Hello Guest May 23, 2024, 20:19:41 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Patches  (Read 1374 times)

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
Patches
« on: May 10, 2011, 16:32:20 »

Hallo shipsimmers.

Even een vraag,is er ook iemand die weet of er met de sugestisch ter verbetering van de SSE die men tot nu toe te berde heeft gebracht, al iets in patches verwerkt wordt en welke sugestisch er al zo gedaan zijn,want ik heb ook nog een paar dingetjes die ik graag verbeterd zou zien maar ik weet niet of dat van mij al aangekaart is.Maar ik zal het hier even noteren,ten eerste zou ik graag de orders die linksboven in beeld verschijnen graag wat langer in beeld zien en dat de orders oproepbaar zijn,door middel vam een logboek of iets dergelijks
want mijn engels is niet zo goed.En dan zou ik graag zien dat de roeren  van alle schepen automatisch weer naar het midden gaan en vooral bij alle bijboten en ik heb zo het idee dat velen met mij er zo over denken.En hoe zit het eigenlijk met de andere twee ship simulators, 2006 en 2008 komen daar ook nog patches voor,De SS2008 kan ook wel een radar gebruiken dacht ik en een automatische piloot, Waart zit trouwens de automatische piloot op de schepen in SSE.Er zijn nog wel meerdere verbeteringen mogelijk maar dat is misschien al aangekaart.
Gaarne een beetje helderheid hierover. Want anders worden er sugestisch gedaan die al lang bekend zijn.
Zo dat is weer iets te lezen.
Vr Gr Eddy (Moby-Dick)
Logged

VirtualSkipper

  • Forum member
  • Posts: 2047
Re: Patches
« Reply #1 on: May 10, 2011, 19:49:40 »

Iedereen heeft wel suggesties, maar nieuwe suggesties en ideeën moeten met een nieuwe patch komen.
Wat ShipSim 2006 en 2008 betreft, daar zal waarschijnlijk niets meer aan worden gedaan sinds SSE de nieuwste is.
En ook uw idee dat de roeren naar het midden moeten: bij de meeste schepen is dat ook zo en als dat niet zo is, dan is dat deel van de realisme.  ;)

Mvg,
VirtualSkipper.
Logged
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: Patches
« Reply #2 on: May 10, 2011, 22:19:51 »

hey

ik had ergens gelezen dat aan 2006 en 2008 niks meer werdt gedaan dus daar kan je snel mee stoppen voor ideën. wewl kan je je ideën voor extreem zeggen en als het al gezecht is dan weten zze dat daar iets aan moet gebeuren  :thumbs:

gr lala
Logged

The Sailing Dutchman

  • Forum member
  • Posts: 33
Re: Patches
« Reply #3 on: May 11, 2011, 08:41:15 »

Beste Moby-dick,

Jouw suggestie over die orders is al doorgegeven aan VStep zover ik begrepen heb.

Om je roeren te centreren bij alle schepen is even puzzelen. Bij sommige schepen is het CTRL of de 0 van de numpad. En bijvoorbeeld bij de albatros en de Pride of Rotterdam is het de punt (.) op de numpad.

De auto pilot is eigenlijk naar mij mening geen autopilot, want normaal gesproken stel je een koers in en die gaat het schip aanhouden. Maar de autopilot in SSE zit in de kaart. De kaart moet je vergroten en dan kan je waypoints in de kaart zetten. (Dit zijn groene cirkels) ALs je die er in hebt gezet, kan je op de pijl of stuurwiel drukken die daar ook bij staat en dan gaat hij de uitgezette route varen. Maar de kaart kan je dan niet weg drukken, want dan stopt hij met de route te varen. Naar mij mening is dit geen autopilot dus.

Ik hoop dat dit wat antwoorden zijn op je vragen.

Groeten,

Koen
Logged

Lange Willem

  • Forum member
  • Posts: 21
Re: Patches
« Reply #4 on: May 11, 2011, 17:19:11 »

Hallo Moby-Dick,

Om het roer automatisch te centreren, vooral bij de kleine snelle bootjes makkelijk, kun je met toets F12 "precisiesturing" uit- en ook weer inschakelen!! Wanneer het is uitgeschakeld slaat het roer uit zolang je een van de pijltoetsen ingedrukt houd. Is het ingeschakeld dan werkt het zoals door Koen omschreven.

Met vriendelijke groet,

Lange Willem
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines