Hello Guest April 19, 2024, 22:48:41 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: duikboten in shipsim.  (Read 4696 times)

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
duikboten in shipsim.
« on: September 24, 2008, 13:18:50 »

beste shipsimers.mij lijkt het me leuk als ze duikboten gaan maken in shipsimulator. en dat je dan ook echt kunt duiken! maar dan moeten ze ook een realistische bodem maken, met scheepswrakken enzo! en als je dan met een gewoon schip zinkt dat je dan ook die bodem weer ziet.

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: duikboten in shipsim.
« Reply #1 on: September 24, 2008, 14:09:51 »

Voor zover ik heb begrepe komt er ook een onderwaterfunctie in ss09/ss10. Dan spreken ze over onderwatermissies. Wat we hier van kunnen verwachten weet ik nog niet.

Met deze vorm van golven zou het sowieso niet mogelijk zijn in deze versie, dan moeten ze echt bezig gaan met doorzichtige golven wat nu nog niet het geval is.

Gr,
eggy1991
« Last Edit: September 25, 2008, 09:30:33 by eggy1991 »
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

Kobus Post

  • Forum member
  • Posts: 308
Re: duikboten in shipsim.
« Reply #2 on: September 24, 2008, 14:19:14 »

ik ben weleens een duikboot tegen gekomen ??? ???
Logged
MacBook Pro Retina 15"

m4b

  • Forum member
  • Posts: 74
Re: duikboten in shipsim.
« Reply #3 on: September 24, 2008, 14:33:45 »

ik ben weleens een duikboot tegen gekomen ??? ???
volgens mij is dat geen duikboot
Logged

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
Re: duikboten in shipsim.
« Reply #4 on: September 24, 2008, 14:51:41 »

maar wat zou het dan anders zijn? :P

Kobus Post

  • Forum member
  • Posts: 308
Re: duikboten in shipsim.
« Reply #6 on: September 24, 2008, 14:57:22 »

dat is een binnenvaartschip dat ik van koers heb laten veranderenen toen is omgeslagen ;D
Logged
MacBook Pro Retina 15"

maritiem

  • Forum member
  • Posts: 409
Re: duikboten in shipsim.
« Reply #7 on: September 24, 2008, 15:49:56 »

ik vind dat duikboten niet hetzelfde zijn als schepen en dus niet in shipsim thuis horen. er bestaat al een spel speciaal voor de duikboot-fans (silent hunter)
want als we duikboten in het spel zouden krijgen (niet dat er sprake van is) dan zou shipsim een heel ander spel worden met andere besturing. dus na mijn mening hoop ik, en ben er ook verzekerd van dat wij geen duikboten in shipsim zullen zien.

maritiem  :)
Logged

People can almost do anything, The only thing they can't is forgive each other.

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: duikboten in shipsim.
« Reply #8 on: September 25, 2008, 09:32:02 »

ik vind dat duikboten niet hetzelfde zijn als schepen en dus niet in shipsim thuis horen. er bestaat al een spel speciaal voor de duikboot-fans (silent hunter)
want als we duikboten in het spel zouden krijgen (niet dat er sprake van is) dan zou shipsim een heel ander spel worden met andere besturing. dus na mijn mening hoop ik, en ben er ook verzekerd van dat wij geen duikboten in shipsim zullen zien.

maritiem  :)
mee eens, het is tenslotte een [SHIP] simulator niet een [U-BOAT] simulator.

gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
Re: duikboten in shipsim.
« Reply #9 on: September 25, 2008, 16:20:36 »

wel jammer! :) maar jullie hebben wel gelijk, want het was ten slotte maar een idee.

zilverenmist

  • Forum member
  • Posts: 862
Re: duikboten in shipsim.
« Reply #10 on: November 20, 2008, 22:51:58 »

 ;D Ik heb mij laten vertellen door een proffesional dat er 5 duikboten in shipsim08 zitten, een ervan daar is de toren vanaf gevaren door een reddingsbootje, en die andere 4 zijn niet te vinden omdat ze onder water liggen.  :o ::) ;D Waar ze liggen is het best bewaarde geheim van VSTEP.
Logged

dycore

  • Forum member
  • Posts: 179
Re: duikboten in shipsim.
« Reply #11 on: November 24, 2008, 13:00:47 »

laat maar lekker liggen voor mijn part verroesten ze daar ;D ,ik heb niks met duikboten,
wel met binnenschepen ;)
Logged

Vincentnoordermeer

  • Forum member
  • Posts: 27
Re: duikboten in shipsim.
« Reply #12 on: November 24, 2008, 21:55:22 »

op zich is een duikboot ook een schip net zoals een baggerschip, vliegdekschip en vele andere type schepen
die we nu (nog) niet terugvinden in de shipsim. Ik denk dat het spel dan ook te groot word na een tijd.
Van mij mochten ze die Titanic eruit laten (toch zeker na de release van de Ocean star) en een baggerschip of
oorlogsschip of gastanker of zo erin steken. Titanic belongs to the past, drop the dead donkey zou ik zeggen.
(leuk zou zijn dat het baggerschip echt zou kunnen baggeren en schepen iets realistischer zinken of schade oplopen.

Gr
Logged
Does it have a touch screen? No. Does it have a screen? No. Then I don't want it.

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: duikboten in shipsim.
« Reply #13 on: November 24, 2008, 21:58:16 »

titanic is en gaaf schip om me te varen. leuk om met de furie uit southampton te slepn e.d.

Duikboten is een hele andere vorm van varen. dee hebben ook als enig doel ontzichtbaar andere schepen uitschakelen. Als je duikboten wilt hebben, speel dan silent hunter.

Maar dat de titanic uit shipsim moet verdwijnen vind ik absoluut niet waar.

Gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

Vincentnoordermeer

  • Forum member
  • Posts: 27
Re: duikboten in shipsim.
« Reply #14 on: November 24, 2008, 22:36:58 »

Hey,

Ik zei niet dat ze hem eruit moesten halen, maar dat ze hem achterwege mochten laten.
Verder is dat andere spel dat je noemt niet realistisch genoeg voor duikboten...
Het is shipsim. En de dag dat een duikboot geen schip meer is, is de dag waarop kerstmis en pasen tesamen
vallen...

Gr
Logged
Does it have a touch screen? No. Does it have a screen? No. Then I don't want it.

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
Re: duikboten in shipsim.
« Reply #15 on: November 26, 2008, 16:05:32 »

Duikboten is een hele andere vorm van varen. dee hebben ook als enig doel ontzichtbaar andere schepen uitschakelen-niet waar!!!!!! >:( duikboten zijn ook om scheepswrakken te bergen en het is ook best leuk om met een duikboot een ander schip te bekijken, of de bodem met vissen......
maar het is duidelijk: er komen geen duikboten in ship simulator, dus laten we dit topic beeindigen.
met vriendelijke groeten, gerard.
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines