Hello Guest May 10, 2024, 16:39:13 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Draagvleugel schepen  (Read 1825 times)

jaffe o

  • Forum member
  • Posts: 104
Draagvleugel schepen
« on: February 15, 2011, 17:14:10 »

hoi schipsimmers

ik speel Ship Simulator nu al een paar jaar en ik heb nooit iets gehoord of er mensen zijn die graag Draagvleugel schepen in het speel zouden willen hebben. zelf zou ik het wel een leuk idee vinden omdat deze schepen zeer snel kunnen varen en ook al een beetje tot de hollandse scheepvaart behoren.

ik heb een paar voorbeelden:

de nederlandse Connexxion Draagvleugels.
en de Disco Volante uit de James bond film Thunderball.

ik zou graag andermans mening willen horen.
Logged

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: Draagvleugel schepen
« Reply #1 on: February 15, 2011, 19:27:59 »

hey geweldig idee ik denk dat endere mensen het ook wel leuk zouden vinden maar vooral de mensen die van snel houden :thumbs:
maar als ik ga spelen heb ik alle tijd dus hoeft het vor mij ook niet zo snel ;)
als je er iets eerder mee was gekomen hat het een idee geweest kunnen zijn voor de ccc.

gr lala
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: Draagvleugel schepen
« Reply #2 on: February 16, 2011, 16:12:03 »

Dat zullen ze denk ik niet doen, want er zijn zoveel mensen met ideeën voor nieuwe schepen........ ::)
Maar ik zeg houd alle moed erin..... :P wie weet  ???
Misschien een idee voor een leuke speedboat of kruiser erbij, eens wat anders :-X
Ik ben er nog volop mee bezig maar aan de ccc meedoen zat er niet in voor mij want het was te kort dag toen.
Ben niet zo'n ervaren tekenaar ::)
Zie onderstaande afbeelding


Eemshoorn
« Last Edit: February 16, 2011, 16:28:18 by Mslb_Eemshoorn »
Logged

haas800

  • Forum member
  • Posts: 18
Re: Draagvleugel schepen
« Reply #3 on: April 16, 2011, 11:35:15 »