Hallo shipsimmers.
Even een vraag,is er ook iemand die weet of er met de sugestisch ter verbetering van de SSE die men tot nu toe te berde heeft gebracht, al iets in patches verwerkt wordt en welke sugestisch er al zo gedaan zijn,want ik heb ook nog een paar dingetjes die ik graag verbeterd zou zien maar ik weet niet of dat van mij al aangekaart is.Maar ik zal het hier even noteren,ten eerste zou ik graag de orders die linksboven in beeld verschijnen graag wat langer in beeld zien en dat de orders oproepbaar zijn,door middel vam een logboek of iets dergelijks
want mijn engels is niet zo goed.En dan zou ik graag zien dat de roeren van alle schepen automatisch weer naar het midden gaan en vooral bij alle bijboten en ik heb zo het idee dat velen met mij er zo over denken.En hoe zit het eigenlijk met de andere twee ship simulators, 2006 en 2008 komen daar ook nog patches voor,De SS2008 kan ook wel een radar gebruiken dacht ik en een automatische piloot, Waart zit trouwens de automatische piloot op de schepen in SSE.Er zijn nog wel meerdere verbeteringen mogelijk maar dat is misschien al aangekaart.
Gaarne een beetje helderheid hierover. Want anders worden er sugestisch gedaan die al lang bekend zijn.
Zo dat is weer iets te lezen.
Vr Gr Eddy (Moby-Dick)