Hello Guest April 26, 2024, 08:03:24 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Voorbij Hoek van Holland het ruime sop op wil niet in ShipSim 2006  (Read 1842 times)

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204

Ik ging in ShipSim 2006 tijdens de Missie "Familiarize yourself with the Patrol Boat" met het schip helemaal naar Hoek van Holland. Daar aan het eind van die lange pier ten westen van Hoek van Holland aangekomen, bleek dat ik niet het ruime sop op kon, want de vaargeul was met pontons afgezet. Ik probeerde door een doorgang tussen de pontons toch het ruime sop te kiezen, maar ook dat lukte niet. Waarom is de vaargeul afgezet in ShipSim 2006? Verder viel het mij op dat de Stena Line Terminal van Hoek van Holland helemaal kaal was, geen gebouwen van de Stena Line en ook geen laadbruggen voor de Stena veerboten.
« Last Edit: February 10, 2009, 23:19:42 by MokMok »
Logged

marcstrat

  • Global Moderator
  • Posts: 2626
Re: Voorbij Hoek van Holland het ruime sop op wil niet in ShipSim 2006
« Reply #1 on: February 11, 2009, 11:31:16 »

Hoi,
Nee,in de 2006 versie is dat nog geblokkeerd.In de 2008 versie kan je wel verder,alleen de overgang naar het Noordzee gedeelte is nog niet wat het moet zijn,maar het kan.
Bij naar een ander vaargedeelte te gaan,zal de computer het nieuwe gedeelte moeten opstarten.
Deze zaken worden weggewerkt,tijdens de volgende editie's van de sim.

De 2006 versie, is eerder nog beperkt,maar deze versie word niet meer geupdate,omdat de 2008 versie meer inzich heeft.
Groetjes
Marc
Logged
N
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines