Hello Guest April 23, 2024, 07:36:50 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: 1 [2]   Go Down

Author Topic: Varen in open zee , van haven tot haven , gaat dat ?  (Read 14868 times)

Eelkon

  • Guest
Re: Varen in open zee , van haven tot haven , gaat dat ?
« Reply #25 on: January 30, 2010, 19:57:13 »

Beste Fred en Erik ,

Neem mijn teleurstelling niet kwalijk.  Maar op basis van volgende zin in 'Features - Gameplay' : * Long distance travels , open ocean voyages between ports , link : http://www.shipsim.com/features/gameplay.php , heb ik mijn keuze gemaakt om over te gaan tot de aankoop van Ship Simulator 2008.  Leuk om met een cargo van Hamburg naar Rotterdam te varen.  Of met ferry van Rotterdam naar Southampton.  Dat was mijn idee van Ship Simulator 2008.

Maar die feature blijkt dus niet korrekt te zijn , want mijn schip verspringt naar een andere zone.  Dit ervaar ik als enorm storend.  Maar ja , het verspringen staat niet in de voorstelling (features).

Tom.


Dit slaat nergens op, als je bedenkt hoevveel vooruitgang dit spel heeft geboekt sinds SS2006, dit is nog maar de 2e versie van het spel dan kun je niet verwachten dat je al vrij over de hele wereld kunt varen, Moet je nagaan, in Shipsim 2006 kon  je niet eens switchen tussen havens tijdens het spelen, waren er geen golven, geen oceanen en niet zoveel schepen als we nu hebben, dus ik snap niet wat jij over deze feature hebt te zeuren.
Je kan toch gewoon switchen via de havens/oceanen als je aan het einde van de speelwereld bent dus je kunt wel van haven naar haven varen.
Het enigste minpunt van SS08 vind ik dat is die rottige questviewer :P

Vriendelijke groet,

Eelkon
Logged

krisostend

  • Forum member
  • Posts: 120
Re: Varen in open zee , van haven tot haven , gaat dat ?
« Reply #26 on: August 04, 2010, 15:24:46 »

Wie wil varen in open zee en dat van haven tot haven, moet nog effe wachten tot Ship Simulater extr. uitkomt.
Daar zal het lukken tussen Calais en Dover. Wie weet er meer over die Dover-Calais scenery? Ship sim 2010 zal maar 1 ferry hebben, Pride of Rotterdam. Dit is jammer.

Wie meerdere uren wil varen tussen bv Frankrijk-Corse, Corse-Elba... kan dat doen op virtual sailor
Bv Nice-Ajacio neemt tot 5 uur in beslag, daarnaast heb je multiplayer opties, keurze in meer dan 50 verschillende
ferrys, dit alles is gemaakt met srtm3 satellietbeelden =waarheidsgetrouwe vaar omgeving.
Binnenkort komt er een nieuwe scenery uit, namelijk the English Channel met de havens: Le Havere, Southampton, Boulogne, Dover... Dan heb je nog een voordeel dat je uw PC niet moet vernaderen, het vraagt
namelijk niet veel van uw computer. Mijn oude pentium 3 doet het uitstekend met virtual sailor.

Hopelijk maakt Ship Simulator die stap ook, open zee en van haven tot haven (zonder laden)
Normaal koop ik SSE enkel voor zijn Calais-Dover scenery. De rest doe me teveel denken aan SS 2008.
Logged
Pages: 1 [2]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines