Hello Guest May 10, 2024, 16:39:13 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Draagvleugel schepen  (Read 1825 times)

jaffe o

  • Forum member
  • Posts: 104
Draagvleugel schepen
« on: February 15, 2011, 17:14:10 »

hoi schipsimmers

ik speel Ship Simulator nu al een paar jaar en ik heb nooit iets gehoord of er mensen zijn die graag Draagvleugel schepen in het speel zouden willen hebben. zelf zou ik het wel een leuk idee vinden omdat deze schepen zeer snel kunnen varen en ook al een beetje tot de hollandse scheepvaart behoren.

ik heb een paar voorbeelden:

de nederlandse Connexxion Draagvleugels.
en de Disco Volante uit de James bond film Thunderball.

ik zou graag andermans mening willen horen.
Logged

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: Draagvleugel schepen
« Reply #1 on: February 15, 2011, 19:27:59 »

hey geweldig idee ik denk dat endere mensen het ook wel leuk zouden vinden maar vooral de mensen die van snel houden :thumbs:
maar als ik ga spelen heb ik alle tijd dus hoeft het vor mij ook niet zo snel ;)
als je er iets eerder mee was gekomen hat het een idee geweest kunnen zijn voor de ccc.

gr lala
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: Draagvleugel schepen
« Reply #2 on: February 16, 2011, 16:12:03 »

Dat zullen ze denk ik niet doen, want er zijn zoveel mensen met ideeën voor nieuwe schepen........ ::)
Maar ik zeg houd alle moed erin..... :P wie weet  ???
Misschien een idee voor een leuke speedboat of kruiser erbij, eens wat anders :-X
Ik ben er nog volop mee bezig maar aan de ccc meedoen zat er niet in voor mij want het was te kort dag toen.
Ben niet zo'n ervaren tekenaar ::)
Zie onderstaande afbeelding


Eemshoorn
« Last Edit: February 16, 2011, 16:28:18 by Mslb_Eemshoorn »
Logged

haas800

  • Forum member
  • Posts: 18
Re: Draagvleugel schepen
« Reply #3 on: April 16, 2011, 11:35:15 »

ik zou het wel leuk vinden als er een draagvleugelboot in het spel komt omdat ik zelf met de draagvleugelboten van connexxion water werk als TD en dus de onderhoud doe, meschien komt er wel is een update of een andere spel met draagvleugelboten. ik heb thuis bouw tekeningen liggen van de voskhod 604, 605 en de 606
« Last Edit: April 16, 2011, 11:39:19 by haas800 »
Logged

zilverenmist

  • Forum member
  • Posts: 862
Re: Draagvleugel schepen
« Reply #4 on: April 25, 2011, 21:43:49 »

ik zou het wel leuk vinden als er een draagvleugelboot in het spel komt omdat ik zelf met de draagvleugelboten van connexxion water werk als TD en dus de onderhoud doe, meschien komt er wel is een update of een andere spel met draagvleugelboten. ik heb thuis bouw tekeningen liggen van de voskhod 604, 605 en de 606
Hebben van echte tekeningen. is het halve werk. Bouwen voor SSE (en SSin het algemeen), is een verloren slag, zelfs als je quest3D zou hebben, is het onmogelijk om een schip aarklaar te maken voor SSE (alle mooie woorden op dit forum ten spijt) zonder  Vstep.

Ik denk dat er uiteindelijk wel een draagvleugelboot voor een Ship Simulator gaat komen. De watertaxi is al sinds SS2006 bijna onveranderd, een "upgrade" naar geavanceerder passagiers vervoer in de haven ligt dan wel voor de hand, maar dat is een persoonlijke visie.
Ergens in 2007 heb ik geroepen dat ik graag een eigen schip wilde bouwen voor in SS, en zie, het is 2011, en met een beetje mazzel zit dan mijn eigen schip straks in SSE. Om die reden zou ik zeggen, wanhoop niet, als je echt iets graag wil, kun je dat berijken :)
Mocht je ook VS of VSF hebben dan wil ik wel een draagvleugelboot proberen te maken.
Mijn liefde voor schepen beperkt zich niet tot Vstep.
Rob

Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines