Hello Guest September 19, 2024, 23:21:22 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: schip veranderen  (Read 1554 times)

nabil97

  • Forum member
  • Posts: 6
schip veranderen
« on: January 28, 2010, 19:28:58 »

hee hallo

ik ben nieuw met het spel en heb het net geinstalleerd op mijn nieuwe windows 7! :thumbs:
maar tot mijn grote verbazing kwam ik erachter dat ik niet wist hoe ik een ander schip kon kiezen terwijl ik aan het varen was...
je weet wel, zo'n lijst aan de linker kant met allemaal schepen die je kan kiezen?

als iemand weet hoe ik dat kan doen, zou ik het aardig vinden als die iemand het me dan ook uitlegt ;)

gelukkig vaarplezier mensen! :captain:

Nabil
Logged

thom301

  • Forum member
  • Posts: 217
Re: schip veranderen
« Reply #1 on: January 28, 2010, 20:15:50 »

Als je al aan het varen bent kun je geen ander schip kiezen, dit moet je doen door weer terug naar het hoofdmenu te gaan en dan een ander schip kiezen

groeten thom
Logged

nabil97

  • Forum member
  • Posts: 6
Re: schip veranderen
« Reply #2 on: January 29, 2010, 07:48:05 »

Ok

maar als ik in missies zit en ik leg mijn schip vast aan de kade ofso zeggen ze:nu kan je een jetski huren.

en die kan ik krijgen door erop te klikken in die schepenlijst aan de linker kant vn je scherm.

Kan dit egt niet in vrij rondvaren?


Nabil
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: schip veranderen
« Reply #3 on: January 29, 2010, 09:15:16 »

Ok

maar als ik in missies zit en ik leg mijn schip vast aan de kade ofso zeggen ze:nu kan je een jetski huren.

en die kan ik krijgen door erop te klikken in die schepenlijst aan de linker kant vn je scherm.

Kan dit egt niet in vrij rondvaren?


Nabil
Hallo Nabil
welkom op  het forum em veel vaarplezier.
Wat je vraag betreft, idd dit kan niet in vrijvaren, alleen als je een missie maakt in de editor kun je er meerdere schepen inzetten die je dmv aanklikken dan kan gebruiken.
en in multiplay, wanneer je wil veranderen van schip en/of inlogplaats of een andere omgeving, dan is het beste om even shipsim op nieuw optestarten, dan heb je minder kans op problemen.
succes :2thumbs:
grt
JoMach
Logged

nabil97

  • Forum member
  • Posts: 6
Re: schip veranderen
« Reply #4 on: January 29, 2010, 16:29:10 »

ow ok dankje wel dan he :police:
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines