Hello Guest May 12, 2024, 23:48:18 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Vraag omtrent update 1.2  (Read 1993 times)

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Vraag omtrent update 1.2
« on: September 18, 2010, 08:57:48 »

Ik heb gezien wat de nieuwe update ons gaat brengen en moet zeggen er word een hoop aangepast.
Wat ik NIET zie of er uit kan filteren is het multiplayer gebeuren, zijn er nu wel of geen veranderingen daar doorgevoerd??
Dit omdat bijna 75% van de gebruikers toch wel op het multi player gedeelte zitten.
Dus deze vraag geld niet alleen voor mijzelf maar voor alle multi players.

Rider
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

TheZenMeister

  • Forum member
  • Posts: 79
Re: Vraag omtrent update 1.2
« Reply #1 on: September 18, 2010, 09:42:31 »

Ik hoop echt dat ze het vastlopen tijdens een andere speler laden gefixed hebben, ik denk dat veel mensen zich daaraan ergeren.
Logged

nvanloo97

  • Forum member
  • Posts: 180
Re: Vraag omtrent update 1.2
« Reply #2 on: September 18, 2010, 16:23:22 »

ik denk dat ze dat niet in een update gaan oplossen. dat ze gewoon multiplayer een dag ontoegankelijk maken en het dan allemaal verhelpen (of 2 dagen, dat kan ik ook niet zeggen).
Logged

Ship Simulator 2008 and Ship Simulator Extremes online name: Captain Flint.

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Vraag omtrent update 1.2
« Reply #3 on: September 18, 2010, 16:43:10 »

75% van de shipsimmers zit op MP?  ::)

Uhm.. en waar zijn dan de honderden servers met duizenden mensen erop?  :P

En voor SS08 zouden dat honderden duizenden mensen zijn. Sorry maar dat zie ik niet echt...  ;D

Maar je hebt wel gelijk natuurlijk. Er is weinig over MP gezegd, maar er is naar geinformeerd en hopelijk valt er spoedig iets concreets over te zeggen. Een paar dingen zijn al wel aangepast, echter niet genoemd. Maar het is aan Vstep om dat verder aan te geven, daar kan ik verder niet veel over uit de doeken doen, helaas.
Logged

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Vraag omtrent update 1.2
« Reply #4 on: September 20, 2010, 07:45:36 »

Ik spreek alleen over  de mensen die zich hier laten horen, daar 75% van speelt dus op multiplayer, zijn er nog genoeg dus.
Aangezien het spelen op multiplayer bijna onmogenlijk is zou hier toch zeker wat verbetering in moeten komen met de eerste de beste patch, het moet niet net als met 2008 gaan want zelfs daar is het tot op heden nog niet opgelost.

Rider
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

zeerob

  • Forum member
  • Posts: 43
Re: Vraag omtrent update 1.2
« Reply #5 on: September 20, 2010, 11:01:31 »

75% van de shipsimmers zit op MP?  ::)

Uhm.. en waar zijn dan de honderden servers met duizenden mensen erop?  :P

En voor SS08 zouden dat honderden duizenden mensen zijn. Sorry maar dat zie ik niet echt...  ;D

Maar je hebt wel gelijk natuurlijk. Er is weinig over MP gezegd, maar er is naar geinformeerd en hopelijk valt er spoedig iets concreets over te zeggen. Een paar dingen zijn al wel aangepast, echter niet genoemd. Maar het is aan Vstep om dat verder aan te geven, daar kan ik verder niet veel over uit de doeken doen, helaas.


Ik zeg maar zo, als de SCHEEPVAART-INSPECTIE er achter komt dan keuren ze het spel zo AF,met al die vliegende en zinkende schepen op de MP ??? :o :P :doh: :police: :sleepy: grapje
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Vraag omtrent update 1.2
« Reply #6 on: September 20, 2010, 20:11:59 »

Heeft de Scheepvaart-inspectie dan ook wat te zeggen over het spel? Keuren of het wel aan de eisen voldoet? Ik weet dat niet.
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines