Hello Guest April 28, 2024, 05:43:52 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 

Poll

regels

ja
- 4 (66.7%)
een beetje
- 2 (33.3%)
niet echt
- 0 (0%)
helemaal niet
- 0 (0%)
Ik overtreed ze, en trek me eigen er niets van aan
- 0 (0%)
Ik negeer ze gewoon
- 0 (0%)

Total Members Voted: 6

Voting closed: April 04, 2009, 15:16:31


Pages: [1]   Go Down

Author Topic: regels  (Read 1431 times)

Waterfront

  • Forum member
  • Posts: 123
regels
« on: December 25, 2008, 15:16:31 »

Hou je je aan de regels van Ship Simulator?
Logged
Hallo, iedereen!

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
Re: regels
« Reply #1 on: December 25, 2008, 15:32:13 »

wat zijn die regels als ik vragen mag? ;)

Waterfront

  • Forum member
  • Posts: 123
Re: regels
« Reply #2 on: December 25, 2008, 15:36:15 »

wat zijn die regels als ik vragen mag? ;)
De regels staan boven dit topic
hier heb ik ze ook neergezet:
 Subject Started by Replies Views Last post 
     Gratis nieuw schip JUMBO JAVELIN nu beschikbaar voor SS 2008!   Frank_VSTEP  21  677   November 26, 2008, 16:38:47
by gerardtt 
     Ship Simulator 2008 Collector’s Edition nu beschikbaar op www.shipsim.com  « 1 2 »  Frank_VSTEP  35  479   November 22, 2008, 19:06:53
by gerardtt 
      Het gebruik van TeamSpeak tijdens multiplayer sessies   pjotr  0  438   June 06, 2008, 14:51:23
by pjotr 
      VSTEP Multiplayer regels.   Mad_Fred  0  698   February 28, 2008, 18:14:03
by Mad_Fred 
      Ship Simulator Forumregels  Wout  0  516   November 13, 2007, 16:39:24
by Wout 
Logged
Hallo, iedereen!

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: regels
« Reply #3 on: December 25, 2008, 20:42:40 »

Een beetje een rare topic, als ik eerlijk ben, want als je zegt dat je je niet aan de regels houd, nou ja, dan valt dat natuurlijk wel een beetje op, en aangezien de regels nageleefd MOETEN worden (ze zijn er niet voor niets) lijkt het me sterk dat je hierop eerlijke antwoorden krijgt.  :P

De multiplayer regels en de forum regels dienen gewoon door iedereen nageleefd te worden. Sommige dingetjes (zoals een spam bericht) kunnen in sommige gevallen niet zo heel erg zijn en alleen een waarschuwing opleveren, maar dingen als slecht gedrag, schelden, mensen verbaal aanvallen, piraterij, verboden materiaal plaatsen, mensen rammen in MP, en dat soort dingen, daar valt niet over te twisten, dat soort dingen kunnen je een ban opleveren, dus mijn advies, houd je gewoon aan deze regels, dan is er nooit reden tot nare situaties.

Groet,
Fred
Logged

Waterfront

  • Forum member
  • Posts: 123
Re: regels
« Reply #4 on: December 27, 2008, 18:59:55 »

WEL EERLIJK NEERZETTEN!!
Logged
Hallo, iedereen!

Waterfront

  • Forum member
  • Posts: 123
Re: regels
« Reply #5 on: December 27, 2008, 19:02:28 »

WEL EERLIJK NEERZETTEN!!
je hoeft je eigen niet te schamen, als je het neerzet dat je het niet doet.
Maar als je daarom wordt geplaagd, stuur mij dan even een berichtje, en zet er dan ook in wie je plaagd, dan kan ik tegen hem zeggen dat jij het niet leuk vindt. Als hij niet luistert, ga ik het bij de moderator zeggen.
Logged
Hallo, iedereen!

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: regels
« Reply #6 on: December 27, 2008, 19:59:19 »



hallo waterfront,

het is allemaal een beetje onsamenhangent dt verhaal,
het is heel duidelijk dat je je aan de regels dient te houden van VSTEP staat ook heel duidelijk in het forum waar je je aan moet houden,en als je goed kijkt is Mad Fred een moderator.
als je graag wilt knallen en mensen tot zinken wilt laten brengen moet je zo een server op zoeken of zelf een server opzetten.

vrg,

tico
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: regels
« Reply #7 on: December 29, 2008, 07:13:31 »

Tico heeft natuurlijk helemaal gelijk, je moet je gewoon aan de regels houden, en alleen op servers die ervoor bedoeld zijn kun je SOMS één van de regels overtreden.

Maar het heeft niks te maken met geplaagd worden. Mensen die de regels niet naleven kunnen een ban krijgen, misschien zelfs wel permanent. Je bent op het forum en op alle servers behalve je eigen, te gast. En gasten moeten zich netjes gedragen zodat de andere gasten geen last van je hebben. Als er klachten zijn over een gast, dan word er een waarschuwing of straf uitgedeeld, die bij de overtreding past.

Ik vind het eerlijk gezegd geen topic die iets aan het forum toevoegt, omdat je er eigenlijk om iets vraagt dat reden kan zijn tot een straf. Daarom lijkt het me beter dit topic te sluiten en ik hoop dat je dat begrijpt.

Dankjewel.

Groeten,
Fred.
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines