Hello Guest September 08, 2024, 03:43:04 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: registreren voor multiplayer  (Read 2115 times)

g4ming4lif3

  • Forum member
  • Posts: 1
registreren voor multiplayer
« on: May 08, 2008, 17:07:04 »

Hoe moet ik me registreren om met multiplayer te spelen? ??? ???
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: registreren voor multiplayer
« Reply #1 on: May 08, 2008, 19:10:15 »

Hallo g4ming4lif3, en welkom op het forum!

Om online te kunnen spelen moet je uiteraard je spel tot 1.3 of hoger ge-upgrade hebben, maar ik neem maar even aan dat dit zo is.

Om online te kunnen, moet je ook nog even je licensie code registreren in je forum profiel.
Ga naar je profiel, scroll iets naar beneden en dan zie je vanzelf het gedeelte onder het kopje "License key registration". Je code invoeren, op register drukken en dan is dat voor elkaar.

Als je verder ook in het spel een profiel hebt aangemaakt en er verder geen probleem is met eventuele blokkeringen door anti-virus software of firewalls, dan moet je online kunnen.

Is er anders nog iets waarom het niet lukt, dan trek je maar aan de bel en dan kijken we verder!

Groeten,
Fred

Logged

sleffer

  • Forum member
  • Posts: 7
Re: registreren voor multiplayer
« Reply #2 on: June 08, 2008, 14:34:37 »

Hoe moet ik me registreren om met multiplayer te spelen? ??? ???
Weet Je Soms Hoe Ik Mijn Eigen Server Kan Maken Op SS08?
Alvast Bedankt.. :)
Logged

sleffer

  • Forum member
  • Posts: 7
Re: registreren voor multiplayer
« Reply #3 on: June 08, 2008, 14:35:09 »

Hallo g4ming4lif3, en welkom op het forum!

Om online te kunnen spelen moet je uiteraard je spel tot 1.3 of hoger ge-upgrade hebben, maar ik neem maar even aan dat dit zo is.

Om online te kunnen, moet je ook nog even je licensie code registreren in je forum profiel.
Ga naar je profiel, scroll iets naar beneden en dan zie je vanzelf het gedeelte onder het kopje "License key registration". Je code invoeren, op register drukken en dan is dat voor elkaar.

Als je verder ook in het spel een profiel hebt aangemaakt en er verder geen probleem is met eventuele blokkeringen door anti-virus software of firewalls, dan moet je online kunnen.

Is er anders nog iets waarom het niet lukt, dan trek je maar aan de bel en dan kijken we verder!

Groeten,
Fred


Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines