Je moet de registratie code van de retail versie van de Elbe/Fure in je profiel hier op het forum invullen. Als je naar profiel gaat staat er ongeveer halverwege de pagina License key registration:.
dat heb ik al gedaan :0maar ik zie niets nieuws of ik heb het verkeerde acc aangemeld
Er moet een link komen te staan wanneer je de license key van de elbe & furie editie boxed versie invoerd. Wanneer je de elbe en de furie los hebt gekocht via de shipyard is de update niet nodig.Als je echt een boxed hebt zal ik toch een van de moderatoren of administratoren een berichtje sturen met je key en je probleem.Gr,eggy1991
als het echt niet lukt na herhalling moet je toch echt even een pm zenden naar een moderator o.i.d.Ik kon op een dag niet meer inloggen en dat hebben ze ook kunnen fixen. Er zit dus mogelijk een fout in je account.gr,eggy1991
ik zal gewoon een pm sturen naar "wout" hij is de administrator van het forum. Naar vstep sturen heeft weinig zin want zij gaan niet over het forum.Gr,eggy1991
Je moet de registratie code van de retail versie van de Elbe/Fure in je profiel hier op het forum invullen. Als je naar profiel gaat staat er ongeveer halverwege de pagina License key registration:. [/quite]Misschien niet zo'n slimme vraag maar is de license code de code die op de box of CD staat gedrukt ??GR Shipmate