Hello Guest May 01, 2024, 22:58:50 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Download Patches  (Read 1367 times)

theokus

  • Forum member
  • Posts: 1
Download Patches
« on: November 13, 2008, 20:14:11 »

Hoi,

Ik ben *nijdig i.v.m. de keuze waarop wij, de gebruikers, een patch moeten
binnen halen van sites die onnoemlijk traag werken.
Of waar je weer eens moet inschrijven of zelfs moet betalen voor een fatsoenlijke download.
Waarom kan dit niet anders?

Theo (59 jaar en Belg).
« Last Edit: November 14, 2008, 23:14:33 by Mad_Fred »
Logged

N.Simons

  • Forum member
  • Posts: 26
Re: Download Patches
« Reply #1 on: November 14, 2008, 17:36:59 »

Hoi,

Ik ben pisnijdig i.v.m. de keuze waarop wij, de gebruikers, een patch moeten
binnen halen van sites die onnoemlijk traag werken.
Of waar je weer eens moet inschrijven of zelfs moet betalen voor een fatsoenlijke download.
Waarom kan dit niet anders?

Theo (59 jaar en Belg).

welke site is er dan zo traag
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Download Patches
« Reply #2 on: November 14, 2008, 23:26:14 »

Hoi Theo, welkom op het forum!

Zover ik heb begrepen zijn de patches van VSTEP's eigen server gehaald en toen daarvoor in de plaats gehost op deze zeer bekende sites om de download snelheden en het dataverkeer als zodanig te verbeteren, niet slechter te maken. En persoonlijk heb ik ze allemaal al meerdere malen van de verschillende sites gehaald (mede als test een tijd geleden, toen een andere persoon het ook erg traag vond allemaal) en ik vond het zeer acceptabel allemaal.

Kan er sprake zijn van een 'slechte dag' misschien, of heb je structureel problemen hiermee? Ik neem aan dat je 'beter gewend bent' van andere sites, en dat je internet connectie zelf dus een redelijke stabiele en snelle verbinding is. Gebruik je eventueel ook nog een download manager? (Zoals GetRight bijvoorbeeld) Die kunnen vaak je downloads nog wel wat versnellen.

Ik ken deze sites al een hele tijd en heb daar al voor menig spel of sim patches en zo gedownload en ik heb daar eigenlijk nooit een slechte ervaring mee gehad. Dus ik kan daar even niks concreets over zeggen behalve dat er weinig klachten zijn als deze. Het zou juist beter moeten zijn vergeleken met hiervoor, niet slechter.

Het komt wel eens voor dat het even niet helemaal lekker wil, maar da's met elke zeer druk bezochte site wel eens zo. Als je nog specifieke site/patches hebt waarmee het niet goed ging, dan wil ik ze ook wel eens proberen om te zien of het bij mij ook zo traag gaat.

Groeten,
Fred
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines