeleken bij dat, is SS2008 echt stukken vooruit gegaan. Als ze net zo'n grootte stap maken van SS08 naar SS10 zoals ze van SS06 naar SS08 gingen, beloofd het wat!

Ja, idd!

ss08 was echt een grote verbetering tegenover ss06.


Ik heb ook wel periode's dat ik het spel 2 weken niet meer speel.
Maar als ik dan eens niets anders te doen heb of gewoon zin heb dan speel ik het terug en dat bevalt het me altijd wel.
Zeggen dat je het spel niet meer gaat spelen is wat overdreven denk ik, je zult binnen 2/3 weken wel eens terug proberen  ;)
Logged

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
Re: stoppen
« Reply #6 on: March 10, 2009, 16:07:39 »

nou, ik weet het niet hoor!
ik zal het wel zeggen wanneer ik weer speel. :)

mike415

  • Forum member
  • Posts: 154
Re: stoppen
« Reply #7 on: March 10, 2009, 17:16:45 »

nou vstep servers zijn meestal online en als ik er in probeer te komen heb ik 9 van de 10 keer een questvieuw aan het eind van het laden ik heb het al gemeld bij vstep maar ze doen er helaas niks aan :(
Logged

petersailor

  • Forum member
  • Posts: 15
Re: stoppen
« Reply #8 on: March 10, 2009, 20:50:56 »

sinds wanneer doet de mp het niet meer??? ik heb laatst nog gespeeld...
 
Logged

Ballast

  • Global Moderator
  • Posts: 3490
Re: stoppen
« Reply #9 on: March 10, 2009, 20:52:28 »

Bij mij deed 'ie het vanavond ook nog gewoon. Het wisselt nogal, afhankelijk van het aantal spelers, wordt de server regelmatig opnieuw gestart enz enz.
Logged
It's the crew that makes the difference

petersailor

  • Forum member
  • Posts: 15
Re: stoppen
« Reply #10 on: March 10, 2009, 20:54:56 »

ik wel eens dat ik er opeens uit lig, maar dat is bij eigen servers, dus niet die van V-Step
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: stoppen
« Reply #11 on: March 11, 2009, 00:11:35 »

nou vstep servers zijn meestal online en als ik er in probeer te komen heb ik 9 van de 10 keer een questvieuw aan het eind van het laden ik heb het al gemeld bij vstep maar ze doen er helaas niks aan :(


Hoi Mike,

Heb je al eens laten kijken naar je dxdiag? Questviewers zijn niet per se een MP probleem. Ik heb ze nagenoeg niet. (In SP helemaal nooit)

Als iemand ze heel vaak heeft, en anderen bijna nooit, dan ligt het meestal niet aan het spel, want dan zou iedereen het heel vaak hebben.

De MP software word op het moment onder handen genomen, omdat er inderdaad nog wel wat kinderziektes in zaten, die ook wel eens tot een crash leiden, dat is dus wel bekend. En er word zeker ook wel wat gedaan.  :thumbs:



Fred.
Logged

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
Re: stoppen
« Reply #12 on: March 12, 2009, 17:24:09 »

dat is tenminste één reden om het weer te gaan spelen ;)

saltydog

  • Forum member
  • Posts: 7828
Re: stoppen
« Reply #13 on: March 12, 2009, 19:59:03 »

Je kunt in MP elkaar een beetje slepen, en met mekaar kletsen..
Maar er zijn anders zat missies die je kunt doen, en natuurlijk lekker vrij varen in Free Roam.. :)
Logged

Larjoh

  • Forum member
  • Posts: 26
Re: stoppen
« Reply #14 on: March 13, 2009, 00:11:45 »

Ik snap het punt eigenlijk wel. Ik speel het spel momenteel ook nauwelijks vanwege de probleempjes.
SS06 had daar toch een stuk minder last van.
Daarbij ben ik momenteel meer met GTRevolution bezig. Eigenlijk is racen meer mijn ding omdat ik van nature stikongeduldig ben.

Zie hier de reden waarom ik helemaal geen zin had om schipper te worden. Stuurman was veel leuker.  ;D
Logged

mike415

  • Forum member
  • Posts: 154
Re: stoppen
« Reply #15 on: March 13, 2009, 18:48:19 »

Hoi Mike,

Heb je al eens laten kijken naar je dxdiag? Questviewers zijn niet per se een MP probleem. Ik heb ze nagenoeg niet. (In SP helemaal nooit)

Als iemand ze heel vaak heeft, en anderen bijna nooit, dan ligt het meestal niet aan het spel, want dan zou iedereen het heel vaak hebben.

De MP software word op het moment onder handen genomen, omdat er inderdaad nog wel wat kinderziektes in zaten, die ook wel eens tot een crash leiden, dat is dus wel bekend. En er word zeker ook wel wat gedaan.  :thumbs:



Fred.


naja ik heb naar me dxdiag laten kijken en veel meer die hebben er last van maar die hebben xp gekocht en geen last meer.!
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines