Hallo,
Gisteren SSE geinstalleerd.Draaide goed, alleen de besturing valt me tegen.
Maar goed, effe leuk gevaren met een paar schepen. Ook met het Greenpeace schip (naam?) in het zuidpool gebeid op zoek naar walivsjagers. Eindelijk 1 gevonden,jaja, alleen de verlichting van dat schip is zichtbaar.
Lijkt wel wat op Ufo's. (zie afbeelding). Express er tegen aan gevaren om te zien of dat schip er wel was, nou het is er wel, maar je ziet het dus niet. (Greenpaece gezonken) Zou aan mijn grafische kaart kunnen liggen? (zie dxdiag).
En dan vandaag; shipsim opstarten. Maar loopt vast lijkt wel. En ik krijg een melding (zie knipsel).
SSE Verwijdert en opnieuw geinstalleerd/gereboted en wat denk je? ... Juist,doet het nog niet.
En dan nog iets vreemds. Ook al in een andere post gezegd.
Het 'heen en weer springen' van de Vermaas als ik wil voorkomen dat ze vaten overboord gooien.
Je krijgt niet de kans om iets te doen want je moet 30 sec in het gebied blijven, maar dat krijg ik niet voor elkaar.
Hoogstens 1 a 2 sec en dan is de Vermaas weer weggesprongen om na weer 2 sec weer terug te springen. En weer weg en weer terug enz, enz, enz. Om gek van te worden.
Zou het kunnen komen door de grafische kaart? Of weet iemand wat er fout is?
mvg,
Schipper Nipper