Hello Guest May 13, 2024, 02:58:40 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: 1 [2]   Go Down

Author Topic: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen  (Read 9878 times)

Snakebyte92

  • Forum member
  • Posts: 409
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #25 on: June 13, 2011, 21:57:12 »

niemand vind het leuk om alleen te varen als ze in mp aan het spelen zijn dus gaan ze naar een server waar al mensen zijn.

gr lala

Ben ik met je eens. Maar het voornaamste probleem is gewoon dat er relatief weinig mp spelers zijn. Dus als er een paar in een server gaan krijg je al snel het "domino" effect. Het is niet zo dat er altijd meerdere servers met meerdere mensen bezet zijn. Als het spel straks wat drukker gespeeld wordt, ga er wel vanuit, dan krijg je het al minder.
Op de vraag van MS tiger. Ik denk dat voornamelijk komt doordat het spel niet lekker loopt, en voornamelijk MP,  waardoor veel mensen het niet spelen. Als het spel wat beter uitgewerkt wordt zullen waarschijnlijk meerdere mensen het spel leren kennen. En de huidige spelers ook wat meer SSE gaan spelen. En daarnaast heb je nog het tijdsverschil. Er zijn al niet zoveel spelers, en de spelers die er zijn hebben veel verschillende afkomsten. Kijk maar naar het forum. Dus dat alles maakt het nog wat rustig.

Snaky

Snaky
Logged
Cadet Holland America Line

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #26 on: June 13, 2011, 22:13:48 »

Ik vind het altijd irritant als iedereen op de Marseille server zit.. ::)
Rotterdam of New York zijn ook leuk.. maar daar zit bijna nooit iemand. :thumbdown:
« Last Edit: June 13, 2011, 22:15:28 by Mslb_Eemshoorn »
Logged

MS Tiger

  • Forum member
  • Posts: 82
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #27 on: June 13, 2011, 23:04:02 »

Ja dat is waar, laten wij dan maar duimen voor vstep en hun niet alleen maar bekritiseren maar vooral ook steunen!
Logged

TheMark

  • Forum member
  • Posts: 32
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #28 on: June 14, 2011, 11:09:06 »

ik ben zelf sinds kort weer ss08 gaan spelen omdat je daarin het schip makkelijk zonder problemen tegen de wal aan kan leggen, als die bug gefixt zou worden dan ben ik zelf zeker weten weer vaak te vinden in sse mp en ik denk dat dat ook wel bij meerdere mensen het geval is
Logged

TheMark

  • Forum member
  • Posts: 32
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #29 on: June 14, 2011, 12:23:09 »

ik het net weer even op de sse mp gezeten, helemaal niemand online, alleen op de ferry servers waar ik du sniet op kan :'(
Logged

MS Tiger

  • Forum member
  • Posts: 82
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #30 on: June 14, 2011, 12:24:00 »

Ja, ik hoop ook dat dit in de volgende update gefixt wordt. Ik heb afgelopen week ss08 ook weer gebruikt, het varen en aanmeren gaat inderdaad soepeler  :thumbs:, maar mijn joystick werkt beter met sse dan ss08, in 08 ging mijn boot alle kanten op, kon hem haast niet stil krijgen  :o
Logged

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #31 on: June 14, 2011, 15:39:05 »

als al die bugs er uit zijn denk ik ook dat er later weer veel mensen online kommen
was gister avond ook even op mp geweest en ben toen ook even wezen slepen maar daar heb je ook nog die bug bij  :thumbdown:

gr lala
Logged

michael_taal

  • Forum member
  • Posts: 786
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #32 on: August 10, 2011, 18:40:40 »

ik heb de ferry pack ook gekocht toen ie net uit was maar ik speel meer op de gewone servers omdat de ferry servers zo stil zijn en in je uppie spelen op MP is ook geen (....) aan.
net zoals in de eerste post alles bij elkaar net zoals in t begin waar je met je sigita overal kon varen want nu moet je ook op een aparte server varen met je sigita en die is de meeste keren leeg.

te veel bugs en het weinig aantal spelers zorgen ook ervoor dat veel spelers SS08 gaan spelen (tenminste als ze die hebben) ik speel ook meer SS08 omdat je wat al eerder is gezegt gewoon kan aanmeren en slepen (als ik wil slepen met SSE en ik druk op het bolletje op mn achterdek komt ie altijd ergens rechtvoor heel erg vervelend :thumbdown: )
« Last Edit: August 10, 2011, 18:47:00 by michael_taal »
Logged

mart

  • Forum member
  • Posts: 34
Re: waarom aparte servers voor de ferry pack schepen
« Reply #33 on: August 10, 2011, 19:53:22 »

nou ik speel het spel al een tijdje niet meer, ik volg de forums en wacht rustig af tot dat de dingen zijn opgelost.
wat ik eigenlijk mis in mp zijn gewoonweg bolders om gewoon normaal aan te kunnen leggen. das gewoonweg jammer. verder top spel

Logged
Pages: 1 [2]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines