Hello Guest May 06, 2024, 17:05:31 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: 1 [2]   Go Down

Author Topic: vlcc latitude repaint?  (Read 14272 times)

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #25 on: September 25, 2008, 17:57:54 »

maar mij maakt het niet zo veel uit. wij krijgen in het echt een bootje!

Vincentnoordermeer

  • Forum member
  • Posts: 27
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #26 on: November 24, 2008, 22:59:31 »

Het is maar goed ook dat het niet gelijkgesteld is aan echte ervaring.
Daarbij zullen de mensen van het vak weten dan een kapitein nooit stuurt of vaart en louter een
administratieve functie heeft. Dus dat is wat je wilt doen toch?
Op de kleinere schepen varen kapiteins zelf nog weleens of als de schepen onderbemand zijn.
Dit even terzijde, verder zijn er inderdaad nog vele dingetjes die niet kloppen zoals al werd aangehaald.
Verder kan het bijv. nooit zijn dat je 2 schepen tegelijk moet sturen zoals bij "zware klus voor sherpa"
Maar ach zoals ik ergens anders postte, alsnog lof voor VSTEP hoor...
De enige sim waar 'speeltijd' gelijk staat aan echte ervaring is diegene op Terschelling van het MSTC.

Gr
Logged
Does it have a touch screen? No. Does it have a screen? No. Then I don't want it.

mike415

  • Forum member
  • Posts: 154
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #27 on: November 25, 2008, 17:17:49 »

nou het is een spel waarbij je je eigen schip kan maken waar schijnlijk zijn dit de foto's van het maken van ss08
Logged

Waterfront

  • Forum member
  • Posts: 123
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #28 on: December 29, 2008, 12:40:54 »

op http://www.www.shipsim.com/features/ships.php?PHPSESSID=01c6ff978f2f80f9fd1a28fe78ffcd5a# staat een screenshot van een olietanker in het roodzwart. vermoedelijk de vlcc latitude. weet iemand hier meer van?
          gr gerard. :)
het lijkt net dat de Vermaas en de Latitude door elkaar zitten,
en dat in het midden een beetje de brug van de Fairmount Sherpa zit
Logged
Hallo, iedereen!

Mercator

  • Forum member
  • Posts: 73
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #29 on: January 26, 2009, 19:54:47 »

even terug naar het eigenlijke onderwerp
is het niet een idee om van die "anders gekleurde" vlcc geen bulkcarrier te maken in ongeladen toestand
zoiets is wel leuk dat je dan op een schipvaart dat echt heel hoog boven water uit  steekt in plaats van die latitude die volgeladen is

mvg,

Mercator
Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #30 on: January 26, 2009, 22:21:25 »

die is er, kijk maar eens rond op de vstep website. dan zie je de latitude als bulkcarier. helaas is eht dek rood en ziet het er niet zo mooi uit tegenover de witte zijkanten.

Gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

Mercator

  • Forum member
  • Posts: 73
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #31 on: January 27, 2009, 16:39:10 »

oke dan als die boot dan een repaint krijgt met zwart in plaats van wit is dat opzich best leuk
Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #32 on: January 27, 2009, 18:09:38 »


Dit is de latitude als drybulk. hoop dat ze op deze manier vele schepen kunnen verbouwen als add-on.

Tevens heb ik nog een leuke vraag aan vstep: is het mogelijk om van vele boten een repaint te maken zodat je elk schip zelf kaan aanpassen betreft de kleur. net als bij de p6. het zou namelijk leuk zijn om schepen een andere naam te geven e.d.

Gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #33 on: January 27, 2009, 19:47:00 »

goed idee! :D noem ik de furie de ''gerard'' ;D

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #34 on: January 27, 2009, 19:48:48 »

dat soort dingen dus. ik weet dat de afbeeldingen bij de cgr bestanden in zitten. dus ik hoop dat die afbeeldingen ook voor alle andere(of tenminste een hele hoop) worden vrijgegeven


Gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #35 on: January 27, 2009, 19:49:41 »

Hoi,

Vanwege problemen met auteursrechten etc, zal het niet zo makkelijk mogelijk worden gemaakt voor iedereen om zomaar iets op de schepen te 'schilderen'.

Voor niet bestaande schepen is dat natuurlijk geen probleem, maar als iemand bijvoorbeeld zomaar de PoR zou gaan overschilderen in een kleur van de concurrent, dan krijgt VSTEP natuurlijk problemen.

Dus reken maar niet op zoiets, ben ik bang.


Groeten,
Fred
Logged

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #36 on: January 27, 2009, 19:51:13 »

maar niemand ziet je gerepainte schepen, toch??? ps. snelle reactie! :P

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #37 on: January 27, 2009, 19:51:48 »

goed idee! :D noem ik de furie de ''gerard'' ;D
Maar dan toch zeker wel met een hoofdletter ' G ' . Maar pas op i.v.m. auteursrechten (zoals al eerder is aangegeven).
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #38 on: January 27, 2009, 19:52:39 »

Hoi,

Vanwege problemen met auteursrechten etc, zal het niet zo makkelijk mogelijk worden gemaakt voor iedereen om zomaar iets op de schepen te 'schilderen'.

Voor niet bestaande schepen is dat natuurlijk geen probleem, maar als iemand bijvoorbeeld zomaar de PoR zou gaan overschilderen in een kleur van de concurrent, dan krijgt VSTEP natuurlijk problemen.

Dus reken maar niet op zoiets, ben ik bang.


Groeten,
Fred

ik bedoel dus met name, de kleine havensleepboot, de powerboat, de latitude enz. dat zijn leuke dingen net als de p6 om te veranderen.

het geeft een beetje variatie in het spel. er is immers voor elke andere simulator wel iets gratis te krijgen wat je zelf kan maken.

Gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #39 on: January 27, 2009, 19:53:35 »

maar dan nog: niemand ziet je schepen en wat je er mee gedaan hebt. toch?

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #40 on: January 27, 2009, 20:01:23 »

Zolang je het voor eigen gebruik doet en er, zonder toestemming van de rechthebbenden (in dit geval VSTEP) geen afbeeldingen van op het Forum of de rest van het internet zet, zal het misschien mogen. Maar vraag voor de zekerheid bij VSTEP na !!! Voorzichtigheid is de moeder van de porceleinkast !!!
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #41 on: January 27, 2009, 20:03:33 »

maar ik zou zo en zo alleen zo"n patch downloaden als ie van vstep zelf is :D

SailorLee

  • Forum member
  • Posts: 9
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #42 on: January 28, 2009, 14:34:26 »

Misschien is het dan leuk om een aantal zelf verzonnen bootjes in SS10 te plaatsen die je wel zelf kunt painten. Zou echt een super goeie zet zijn van VSTEP denk ik. Alleen misschien gaan er dan wel botenfabrikanten moeilijk doen, omdat de schepen op hun schepen lijken. Je hebt immers miljoenen verschillende boten. Of ligt dat niet zo?

Logged

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #43 on: February 02, 2009, 16:18:04 »

ach ja, ieder heeft zo zijn wensen..

svache

  • Forum member
  • Posts: 112
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #44 on: February 03, 2009, 03:38:57 »

eigenlijk, als je er goed over nadenkt, is het onzin dat bedrijven er wat tegen zullen hebben.. je kunt in Flight Simulator ook alle vliegtuigen repainten en er zijn vrij weinig producenten die daar last van hebben of problemen van hebben gemaakt en ik verwacht echt niet dat MS al de rechten heeft gekocht om die dingen te mogen doen. Er zijn nota bene complete virtual airlines, dus airlines die er geheel het zelfde uitzien als de originele airlines met bijbehorende websites en weet ik veel wat nog meer zaken en de originele airlines hebben er ook geen problemen mee.. lijkt me dus sterk dat er problemen zullen zijn wat betreft de schepen.

Ze zullen dit zeer waarschijnlijk tegenspreken, maar ik denk zelf dat ze die dingen niet vrij willen geven omdat ze anders geen geld meer kunnen verdienen met hun addons. Waarom denk je dat er nog geen enkel iets is vrijgegeven? Ze willen hun monopolie positie behouden.. kan het me wel enigszins voorstellen dat ze dat willen, maar het is niet erg klantvriendelijk vind ik.

En als ze het niet vrij willen geven dan kunnen ze op z'n minst wel een aantal verschillende benamingen en paintjobs zelf leveren waar we dan uit mogen kiezen om mee te varen of die je dan als AI boten terug ziet tijdens een missie... zo moeilijk kan het niet zijn om een schip te kopieren en wat kleine dingetjes aan het uiterlijk te veranderen.. (ik vind het persoonlijk best irritant om soms 5x de Latitude en 7x de Vermaas tegen te komen in een en dezelfde missie.. geef ze op z'n minst andere namen).
Logged

Ncena1

  • Forum member
  • Posts: 436
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #45 on: February 03, 2009, 14:18:05 »

ik denke, dat de Latitude in oud kleur beter verschijning
Logged

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
Re: vlcc latitude repaint?
« Reply #46 on: February 03, 2009, 15:53:55 »

eigenlijk, als je er goed over nadenkt, is het onzin dat bedrijven er wat tegen zullen hebben.. je kunt in Flight Simulator ook alle vliegtuigen repainten en er zijn vrij weinig producenten die daar last van hebben of problemen van hebben gemaakt en ik verwacht echt niet dat MS al de rechten heeft gekocht om die dingen te mogen doen. Er zijn nota bene complete virtual airlines, dus airlines die er geheel het zelfde uitzien als de originele airlines met bijbehorende websites en weet ik veel wat nog meer zaken en de originele airlines hebben er ook geen problemen mee.. lijkt me dus sterk dat er problemen zullen zijn wat betreft de schepen.

Ze zullen dit zeer waarschijnlijk tegenspreken, maar ik denk zelf dat ze die dingen niet vrij willen geven omdat ze anders geen geld meer kunnen verdienen met hun addons. Waarom denk je dat er nog geen enkel iets is vrijgegeven? Ze willen hun monopolie positie behouden.. kan het me wel enigszins voorstellen dat ze dat willen, maar het is niet erg klantvriendelijk vind ik.

En als ze het niet vrij willen geven dan kunnen ze op z'n minst wel een aantal verschillende benamingen en paintjobs zelf leveren waar we dan uit mogen kiezen om mee te varen of die je dan als AI boten terug ziet tijdens een missie... zo moeilijk kan het niet zijn om een schip te kopieren en wat kleine dingetjes aan het uiterlijk te veranderen.. (ik vind het persoonlijk best irritant om soms 5x de Latitude en 7x de Vermaas tegen te komen in een en dezelfde missie.. geef ze op z'n minst andere namen).

ben ik het mee eens. maar ik denk dat vstep het gewoon niet durft om die repaint optie te maken terwijl bij flight simulator geen problemen zijn... vstep is bang dat ze toch iets van problemen krijgen hiermee (dat denk ik tenminste)
Pages: 1 [2]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines