Hello Guest April 28, 2024, 22:53:49 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Errormelding bij online gaan.  (Read 1768 times)

Larjoh

  • Forum member
  • Posts: 26
Errormelding bij online gaan.
« on: August 12, 2008, 16:21:06 »

Ik ben al een tijdje niet online geweest voor de multiplayer. Ik heb net de add-on gekocht en geïnstalleerd. Ook heb ik alle patches erbij geplaatst.
Toch krijg ik bij het multiplayer menu een error melding. Ik heb hiervoor een profiel, namelijk hetzelfde als dat ik een aantal maanden geleden heb gebruikt. Als ik bij dit profiel het hokje online selecteer krijg ik ook een error melding. Zoals ik al aangaf, ik ben zo'n drie maanden niet meer online geweest.
Wat kan de oorzaak zijn?
De add-on is ook geregistreerd.
Logged

Larjoh

  • Forum member
  • Posts: 26
Re: Errormelding bij online gaan.
« Reply #1 on: August 18, 2008, 18:46:07 »

Aangezien niemand bereid is om hulp te bieden geef ik het maar op.
Shipsim is een prachtig spel, maar heeft mij teveel bugs. Ik begin er serieus spijt van te krijgen dat ik hier mijn geld aan heb uitgegeven.
Ik snap overigens ook niet waarom er geen gehoor wordt gegeven aan mijn vraag.
Maar best. Dit spel gaat de kast weer in. Misschien kijk ik over een half jaar wel weer.

Bedankt jongens.
Logged

devin15

  • Forum member
  • Posts: 130
Re: Errormelding bij online gaan.
« Reply #2 on: August 19, 2008, 08:55:14 »

larjoh ik zal maar effe een andwoordt plaatsen ik weet zelf de oorzaak niet van het probleem maar wat komt er dan te staan als je die error krijgt en ik denk dat onze moderators op vakantie zijn ofzo

grtz:devin
Logged

Larjoh

  • Forum member
  • Posts: 26
Re: Errormelding bij online gaan.
« Reply #3 on: August 19, 2008, 19:03:21 »

Een deel heeft te maken met security opties. Een ander deel met V-step.
Als ik online kom krijg ik bij sommige servers een melding: error, geen geldige licentiecode ingevuld.
Dit gebeurt bij officieele en custum servers. Overigens niet bij alle. Nou heb ik drie registratiecodes ingevoerd staan(2006/2008/new horizons), dus die heb ik nagekeken. Daar was alles correct ingevuld.
Ik snap hier dus  niets van.

Bedankt voor je reactie. ;)
Logged

devin15

  • Forum member
  • Posts: 130
Re: Errormelding bij online gaan.
« Reply #4 on: August 20, 2008, 09:29:26 »

soms heb ik dat ook bij de server's dat ligt aan de server van die persoon vaak help het om shipsim effe uit zetten en dan weer inschakelen maar bij mij help dat bijna nooit en bij de andere weer wel maar  aangezien ik zoo lees dat jij het heel vaak heb is het toch iets anders mischien helpt het om je firewall uit te zetten daar staat ook nog een topic over hier in de forum als dat het allemaal niet is dan zou ik het echt niet weten mischien moet je dan toch even 1 keer alles eraf te halen en opnieuw op te zetten.

btw : als je hier verder geen antwoord op krijg waar je mee geholpen kan worden zou ik een mailtje sturen naar vstep dan heb je binnen 1 dag all een andwoordt en heel duidelijk

mvg:devin
Logged

Larjoh

  • Forum member
  • Posts: 26
Re: Errormelding bij online gaan.
« Reply #5 on: August 20, 2008, 12:28:03 »

hartstikke bedankt voor je reactie.Hier kan ik wat mee.
wordt vervolgd. ;)
Logged

klimgorilla

  • Forum member
  • Posts: 29
Re: Errormelding bij online gaan.
« Reply #6 on: August 29, 2008, 13:02:32 »

hier heb ik ook last van ik kan eigenlijk alleen offline spelen of op online servers van de spelers spelen. :( :'(

En ik kan Cunstom Missie's downloaden en spelen.

ik heb gisterenavond een mailtje gestuurd naar info@shipsim.com maar nog niets ontvangen dus ik hoop dat er snel een reactie op komt.

Moderators kunnen er ook niets aan doen blijkbaar want bij hun werken de server's ok zij een mod tegen mij.

wie kan mij ff PM of het uitmaakt als ik alleen maar Shipsim2008 en geen new horizon speel dat ik dan niet op multiplayer kan!
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines