Hallo Tom,
Een hartelijk welkom op het forum, namens de anderen is nog steeds op z'n plaats; bij deze !
Is dit niet een beetje te kort door de bocht ?
En ja , ik ben niet de persoon dat tevreden is met rondjes te varen met een motorbootje of steeds dezelfde missions te moeten doen.
Naar mijn mening moet het ergens toch te doen zijn om een complete zee te maken. Bv. het Kanaal. Een Oceaan zou misschien iets te complex zijn.
Sorry voor mijn kritisch puntje. Trouwens , qua beeldvorming , details en scenery vind ik Ship Simulator 2008 de max.
De vraag is heb je wel / al de moeite genomen om alle opties te zien / proberen.
We begrijpen best, dat je teleurgesteld kunt zijn als de uitkomst anders is dan verwacht, maar:
Er zijn veel verschillende schepen om mee te varen, van speedboot tot supertanker (hoezo: motorbootje ?)
Er zijn veel verschillende gebieden waar gevaren kan worden; havens, maar ook zeeen. Noordzee en Oceaan.
Ben ik toch noch: het Kanaal vergeten te vermelden !Er zijn missies mee geleverd bij het programma, maar er zijn ook veel missies via het forum te downloaden.
Ondertussen wel meer dan 100 missies denk ik ! (hoezo: rondjes varen / dezelfde missies doen)
Je kunt zelf ook missies maken of zelfstandig door alle gebieden varen, dus eindeloos door de golven ploegen.
Kritiek moet kunnen, maar het klinkt niet logisch, zoals je het nu verwoord. Je bent ook al 2 1/2 jaar forum lid
Als je de scenery / details de max vind, dan zou ik e.e.a. nog eens goed onderzoeken / uitproberen.
De overgang naar de verschillende gebieden, is niet zo teleurstellend, dat alles in deze sim. game waardeloos is.
Ik hoop je belangstelling opnieuw aan te wakkeren en hoor dan ook graag wat je er dan van vind. (ik heb geen aandelen)
Happy sailing, vr. gr. Erik
Edit; typo /
aanvulling