Hello Guest October 18, 2024, 09:36:51 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: bunker towage in rotterdam (sleepvaart in rotterdam)  (Read 4575 times)

snakeyy77

  • Forum member
  • Posts: 3
bunker towage in rotterdam (sleepvaart in rotterdam)
« on: March 28, 2008, 15:59:50 »

zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit level uitkan spelen . bij de tanker heb ik alles los anker is ook los maar het schip komt geen beweging in , zelfs niet als ik met 2 slepers probeer. gtx snakeyy77
Logged

protax

  • Forum member
  • Posts: 1
Re: bunker towage in rotterdam (sleepvaart in rotterdam)
« Reply #1 on: April 03, 2008, 14:58:59 »

ja daar had ik ook last van idd. ik had alles geprobeerd
Logged

ACM van Oudheusden Jr.

  • Forum member
  • Posts: 7
Re: bunker towage in rotterdam (sleepvaart in rotterdam)
« Reply #2 on: April 06, 2008, 16:01:50 »

Het is niet de goede manier.

Maar je kan die tanker ook gewoon laten liggen en alleen met die sleepboten varen.
Dan kan je de missie wel uitspelen.

groetjes
Marco
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: bunker towage in rotterdam (sleepvaart in rotterdam)
« Reply #3 on: June 12, 2008, 18:37:15 »

Hallo varensgezellen,
Helaas is dit niet alleen niet de goede manier, maar het level kan je dan nog steeds niet uitspelen. Immers, de Sherpa moet ook nog diverse waypoints aandoen.
De vaud zit volgens mij in de updater 1.4 welke van versie 1.1 (build 1009) een versie 1.4.2 (build 1038) maakt.
Bij een buitenaanzicht van de Sherpa zie je in de Maashaven een waterdiepte (onder de kiel) van 1,7 m voor en 2,7 m achter. (zie att. #1 bij de rode pijlen)
Echter, na de update zakt het waterpeil binnen enkele seconden naar 0,0 m (zie att. #2 bij de rode pijlen), dus de Sherpa ligt zo vast als een huis.
Dus heb ik de heleboel maar weer van mijn HD gedonderd en opnieuw, maar nu zonder die update, geinstaleerd. Niet elke verandering is dus een verbetering.
« Last Edit: June 13, 2008, 14:24:02 by aadjepiraatje »
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

Bottman

  • Global Moderator
  • Posts: 3536
Re: bunker towage in rotterdam (sleepvaart in rotterdam)
« Reply #4 on: June 12, 2008, 18:42:01 »

Excuse my English comment, but this one is under construction right now. Should be better than.. ;)
Logged
Bottman

Navigare necesse est!
Look at www.elbdampfer-hamburg.de

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: bunker towage in rotterdam (sleepvaart in rotterdam)
« Reply #5 on: June 12, 2008, 19:09:20 »

Hallo Bottman,
What is under construction right now? Did you mean the updater or the mission?
Greetz and Ahoy

By the way, I just now discovered that the same error happens after installing the official Add-On
"New Horizons" (see attachment). Have a close look at the ships propellor! They're half above water !!!
This will update v 1.1 (build 1009) to v 1.4.1 (build 1036)
So, my guess is that all updaters and/or Add-On's will cause this error (and maybe some more???)
So, I'm going to remove the whole program and re-install just the original game. AFTER solving all the missions I install New-Horizons again and see what happens.
« Last Edit: June 12, 2008, 19:30:21 by aadjepiraatje »
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

mobil

  • Forum member
  • Posts: 1
Re: bunker towage in rotterdam (sleepvaart in rotterdam)
« Reply #6 on: June 12, 2008, 20:58:52 »

Hallo

Na het instaleren van deze update kan ik ook niet meer rondkijken in de stuurhut.
is dat al iemand opgevallen?
groetjes
johan
Logged

Bottman

  • Global Moderator
  • Posts: 3536
Re: bunker towage in rotterdam (sleepvaart in rotterdam)
« Reply #7 on: June 12, 2008, 21:17:37 »

We are working on some of the original missions from SS08, because a few of them were made from a sketch. So we are starting with wrong estimated water depths for example, as you can see at the screeny. Now we are re-creating those missions with slightly different start and/or waypoints.

Cheers
Logged
Bottman

Navigare necesse est!
Look at www.elbdampfer-hamburg.de

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: bunker towage in rotterdam (sleepvaart in rotterdam)
« Reply #8 on: June 12, 2008, 23:53:17 »

Ahoy, Bottman,
Vieleicht ist es Ihnen entgangen, aber die "falsche" Wassertiefe gibt es nur wenn man einen Upgrade ausführt. (Sehen sie sich mal den ersten Screenshot an, den von vor dem Upgrade.) Ohne dieses Upgrade stimmen die Wassertiefen schon und kann ich die Aufgabe auch schaffen. Also liegt meiner bescheidenen Meinung nach der Fehler irgenwo versteckt im Upgrade nach 1.4.2 (build 1038) und leider auch in dem Update New Horizons (v 1.4.1 (build 1836)) . In welcher Reihenfolge * ich installiere macht komischerweise keinen Unterschied.
* 1e Original, 2e Upgrade und 3e Update oder 1e Original, 2e Update und 3e Upgrade.   


Ahoy vanuit Rotterdam
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: bunker towage in rotterdam (sleepvaart in rotterdam)
« Reply #9 on: June 12, 2008, 23:58:33 »

Hallo

Na het instaleren van deze update kan ik ook niet meer rondkijken in de stuurhut.
is dat al iemand opgevallen?
groetjes
johan

Hallo Johan (mobil)
Daar heb ik géén last van. Maar zonder die upgrade is het varen vanuit de stuurhut ook ineens een stuk minder leuk. Het radioverkeer, wat e.e.a. toch nog net iets realistischer maakt, verstomd dan helemaal :'(
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

LucAtC

  • Ship Simulator Developer
  • Global Moderator
  • Posts: 2223
Re: bunker towage in rotterdam (sleepvaart in rotterdam)
« Reply #10 on: June 13, 2008, 00:42:29 »

Hallo,  :)
De waterdiepte zou daar 2.90m moeten zijn, plus een tijhoogte, vandaag omgeveer 1.50 maximum. De diepgang van Fairmount Sherpa is 5 meter?
Groetjes,
Luc
Logged

humpy

  • Forum member
  • Posts: 27
Re: bunker towage in rotterdam (sleepvaart in rotterdam)
« Reply #11 on: June 22, 2008, 20:50:47 »

Als ik deze missie opstart en ik ga zodra dat mogelijk is, overschakelen naar de fairmount sherpa, dan zie je het schip 1 a 1,5 meter omhoog komen, en is niet meer van zijn plek te krijgen, de tanker kan ik wel verslepen.
Logged
De beste stuurlui staan altijd aan de wal !!!

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: bunker towage in rotterdam (sleepvaart in rotterdam)
« Reply #12 on: June 22, 2008, 21:01:56 »

Ahoy Humpy
Als je in het spel op Custom missies klikt kan je een gecorrigeerde versie van deze missie downloaden. Deze werkt wel. Je moet uiteraard wel geregistreerd zijn (maar dat ben je blijkbaar wel, anders zou je hier niet kunnen posten) en je internet toegang hebben vrijgegeven.
Groetjes
Aad
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

Jananton

  • Forum member
  • Posts: 1
Re: bunker towage in rotterdam (sleepvaart in rotterdam)
« Reply #13 on: October 13, 2009, 20:30:07 »

Hallo Aad,

Sorry om deze oude thread te bumpen, maar hoe heet die custom gecorrigeerde missie, want Rotterdam, dat zijn er nogal wat en ik zie zo op het eerste gezicht geen titel of inhouds beschrijving die op het orgineel lijkt.

Groeten uit zoekend Amsterdam,

Jan
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines