Hello Guest May 13, 2024, 04:29:14 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: please lees dit ff  (Read 1764 times)

m4b

  • Forum member
  • Posts: 74
please lees dit ff
« on: September 16, 2008, 14:12:41 »

hallo mensen

ik heb shipsim 08
maar ikw il graag meer gebieden en meer boten en meer geluide en lichten.
wie heeft daar updates/downloads voor?
maar ik wil wel alles gratis hebben want sommige boten kosten geld :S

en het liefst nederlandse downloads of andere taale downloads maar die makkelijk te downloaden zijn.

ikw il graag gratis uitbreiden.

groetjes michiel
Logged

Rowica

  • Forum member
  • Posts: 106
Re: please lees dit ff
« Reply #1 on: September 16, 2008, 20:21:08 »

Hoi,

Bekijk de site van Shipsim.com nou eerst eens goed.
Dan zie je vanzelf wat je gratis word aangeboden aan patches/software, en wat je moet aanschaffen
voor een uitbreidingspakket (add-on) voordat je dingen naar de bekende weg gaat vragen.
Óf probeer de zoekfunktie van het forum (Search) eens.

Groetjes,
Robin
« Last Edit: September 16, 2008, 20:24:53 by Rowica »
Logged
OS: Windows 7 Ultimate X64
CPU: AMD Phenom II X4 945 3.0 GHz
Mem: Kingston 4 GB DDR2
GPU: Nvidia GeForce GT220 1024 mb

m4b

  • Forum member
  • Posts: 74
Re: please lees dit ff
« Reply #2 on: September 17, 2008, 15:36:48 »

Hoi,

Bekijk de site van Shipsim.com nou eerst eens goed.
Dan zie je vanzelf wat je gratis word aangeboden aan patches/software, en wat je moet aanschaffen
voor een uitbreidingspakket (add-on) voordat je dingen naar de bekende weg gaat vragen.
Óf probeer de zoekfunktie van het forum (Search) eens.

Groetjes,
Robin
hallo ik weet dat ik daar kan kijken maar ik vindt dit is leuker en makkelijker zo kom ik michein meer tegen ;)
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: please lees dit ff
« Reply #3 on: September 17, 2008, 20:26:11 »

Hallo m4b,

Er is niets meer dan wat er op de site aangeboden word. Er zijn voor dit spel geen addons zoals bij sims als MSFS, alleen maar officieële uitbreidingen. En de addons kosten wel geld, gratis addons zijn er niet, afgezien van de hovercraft en jetski die in V1.1 gratis geintroduceerd zijn.

Er zijn wel lichten die door een paar van onze Duitse leden gemaakt zijn, maar dat had je volgens mij al gevonden in een andere topic. Helaas is dat allemaal niet in het Nederlands verkrijgbaar.

En gebruik a.u.b. toch maar gewoon de normale weg bij dit soort dingen, want al vind jij het makkelijker, een ander moet wel moeite doen voor jou om je vraag te beantwoorden, terwijl het gewoon ook allemaal allang op de site te vinden is. Dus die moeite kun je hen dan besparen door zelf te kijken en ook door bijvoorbeeld de zoekfuncie van het forum te gebruiken, aangezien bijna alles al wel eens besproken is, vooral als het gaat om voor de hand liggende zaken.

Groeten,
Fred
Logged

m4b

  • Forum member
  • Posts: 74
Re: please lees dit ff
« Reply #4 on: September 18, 2008, 15:24:10 »

Hallo m4b,

Er is niets meer dan wat er op de site aangeboden word. Er zijn voor dit spel geen addons zoals bij sims als MSFS, alleen maar officieële uitbreidingen. En de addons kosten wel geld, gratis addons zijn er niet, afgezien van de hovercraft en jetski die in V1.1 gratis geintroduceerd zijn.

Er zijn wel lichten die door een paar van onze Duitse leden gemaakt zijn, maar dat had je volgens mij al gevonden in een andere topic. Helaas is dat allemaal niet in het Nederlands verkrijgbaar.

En gebruik a.u.b. toch maar gewoon de normale weg bij dit soort dingen, want al vind jij het makkelijker, een ander moet wel moeite doen voor jou om je vraag te beantwoorden, terwijl het gewoon ook allemaal allang op de site te vinden is. Dus die moeite kun je hen dan besparen door zelf te kijken en ook door bijvoorbeeld de zoekfuncie van het forum te gebruiken, aangezien bijna alles al wel eens besproken is, vooral als het gaat om voor de hand liggende zaken.

Groeten,
Fred

goedendag ikz ou graag de lichten willen maar er staat niet bij die download als je hem hebt gedownload een instaler ofzo
Logged

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
Re: please lees dit ff
« Reply #5 on: September 24, 2008, 12:48:41 »

ik heb het zelfde probleem!

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: please lees dit ff
« Reply #6 on: September 24, 2008, 16:51:19 »

Nou is er is ook geen installer zover ik weet, je moet de instructies lezen die in de zip bijgeleverd worden en dan de files op de juiste plaats zetten in de shipsim directory. En dan uiteraard ook de dingen die je overschrijft backuppen als je ze niet kwijt wilt.


Fred
Logged

Vincentnoordermeer

  • Forum member
  • Posts: 27
Re: please lees dit ff
« Reply #7 on: November 24, 2008, 23:03:16 »

Voor niets gaat de zon op.

GR
Logged
Does it have a touch screen? No. Does it have a screen? No. Then I don't want it.

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: please lees dit ff
« Reply #8 on: November 24, 2008, 23:09:16 »

Hoi Vincent.

Zou je niet teveel al te oude topics uit het stof willen halen, tenzij je iets concreets hebt om toe te voegen.

Normaal gesproken laten we topics ouder dan een maandje verder met rust, of er moet echt iets nieuws te vertellen zijn..

Dankje voor je begrip en medewerking!

groet,
Fred
Logged

Vincentnoordermeer

  • Forum member
  • Posts: 27
Re: please lees dit ff
« Reply #9 on: November 24, 2008, 23:11:14 »

Beste,

Zal er rekening mee houden.

Gr Vincent
Logged
Does it have a touch screen? No. Does it have a screen? No. Then I don't want it.
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines