Hello Guest June 25, 2024, 07:32:23 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: 1 [2]   Go Down

Author Topic: Containerkraan besturing  (Read 9005 times)

MrBizarro

  • Forum member
  • Posts: 145
Re: Containerkraan besturing
« Reply #25 on: January 30, 2009, 20:39:03 »

Mannenbroeders,
Het wel of niet recht naar beneden kunnen kijken vanuit de containerkraan heeft niets, maar dan ook helemaal niets met de beeldscherminstellingen te maken. Of je moet je instellngen wel zo verklooit hebben dat je alleen maar een heel klein stukje van de kraancabine kunt zien.
Je moet gewoon wat verschillende camerastanpunten uitproberen waarbij camerastandpunt 2 (diegene waarmee je normaalgesproken op de brug van een schip terechtkomt, dus) volgens mij de beste is. En dan is het gewoon een kwestie van in/uit zoomen en links/rechtsom draaien.
Ik zal nog eens wat screenshots vanuit diverse camerastandpunten maken en hier plaatsen.
Groet,
Aad
Klopt.
Is ook veel draaien en keren.
Vanuit 1 positie wordt het heel lastig.
Zeker als je grijper vastzit in de kade.  ;)
Logged
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

svache

  • Forum member
  • Posts: 112
Re: Containerkraan besturing
« Reply #26 on: January 30, 2009, 22:08:34 »

Ben van 1 naar 4 gegaan, die 4de snap ik nog niet helemaal. Geen 1 Windows ziet meer dan 3. Hij moet wel gebruikt kunnen worden. Even als de quad core. Het zal allemaal wel.
We gaan lekker off topic maar maakt niet uit, het kan geen kwaad om het te proberen uitleggen. Waarschijnlijk gebruik je een 64bit Windows versie, waarschijnlijk Vista Home Premium.. die kunnen meer dan dat zien en kunnen ook de quad core gebruiken.. Ikzelf zit op een quadcore met 6 gig geheugen (ben alleen niet tevreden over mijn videokaart, wil binnenkort een betere aanschaffen). Windows zelf kan dit allemaal gebruiken maar niet alle software kan het aan waardoor het, vooral bij spellen, uiteindelijk niet echt nodig was om dit zo uitgebreid te hebben.. ik gebruik zelf mijn PC weer voor andere dingen ook, zoals geluid en muziek bewerking en dat soort zaken, waardoor het voor mij juist weer wel van toepassing is dat ik deze dingen heb.

Als het maar werkt.
Dat is uiteraard het belangrijkste :D

Ik merk nog wel nadelen aan een plat scherm. Je moet er wel goed voor zitten anders krijg je al snel donkere vlakken. Helemaal tevreden was ik niet over het beeld van SS2008. Het kan ook nog aan de videokaart liggen. Het is een Nvidia 8800GT. Maar ik dacht dat een Nvidia nooit een probleem was. Als het maar geen oude kaart is. En ik zei ook dat het spel met hz werkt en niet met bit. En hz is weer een ander verhaal. Daarbij heb ik met 2006 al veel problemen mee gehad. Daar heb ik weinig kaas van gegeten.
Hier haal je een belangrijker punt aan wat betreft de belevenis van het spel, de videokaart.. De standaard kaarten zijn vaak wel voldoende maar je mist net dat beetje extra... Jouw kaart zou echter goed genoeg moeten zijn denk ik, er zit 512 MB geheugen in als ik me niet vergis. Overigens, als je het aantal hertz op je computerinstellingen lager zet, dus ipv 75 naar 60 gaat, zie je vaak dat het beeld er een stuk op vooruit gaat. Dit was althans bij mij vaak het geval, ik kreeg vaak hoofdpijn van 75. Mijn huidige monitor staat op 60 hertz ingesteld.


Het wel of niet recht naar beneden kunnen kijken vanuit de containerkraan heeft niets, maar dan ook helemaal niets met de beeldscherminstellingen te maken. Of je moet je instellngen wel zo verklooit hebben dat je alleen maar een heel klein stukje van de kraancabine kunt zien.
Weet ik, ik ging een beetje offtopic ;)
Logged
Pages: 1 [2]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines